Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 8 Αυγούστου 2023

Σιδηρόδρομος: Παραδίδεται σήμερα η σηματοδότηση σε μεγάλα τμήματα

 Σήμερα παραδίδονται από την ΕΡΓΟΣΕ στον ΟΣΕ («διοικητική παράδοση και χρήση») τα συστήματα σηματοδότησης του σιδηροδρομικού δικτύου στο τμήμα από Λάρισα μέχρι Πλατύ Ημαθίας, στο πλαίσιο της περίφημης σύμβασης 717, που είχε υπογραφεί το 2014, αλλά βρέθηκε αντιμέτωπη με
πολυετείς καθυστερήσεις. Σήμερα παραδίδεται και η τηλεδιοίκηση για τα τμήματα Δομοκός – Λάρισα και Λάρισα – Πλατύ. Οι εργασίες για την πλήρη εγκατάσταση του συστήματος τηλεδιοίκησης (ETCS) έχουν ολοκληρωθεί και επίσης σήμερα ξεκινούν οι δυναμικές δοκιμές, προκειμένου να εκδοθεί το σχετικό κοινοτικό πιστοποιητικό συμβατότητας

Ήδη έχει παραδοθεί και η σηματοδότηση στο τμήμα Δομοκός – Λάρισα. Για την ολοκλήρωση της σύμβασης 717 απομένει πλέον μόνο η σηματοδότηση στο τμήμα Οινόη – Τιθορέα και η ολοκλήρωση του Κέντρου Τηλεδιοίκησης στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ) που προγραμματίζεται για τον Σεπτέμβριο.

Μετά την τραγωδία των Τεμπών, η προηγούμενη κυβέρνηση υποσχέθηκε άμεση ολοκλήρωση της σύμβασης 717, που σερνόταν επί σχεδόν δέκα χρόνια, και όλα δείχνουν πως το έργο θα παραδοθεί πλήρως μέσα στον επόμενο μήνα. Η κινητοποίηση των τελευταίων μηνών από τη σημερινή διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ στηρίχθηκε και στις ενέργειες στις οποίες είχε προχωρήσει η προηγούμενη διοίκηση της κρατικής εταιρείας για την «ανάσταση» του έργου που είχε βρει βαλτωμένο.

Η σύμβαση 717 για την εγκατάσταση συστημάτων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης στο σιδηροδρομικό δίκτυο, καθώς μεγάλο τμήμα παλαιότερων συστημάτων είχε βανδαλιστεί ή κλαπεί, υπεγράφη στον Σεπτέμβριο του 2014, με διετή προθεσμία ολοκλήρωσης. Η αρχική σύμβαση που υπέγραψε η κοινοπραξία Alstom – ΤΟΜΗ (η ΤΟΜΗ αποχώρησε το 2021 από την κοινοπραξία) ήταν ύψους 41 εκατ. ευρώ, αλλά αυξήθηκε στα 51,2 εκατ. ευρώ. Στη συνέχεια προστέθηκαν άλλα 13,3 εκατ. με συμπληρωματική σύμβαση.

Την περίοδο 2014-2017 είχε ολοκληρωθεί το 32,69% του φυσικού αντικειμένου του έργου. Την περίοδο 2017-2021 η πρόοδος ήταν μηδενική, καθώς υπήρχαν διαφωνίες και προσφυγές της κοινοπραξίας. Στη διάρκεια του 2022 και πριν από την τραγωδία των Τεμπών είχε ολοκληρωθεί πρόσθετο αντικείμενο 36,54%, με αποτέλεσμα η συνολική πρόοδος της στοιχειωμένης εργολαβίας να προσεγγίζει στο πρώτο τρίμηνο του 2023 το 69%. Τώρα όλα δείχνουν πως το έργο θα παραδοθεί σε λίγες εβδομάδες. Για τη σύμβαση 717 βρίσκεται σε εξέλιξη έρευνα της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας, η οποία έχει καλέσει σε απολογία 26 πρόσωπα, τα οποία κατηγορούνται για σειρά κακουργημάτων.

www.powergame.gr - Φώτης Κόλλιας 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου