Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 21 Φεβρουαρίου 2017

Η έρευνα για τις παράνομες κρατικές ενισχύσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ «συμπαρέσυρε» τον ΟΣΕ -Κέρδη 2.63 εκ Ευρώ για την ΓΑΙΑ ΟΣΕ φέτος

Η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ο συσχετισμός της με το κλείσιμο των παράνομων κρατικών ενισχύσεων «συμπαρέσυρε» και τον αντίστοιχο φάκελο του ΟΣΕ.

H Ευρωπαϊκή Επιτροπή επιβεβαίωσε την ύπαρξη σχετικής έρευνας, απαντώντας σε σχετικό
δημοσίευμα της «Ναυτεμπορικής».


Ειδικότερα, η Επιτροπή απάντησε ότι «η ΕΕ αναγνωρίζει τη σημασία του διαχειριστή σιδηροδρομικής υποδομής για ένα αποτελεσματικό σύστημα σιδηροδρομικών μεταφορών, και δίνει μέγιστη έμφαση στην αξιολόγηση των μέτρων δημόσιας στήριξης που προτείνει η Ελλάδα για την αναδιάρθρωση του ΟΣΕ.

Οι ελληνικές αρχές δεσμεύθηκαν να προβούν σε εσωτερική αναδιοργάνωση του ΟΣΕ, με στόχο τη διασφάλιση του σαφούς διαχωρισμού μεταξύ των αρμοδιοτήτων του ΟΣΕ, ως διαχειριστή των υποδομών και των λοιπών οικονομικών δραστηριοτήτων, με τις οποίες ασχολήθηκε στο παρελθόν.

Αυτή η εσωτερική αναδιοργάνωση του ΟΣΕ έχει ολοκληρωθεί, γεγονός που επιτρέπει στην Επιτροπή να προχωρήσει πλέον στη λήψη απόφασης, σχετικά με τα μέτρα στήριξης που προτείνονται για τον ΟΣΕ το συντομότερο δυνατό.

Το γεγονός ότι η Επιτροπή βρίσκεται σε επαφή με τις ελληνικές αρχές, προκειμένου να έχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες είναι συνήθης διαδικασία και δεν συνεπάγεται, κατά κανένα τρόπο, αρνητικό πόρισμα, σύμφωνα με τους κανόνες κρατικών ενισχύσεων της ΕΕ, ούτε προδικάζει το αποτέλεσμα της εκτίμησης μας».

Από την πλευρά του, το αρμόδιο υπουργείο, το υπουργείο Μεταφορών υποβαθμίζει την έκταση του θέματος, σημειώνοντας ότι δεν υπάρχουν «παράνομες κρατικές ενισχύσεις», αλλά χρηματοδοτήσεις για την κατασκευή και ανακατασκευή των σιδηροδρομικών υποδομών.

Τέλος, κέρδη 2,63 εκατ. προβλέπει ο προϋπολογισμός 2017 της ΓΑΙΑΟΣΕ, σύμφωνα με σχετική απόφαση του υπουργείου Μεταφορών. Ειδικότερα, τα έσοδα προβλέπονται στα 9,053 εκατ. και τα έξοδα στα 6,41 εκατ.

Εντύπωση προκαλεί η πιθανή μη πρόβλεψη εσόδων από τη μίσθωση τροχαίου υλικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, διότι σε αυτήν την περίπτωση τα έσοδα θα έπρεπε να ήταν πολύ μεγαλύτερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου