Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2017

Τα ψέμματα της ΔΑΚΕ Έλξης αποδεικνύουν την ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ της

Πραγματικά είναι ακανόητη η ανακοίνωση της Νέας Έλξης - Αναγγένησης (ή ΔΑΚΕ κατ εμάς).

Είναι ακατανόητη γιατί
στις συνεδριάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου καταγράφονται πλέον πρακτικά και μπορεί ο καθένας απο τους μηχανοδηγούς να διαπιστώσει με τα αυτιά και τα μάτια του τι ακριβώς λέγεται.

Η ΔΑΚΕ Έλξης την προηγούμενη Παρασκευή στην συνεδρίαση του ΔΣ,  συμφώνησε στην δρομολόγηση του εμπορικού απο το ΜΑΙ εφόλης στην Θεσσαλονίκη (μάλιστα συνδικαλιστής της περιχαρής έλεγε, "αυτό αφήστε το σε μένα μόνο, θα το πηγαίνω εγώ με τον Κ...") και μετά την κατακραυγή απο τους συναδέλφους αναγκάστηκε σήμερα σε αναδίπλωση.
Και κατακραυγή γενική στο ΜΑΙ. 
Τόσο απο τους μηχανοδηγούς όσο και απο τους βοηθούς που δεν πίστευαν αυτά που εισηγείται ή συμφωνεί  η ΔΑΚΕ!
Και  κατά την προσφιλή της τακτική και επειδή η λέξη ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο των συνδικαλιστών της, προσπάθησε να κάνει το άσπρο - μαύρο.
Στην συνεδρίαση του ΔΣ, η Δημ. Συμπαράταξη (ΠΑΣΚ) πρότεινε δια του εκπροσώπου της, την δρομολόγηση του καθημερινού εμπορικού απο το ΜΑΙ, εφόλης με 2 μηχανοδηγούς καθώς και την διανυκτέρευση στην Αθήνα για τους μηχανοδηγούς στο ΜΘ (55/52). Καθαρή και ξάστερη πρόταση, που χτές επιβεβαιώθηκε απο τον συνάδελφο Συρόπουλο που ανέφερε πρόταση κυκλώματος με αυτά τα χαρακτηριστικά στον υπεύθυνο του ΦΥ στην Θεσσαλονίκη.
Και η ΔΑΚΕ την δέχτηκε. Τόσο απλά. Όσο απλά πρότεινε και την διανυκτέρευση για τους βοηθούς στο Λειανοκλάδι (884 διαν 885) και την συνάντηση του 52 απο το ΜΑΙ κτλπ.
Είναι προκλητικό σήμερα η παράταξη της ΔΑΚΕ να βγάζει ανακοίνωση και να λέει άλλα απο αυτά που ειπώθηκαν στο ΔΣ του Σωματείου.
Είναι όμως και η ΑΠΟΔΕΙΞΗ του γιατί μέχρι σήμερα δεν μπορεί να υπάρξει συνεννόηση στο ΔΣ, συνεννόηση σαν αυτή που επικαλούνται -αλλά δεν θέλουν-  οι συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ. Το μόνο που επιζητούν είναι η προσωπική ρεβάνς και προβολή τους. Επενδύουν συνεχώς στα προβλήματα, που όμως λύνονται 1 προς 1 καθημερινά! Και όταν τους ρωτάνε μέσα στο ΔΣ τι θέλετε επιτέλους, πείτε μας , απλά κοιτάνε τον τοίχο.
Ούτε 1 πρόταση δεν έχει βάλει σε ψηφοφορία η ΔΑΚΕ εδώ και 19 μήνες.
ΑΝΤΙΘΕΤΑ απέριψε προτάσεις για κινητοποιήσεις για προσλήψεις το καλοκαίρι του 2015(και εμείς δεν το ξεχνάμε αυτό). 
ΔΕΝ τους ενδιαφέρει τίποτα παρά μόνο να προκαλούν, όπως έκαναν όταν και τορπίλισαν την συμφωνία για τις ώρες μηχανοδήγησης, αρνούμενοι να προσέλθουν στο διάλογο!
Και όλοι το βλέπουν αυτό, οι μόνοι που δεν το βλέπουν είναι οι "αετοί"της ΔΑΚΕ, αυτοί δηλαδή που την τριετία 2012-2015 σε συνεργασία με την ουρά της ΠΑΣΚ προκάλεσαν τεράστια ζημιά.
Αυτοί που ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΑΝ τον μηχανοδηγό με την διπλή μείωση του 25% που αναίμακτα αποδεχτήκαν -και τώρα τρέχουμε στα δικαστήρια- αυτοί που  ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΑΝ τις δευτερεύουσες μας, αυτοί που κατάφεραν να μην πληρωθούμε το επικίνδυνο για 5 μήνες (2013) -και να τρέχουμε και εδώ στα δικαστήρια-, με το δεύτερο ενιαίο, αυτοί που ΑΦΗΣΑΝ ακάλυπτο το προσωπικό έλξης  και χωρίς τοποθετήσεις σε έδρες, αυτοί που ΣΤΗΡΙΞΑΝ έμπρακτα με την σιωπή τους τις διώξεις συναδέλφων με τα τηλεφωνικά εκτός υπηρεσίας , αυτοί που ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΑΝ κιχ όταν έμπαινε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο ΤΑΙΠΕΔ, αυτοί που ΕΝΟΧΑ σιώπησαν για τις 13 μειώσεις στις συντάξεις την περίοδο 2012/2015,αυτοί που δεν είδαν δεν άκουσαν για την ληστεία στα αποθεματικά του Ταμείου μας το 2012 με το PSI, αυτοί  που ΑΜΙΛΗΤΟΙ έβλεπαν τα δώρα να καταργούνται το 2013 και αδιαφορούσαν για τις κινητοποιήσεις στην ΣΤΑΣΥ τότε, αυτοί που  πολέμησαν ΛΥΣΑΛΕΑ τον εβδομαδιαίο προγραμματισμό εργασίας στο ΜΑΙ,αυτοί που ουδέποτε σκέφτηκαν να διασφαλίσουν το προσωπικό ενόψει ιδιωτικοποίησης μέσω της συμφωνίας των ΥΓΟΣ. Τα ίδια πρόσωπα που ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΑΝ με την σιωπή τους, τους 22 βοηθούς σε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ επικουρίες το καλοκαίρι του 2013,αυτοί δηλαδή  που διέλυσαν για ένα καλοκαίρι την προσωπική ζωή οικογενειαρχών για να στηρίξουν την ..... ανάπτυξη που θα έφερνε το 2ο μνημόνιο,αυτά τα πρόσωπα σήμερα επικαλούνται τους 22 βοηθούς.
Αφού δέχτηκαν την Παρασκευή την πρόταση της ΠΑΣΚ και αφού διαπίστωσαν μετά απο 4 μέρες την κατακραυγή των συναδέλφων στο ΜΑΙ , τα γύρισαν τούμπα τα βαρέλια.
Γιατί όμως μετά απο 4 -5 μέρες ;
Γιατί πολύ απλά μετά την μετάθεση του συναδέλφου Τουρλή στο Κιάτο,  οι εκπρόσωποι της ΔΑΚΕ στο ΜΑΙ έχουν εξαφανιστεί!

Ο ένας συνδικαλιστής της ΔΑΚΕ Έλξης  εργάζεται ως εθελοντής-επίκουρος στο ...ΜΘ, ο άλλος έχει αποσπαστεί στο Υπουργείο Μεταφορών, ενώ οι τοπικοί συνδικαλιστές της είτε δεν πατάνε στο ΜΑΙ, είτε βλέπουν βοηθούς και στρίβουν.
Άλλωστε ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ δεν δέχονται να εργάζονται με βοηθό στα αρτηριακά για Θεσσαλονίκη...
Ανακάλυψαν βλέπετε τις ώρες μηχανοδήγησης με 2 (μηχανοδηγό - βοηθό) ως πλήρωμα στην καμπίνα μετά απο 35 χρόνια! Και όταν τους ρωτάνε πόσες ώρες εργαζόταν ο βοηθός στην συνάντηση του 60/61 ή στην συνάντηση του εμπορικού ή στο 52/55 - οι εναπομείναντες ελάχιστοι υποστηρικτές στο ΜΑΙ- κοιτάζουν τα αστέρια.
 Ενώ όταν τους θυμίζουν ότι παλαιότερα βοηθός και μηχανοδηγός πηγαίνανε σε 12ωρο το εμπορικό στην Λάρισα , λένε πως ...ήταν άλλες εποχές! 

Όσον αφορά την μαθητεία.
Καλά θα κάνουν οι Δακίτες να κάτσουν στα αυγά τους για το θέμα και να μην παίζουν με αυτό και τους 22 βοηθούς.Γνωρίζουν ότι η έγκριση ήταν στο Υπουργείο και όπως έχουν ενημερωθεί ΟΛΟΙ οι βοηθοί, κάποιοι "πονηροί" πήγαν να περάσουν μαζί με αυτήν και την πιστοποίηση συνταξιούχων.

Αυτό δεν πρόκειται και δεν μπορεί να γίνει δεκτό. Και όλοι καταλαβαίνουν το γιατί. 
Εκτός απο τους αετούς της ΔΑΚΕ που ακόμα και εδώ προσπαθούν να κάνουν μικροπολιτική για να δικαιολογήσουν την συνδικαλιστική τους ανυπαρξία.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου