Προφανώς, η ιταλικής ιδιοκτησίας εταιρεία δεν προχώρησε σε αυτήν την κίνηση κάνοντας αντιπολίτευση την ώρα που η κυβέρνηση προσπαθεί να πείσει ότι προχωρούν επιτέλους τα έργα εκσυγχρονισμού τα οποία καρκινοβατούσαν επί δεκαετίες.
Το Πάσχα του 2022, η ίδια εταιρεία υπέγραψε λεόντεια σύμβαση με το Δημόσιο με απευθείας ανάθεση για να επιδοτηθεί με 750 εκατομμύρια σε βάθος 15 ετών. Η «Εφ.Συν.» επισήμανε τα κενά της σύμβασης, προκαλώντας την οργίλη αντίδραση του τότε αρμόδιου υπουργού Κώστα Καραμανλή. Με το ίδιο οργισμένο ύφος απαντούσε αργότερα στη Βουλή ο τότε υπουργός σε ερωτήματα για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων, λίγα 24ωρα πριν από τη μετωπική σύγκρουση στα Τέμπη.
Μετά την καταστροφή της 28ης Φεβρουαρίου 2023 που χαρακτηρίστηκε προδιαγεγραμμένο έγκλημα με 57 νεκρούς και 181 τραυματισμένους, εκ των οποίων οι 32 βαριά, στην επικαιρότητα αναδύθηκαν, έστω και με μεγάλη καθυστέρηση, οι προειδοποιήσεις για τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετώπιζε το σιδηροδρομικό δίκτυο.
Η κυβέρνηση αγνόησε τότε τις προειδοποιήσεις και δεν επέλεξε καν να απαντήσει με κάποια επιχειρήματα. Στην ίδια λογική συνεχίζει η κυβέρνηση, καθώς αποφεύγει να απαντήσει εδώ και δύο μήνες στις προειδοποιήσεις των Ιταλών διαχειριστών του τροχαίου υλικού με το οποίο κινούνται καθημερινά χιλιάδες πολίτες.
Οι Ιταλοί της Hellenic Train διαφωνούν με τον ΟΣΕ για τις αιτίες που προκαλούν τη ραγδαία αύξηση στη φθορά των τροχών. Η κυβέρνηση δεν παίρνει θέση αλλά επιλέγει να προβάλλει τις ανακοινώσεις του ΟΣΕ για τη «διοικητική παραλαβή προς χρήση» των συστημάτων σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης και να διαπληκτίζεται με την αντιπολίτευση για το εάν τελικά υπήρχε ή δεν υπήρχε «τοπική τηλεδιοίκηση» στη Λάρισα. Μήπως τελικά το επιτελικό κράτος είναι απλώς μια «τοπική τηλεκυβέρνηση»;
www.efsyn.gr
Το πλήρες δημοσίευμα θα αναδημοσιευτεί μόλις κυκλοφορήσει ηλεκτρονικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου