Αυτό που είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός είναι ότι η Διοίκηση του ΟΣΕ δεν προκήρυξε τις θέσεις στον Ρυθμιστή Κυκλοφορίας ούτε στο ΚΕΚ στην Βόρεια Ελλάδα, προκειμένου να εκδηλωθεί ενδιαφέρον απο έμπειρους σταθμάρχες, αλλά προχώρησε σε απευθείας τοποθετήσεις, προκαλώντας όμως διαμαρτυρίες ΚΑΙ μεταξύ των νέων σταθμαρχών.
Γιατί άλλο είναι να δουλεύεις για παράδειγμα στο διαλυμένο ΤΧ1 και άλλο στον ΡΚ.
Ποια ήταν τα κριτήρια λοιπόν;
Ήταν ο Κυβερνητικός κομματικός φανατισμός με το συνεπακόλουθο "σπρώξιμο";(τόσο φανατικός που φτάνει στα όρια κάποιος να αισθάνεται τόσο ισχυρός ώστε να απειλεί με "ξύλο τους κομμουνιστές").
Ήταν οι προνομιακές σχέσεις με πρόσωπα έχοντες καίρια Διοικητικά πόστα εντός ΟΣΕ;
Έγινε κάποια αξιολόγηση;
Σε κάθε περίπτωση, ας γνωρίζουν όλοι ότι η σιδηροδρομική κοινότητα ΒΟΑ κυριολεκτικά με αυτά που γίνονται στον ΟΣΕ και πλέον το στέκι έχει γίνει αποδέκτης πολλών καταγγελιών.
Επίσης ας γίνει ξεκάθαρο και αυτό.
Όσοι τοποθετούν σε κρίσιμες θέσεις ευθύνης άπειρο προσωπικό, που δεν έχει εργαστεί στο πεδίο ποτέ και χωρίς προηγουμένως να κληθεί σε εκδήλωση ενδιαφέροντος το έμπειρο προσωπικό, προκαλούν την τύχη τους, κυριολεκτικά.
Θα επανέλθουμε.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Για την Αθήνα και το ΣΚΑ γιατί δεν μιλάτε
ΑπάντησηΔιαγραφή