Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 25 Αυγούστου 2023

Όλο και πιο κοντά το πρώτο ΣΔΙΤ του ΟΣΕ για την ανάταξη του δικτύου. Προσλαμβάνεται νομικός και χρηματοοικονομικός σύμβουλος

 Το εγχώριο σιδηροδρομικό δίκτυο χρειάζεται άμεσα παρεμβάσεις, ώστε να διασφαλιστεί η ασφάλεια της κυκλοφορίας, να ελαχιστοποιηθούν οι βραδυπορίες και να αυξηθεί

η χωρητικότητα, οδηγώντας – όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες – στην πύκνωση των επιβατικών και εμπορευματικών δρομολογίων.

Του Φώτη Φωτεινού- metaforespress.gr

Ο ΟΣΕ προγραμματίζει την προκήρυξη 3 μεγάλων ΣΔΙΤ για την ανάταξη του υπάρχοντος δικτύου.

Πλέον, βρισκόμαστε στην τελική ευθεία για την προκήρυξη του πρώτου ΣΔΙΤ, το οποίο αφορά το δίκτυο Φλώρινα – Πλατύ και Στρυμόνας – Αλεξανδρούπολη, καθώς ο Οργανισμός αναζητά νομικό και χρηματοοικονομικό σύμβουλο.

Το ΣΔΙΤ, σύμφωνα με τον τελευταίο σχεδιασμό, περιλαμβάνει την ανακαίνιση, αναβάθμιση και συντήρηση του σιδηροδρομικού άξονα στα τμήματα γραμμής από:

–Έξοδο Σ.Σ. Στρυμώνα έως είσοδο του Σ.Σ. Αλεξανδρούπολης, ενδεικτικού συνολικού μήκους 311.791 μ.

–Έξοδο Σ.Σ. Πλατέως έως Σ.Σ. Ν. Καύκασος, ενδεικτικού συνολικού μήκους 164.327 μ.

–Τμήμα γραμμής Μεσονήσι – Σ.Σ. Φλώρινας, ενδεικτικού συνολικού μήκους 5.645 μ.

Σύμφωνα με τα ανωτέρω, το συνολικό μήκος γραμμών που αποτελούν αντικείμενο του έργου υπολογίζεται στα 481.763 μ.

Παράλληλα, προβλέπεται και η ανακαίνιση – αναβάθμιση της υποδομής της σιδηροδρομικής γραμμής, μικρά και μεγάλα τεχνικά (γέφυρες), κτιριακές εγκαταστάσεις επιβατών και ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις, ώστε το σιδηροδρομικό δίκτυο να υποστηρίζει πιο σύγχρονα τρένα.

Το έργο έχει κατασκευαστικό κόστος 171,2 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και κόστος επένδυσης 220 εκατ. ευρώ, με χρηματοδοτική συμβολή του Ταμείου Ανάκαμψης 80 εκατ. ευρώ.

Προβλέπει 2,5 χρόνια κατασκευαστική περίοδο και 17,5 χρόνια περίοδο λειτουργίας και συντήρησης.

Σύμφωνα με αναλυτές της σιδηροδρομικής αγοράς, το ΣΔΙΤ αυτό θεωρείται κρίσιμο, λόγω των πρόσφατων γεωπολιτικών εξελίξεων και την «πίεση» που ασκείται στην ελληνική πλευρά για την εύρυθμη λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου, τόσο προς τον άξονα Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας, όσο και στον άξονα Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο.

Σε επόμενη φάση, θα προκηρυχθούν τα άλλα δύο ΣΔΙΤ, στα τμήματα Πειραιάς – Θεσσαλονίκη – Ειδομένη – Προμαχώνας και Αεροδρόμιο Αθήνας – Κόρινθος  – Κιάτο – Αίγιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου