Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 24 Αυγούστου 2023

Eπενδύσεις σε τροχαίο υλικό. Είναι πολιτικό το θέμα ή όχι;

 Το στέκι της έλξης παρακολουθεί με ενδιαφέρον την αγωνία των Κυβερνητικών  εκπροσώπων στα συνδικάτα για το τροχαίο υλικό. 

Μόνο που δεν λένε την αλήθεια όταν

αναφέρουν ότι το θέμα δεν είναι "πολιτικό".

Αυτό άλλωστε εξυπηρετεί το αφήγημα όσων δεν θέλουν να μιλάνε για την ουσία.  

ΌΧΙ ! Μην μιλάτε για πολιτική λένε, φταίει ο ....γείτονας. 

Έτσι τους συμφέρει να λένε για να στηρίζουν έμμεσα αυτούς που υπηρετούν. 

Το ίδιο κάνανε για το GSMR και λέγανε μετά τα Τέμπη, ότι δεν αφορά το Δημόσιο το θέμα αλλά σήμερα ο ΟΣΕ είπε - γραπτώς- ότι την ευθύνη έχει η ΓΑΙΑ ΟΣΕ και όχι οι operator που χρησιμοποιούν το τροχαίο υλικό της! 

Με τον NOMO ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4953 που ψήφισε η Κυβέρνηση της ΝΔ και εισηγήθηκε ο κ. Καραμανλής (Κύρωση της Σύμβασης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «ΤΡΑΙΝΟΣΕ Μεταφορές - Μεταφορικές Υπηρεσίες Επιβατών και Φορτίου Ανώνυμη Σιδηροδρομική Εταιρεία» (ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.) για την ανάθεση Υποχρεώσεων Δημόσιας Υπηρεσίας επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών)  στο παράρτημα Δ αναφέρονται οι επενδύσεις που υποχρεούται να κάνει ο πάροχος  έναντι της επιδότησης που λαμβάνει για την εκτέλεση των ΥΓΟΣ και σε τροχαίο υλικό.

Τι διαπιστώνει κανείς 

1. Η αναβάθμιση του μισθωμένου στόλου (15 οχήματα) έχει προσδιοριστεί μέχρι τις 31/12/2029 δηλαδή 7 χρόνια μετά την υπογραφή της Σύμβασης και έναντι  15 εκ Ευρώ. 

2. Τα τρένα υδρογόνου θα έρθουν το 2027 και θα τα αγοράσει και η ΓΑΙΑ ΟΣΕ! 

3. Νέα ηλεκτροκίνητα τρένα θα πρέπει να νοικιάσει η Hellenic μέχρι 31/12/2027, δηλαδή σε 5 χρόνια απο τώρα!

Με λίγα λόγια η Hellenic δεν έχει καμία ουσιαστική δέσμευση απέναντι στο Ελληνικό Κράτος μέχρι το τέλος του 2027 και με την υπογραφή της ΝΔ!

Και αυτό, θέλουν να μας πείσουν οι Κυβερνητικοί συνδικαλιστές ότι δεν είναι πολιτικό θέμα! Φταίει ο ...κάποιος! 

Αλήθεια συνάδελφοι, την σύμβαση ΥΓΟΣ μεταξύ Δημοσίου - ΤΡΑΙΝΟΣΕ,  ποιος την υπέγραψε ; ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ ΕΠΙΘΕΤΟ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ; ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ; 

Η ημιμάθεια   είναι χειρότερη της αμάθειας.

Καλό είναι να υπερασπίζονται  ορισμένοι τον πολιτικό τους φορέα  με πάθος(και όσους ήταν υπεύθυνοι για τα Τέμπη), αλλά ακόμα καλύτερα θα ήταν να ξέρανε και πως να μην ξευτελίζονται. 

Δημοσιεύουμε και τον πίνακα απο το παράρτημα Δ της Σύμβασης των ΥΓΟΣ που τα λέει ΟΛΑ. 

Το να μιλάνε λοιπόν, οι Κυβερνητικοί συνδικαλιστές για το τροχαίο υλικό και επενδύσεις, είναι ΠΡΟΚΛΗΣΗ κυριολεκτικά. 

Ιδιαίτερα όταν την  Κρατική επιχορήγηση κάποιοι θα την ήθελαν εργαλείο για "ρουσφέτια" και μόνο. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου