Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 24 Αυγούστου 2023

GMSR : Αποκαλύφθηκε η αλήθεια. Σοβαρά εκτεθειμένοι οι Κυβερνητικοί συνδικαλιστές

 
Ο ΟΣΕ  με την επίσημη δημοσίευση του για το GSMR αποκάλυψε στον σιδηροδρομικό κόσμο την αλήθεια αλλά και  τους συκοφάντες που στοχοποίησαν τους μηχανοδηγούς και την Π.Ε.Π.Ε. για την

αξιοποίηση του συστήματος επικοινωνίας.

Τι αναφέρει ο ΟΣΕ στις δημοσιευμένες καταστάσεις του για το on board σύστημα GSMR, το υποσύστημα ραδιοτηλεφώνων του τροχαίου υλικού που τοποθετείται στις καμπίνες μηχανοδήγησης.

"Μέχρι σήμερα ο εν λόγω εξοπλισμός δεν έχει εγκατασταθεί σε όλο το τροχαίο υλικό και αποτελεί αντικείμενο σύμβασης της ΓΑΙΟΣΕ. Επίσης το εν λόγω υποσύστημα τελεί υπό την διαδικασία αδειοδότησης του από την ΡΑΣ.

Προς το παρόν το ανωτέρω σύστημα χρησιμοποιείται ως δευτερεύον σύστημα εκτάκτου ανάγκης στα σημεία που το πρωτεύον σύστημα δεν παρέχει κάλυψη."

1η αλήθεια / Κόλαφος 

Το on-board σύστημα οφείλει να το βάλει στις μηχανές η ΓΑΙΑ ΟΣΕ και όχι οι operator όπως υποστήριζαν τα παπαγαλάκια του συστήματος για να χρεώσουν σε άλλους την πολιτική ευθύνη που προκύπτει απο την αδράνεια του Δημοσίου και άρα της πολιτικής ηγεσίας την περίοδο 2019-2022. (Η ΓΑΙΑ ΟΣΕ είναι Δημόσιος Φορέας και εποπτεύεται πολιτικά).

2η αλήθεια / Κόλαφος 

Το σύστημα ΔΕΝ είναι πιστοποιημένο αλλά τελεί υπό την διαδικασία πιστοποίησης. 

Συγκεκριμένο Σωματείο είχε  βγάλει και ανακοίνωση λέγοντας "ποιοι δεν θέλουν το GSMR" για να καλύψει τον πολιτικό του προϊστάμενο και στοχοποιώντας/συκοφαντώντας τους μηχανοδηγούς αναφέροντας πως έγιναν.... δοκιμές παρουσία τρίτων που δεν έχουν καμία δικαιοδοσία πάνω στην πιστοποίηση συστημάτων. 

3η αλήθεια / Κόλαφος 

Το GSMR χρησιμοποιείται ως δευτερεύον σύστημα επικοινωνίας καθώς το VHF είναι (και θα συνεχίσει για καιρό) να είναι το πρωτεύον. 

Μάλιστα εντάχθηκε στα sms των operator σχετικά πρόσφατα η χρήση φορητών συσκευών των οποίων η έγκριση προς χρήση δόθηκε απο την ΡΑΣ τον περασμένο Ιούνιο ως ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ και αφού τα φορητά GSMR εγκρίθηκαν προς χρήση.

4η αλήθεια /Κόλαφος 


Το Σωματείο των Μηχανοδηγών για να ΑΣΚΗΣΕΙ ΠΙΕΣΗ στους operator υπέγραψε συμφωνία στις 30.5.23 με την Hellenic Train, αναφέροντας στο σημείο 5, πως θα πρέπει να χορηγηθούν φορητές  συσκευές GSMR σε InterCity και Προαστιακό Θεσσαλονίκης. 

Η ΠΕΠΕ το Σωματείο των Μηχανοδηγών, σε αντίθεση  με όσα διακινούσαν οι  συκοφάντες που στοχοποιούσαν τους μηχανοδηγούς,  επεδίωξε και  ΕΠΕΒΑΛΕ την χορήγηση συσκευών φορητών  GSMR και η Hellenic βρίσκεται στην διαδικασία αγοράς νέων συσκευών, καθώς οι 14 που είχαν χορηγηθεί απο τον ΟΣΕ το 2018 !!! (όταν δηλαδή το σύστημα ήταν σχεδόν έτοιμο - αλλά δόθηκε προς χρήση το ...2023) δεν επαρκούν. 

5η αλήθεια / Κόλαφος 

ΤΟ ΨΕΜΜΑ ΕΧΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΝΤΟΧΗ. 


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου