Σύμφωνα με την ελληνική πλευρά, δηλαδή το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών διαπιστώνονται βελτιωτικές ενέργειες στον τομέα αυτό.
Συγκεκριμένα, την περασμένη εβδομάδα έγινε η παραλαβή προς χρήση, από την ΕΡΓΟΣΕ στον ΟΣΕ, της σηματοδότησης του τμήματος της διπλής γραμμής από τη Λάρισα μέχρι το Πλατύ, μήκους 130 χιλιομέτρων.
Εκτιμάται ότι, μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου, θα αποδοθεί στην κυκλοφορία και το τελευταίο τμήμα σηματοδότησης, δηλαδή αυτό, από Οινόη μέχρι Τιθορέα, το οποίο θα ελέγχεται από το Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας του τμήματος ΣΚΑ – Τιθορέα.
Με αυτόν τον τρόπο, σύμφωνα με το υπουργείο, ολοκληρώνεται η υλοποίηση της σύμβασης ΑΣ 717, δηλαδή της σύμβασης εγκατάστασης σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης.
Παραλληλα, σύμφωνα με το υπουργείο, παρουσιάζεται σημαντική πρόοδος εργασιών για την υλοποίηση της σύμβασης ΑΣ 10005/07.
Εκτιμάται ότι, μέχρι το τέλος Νοεμβρίου, θα λειτουργεί σε όλο το μήκος, από το ΣΚΑ μέχρι τη Θεσσαλονίκη, το σύστημα επιτήρησης και ελέγχου συρμών ETCS επί γραμμής.
Η ελληνική πλευρά, όταν νιώσει «έτοιμη» με την ολοκλήρωση και λειτουργία των ανωτέρω συστημάτων, πιθανολογείται ότι θα οδηγήσει τις συνθήκες στην κρίσιμη διαπραγμάτευση με το ιταλικό κράτος και τον όμιλο της FS για την «τύχη» της Hellenic Train.
Το τελευταίο διάστημα επανήλθαν τα «σύννεφα» στις σχέσεις ΟΣΕ – Hellenic Train, εξαιτίας των βλαβών στο τροχαίο υλικό της εταιρείας, με αποτέλεσμα αρνητικές συνέπειες στο πρόγραμμα δρομολογίων και στην εξυπηρέτηση των επιβατών.
Φταίει το δίκτυο, η υποδομή, δηλαδή ο ΟΣΕ;
Φταίει το τροχαίο υλικό της Hellenic Train; Δεν συντηρεί, όπως θα έπρεπε, τον στόλο της η εταιρεία;
Σε άλλες χώρες, όπως για παράδειγμα στη Γερμανία, η FS προχώρησε πρόσφατα σε μια μεγάλη αναπτυξιακή κίνηση, εξαγοράζοντας εταιρεία.
Τι στάση θα συνεχίσει να διατηρεί στην Ελλάδα, στην οποία η HT εξασφάλισε τις άγονες γραμμές για 10 + 5 χρόνια;
«Επιφυλακτική», όπως τώρα;
www.metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου