Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή, 12 Φεβρουαρίου 2017

Σοβαρή η ενόχληση απο τους μηχανοδηγούς στο μηχανοστάσιο Λάρισας

Αρκετοί απο τους μηχανοδηγούς -ανεξαρτήτως παρατάξεων-που εργάζονται στο μηχανοστάσιο Λάρισας επικοινώνησαν μαζί μας  δηλώνοντας την έντονη ενόχληση τους τόσο
για τα αναγραφόμενα στην επιστολή του συνδικαλιστή του ΣτΑ συναδέλφου Ευγενίδη αλλά και για την καθημερινή στοχοποίηση του μηχανοστασίου απο την ΔΑΚΕ Έλξης
Τα κυκλώματα εργασίας είναι ίδια τα τελευταία 3 χρόνια μας τόνισαν και κανείς ποτέ δεν έθεσε θέμα, ούτε τότε ούτε σήμερα, ενώ είναι τουλάχιστο περίεργη η καθημερινή αναφορά της ΔΑΚΕ στο παραμικρό που συμβαίνει στο μηχανοστάσιο μας , κατέληξαν.
Λες και κάποιος μας παρακολουθεί καθημερινά και αναφέρει για να καταγγείλει στην συνέχεια η ΔΑΚΕ Έλξης μας έλεγαν....
Έχουμε διαβάσει το τελευταίο διάστημα για τρένα που καταργήθηκαν επειδή δεν υπάρχουν εφεδρείες,λες και υπήρχαν πρότερα, για δεκάωρα που καταγγέλλουν άλλοι για εμάς -χωρίς εμάς κ πόσα ακόμα! 

Εμείς απλά μεταφέρουμε τον προβληματισμό των συναδέλφων.
Γνωρίζουμε άλλωστε ότι η συνεχιζόμενη ενασχόληση της ΔΑΚΕ Έλξης με την Λάρισα εξυπηρετεί συγκεκριμένη σκοπιμότητα.
Σκοπιμότητα που έχει να κάνει με την αποτυχία της ΔΑΚΕ στα κυκλώματα εργασίας.
Αφού οι συνδικαλιστές της δεν κατάφεραν να πείσουν - παρά την εντονότατη και καθημερινή πίεση προς το προσωπικό- ούτε τους δικούς τους ότι οι αλλαγές επιφέρουν καταστρεπτικές συνέπειες για τον κλάδο, τώρα προσπαθούν με το παραμικρό να δημιουργούν θέματα ακόμα και εκεί που δεν υπάρχουν για να δημιουργήσουν εντυπώσεις.
Και εξηγούμαστε.
Η στόχευση της ΔΑΚΕ στα κυκλώματα εργασίας αφορούσε την δρομολόγηση τρένων με βοηθό μηχανοδηγού στην Θεσσαλονίκη απο το ΜΑΙ. Εκεί επικέντρωσε την κριτική της η ΔΑΚΕ, προσπαθώντας να πείσει ότι αυξάνονταν οι χρόνοι μηχανοδήγησης πέραν των 5 ωρών κ 30 λεπτών που ισχύουν -προφορικά- για ένα μηχανοδηγό απο το 2010 και εντεύθεν.
Ωστόσο η επιχειρηματολογία γκρεμίστηκε απο την πρώτη μέρα.
Και αυτό γιατί οι ώρες μηχανοδήγησης δεν αφορούν τρένα  με βοηθό (όπως αναφέρετε ακόμα και στην εγκύκλιο Κουτρουμπά)αλλά σε Α/Α ή Η/Α.
Και αυτό αποδεικνύεται απο το ότι στα προηγούμενα κυκλώματα   εργασίας,αυτά που δεν είχε καταγγείλει καμία παράταξη, σε αυτό  της Θεσσαλονίκης η συνάντηση 55/52 με βοηθό μηχανοδηγού και 1 μηχανοδηγό απο το ΜΘ ή το ΜΑΙ, έφτανε στην διάνυση εως και 580-600 χιλιομέτρων ενώ το ωράριο ήταν απο τις 10 το πρωί μέχρι τις 4 το μεσημέρι (Τουλάχιστο 6 ώρες και φυσικά χωρίς να υπολογίζεται σε αυτό η παραλαβή και η παράδοση). Δεν μιλάμε για εμπορικά με βοηθό κτλπ, εκεί δηλαδή που πολλές φορές χάνεται το τόπι. 

Για τους λόγους αυτούς η προσπάθεια της ΔΑΚΕ να τορπιλίσει τις αλλαγές έπεσαν στο απόλυτο κενό και η παράταξη στράφηκε -αναγκαστικά και για να καλύψει το κενό για ένα θέμα που επένδυσε πολλά- στην καταγγελία μικρών καθημερινών περιπτώσεων.
Ωστόσο η καταγγελία του συνάδελφου Ευγενίδη φαίνεται ότι ξεχείλισε  το ποτήρι της οργής εντός της ΔΑΚΕ αφού οι διαμαρτυρίες για αυτήν ξεκινούν και απο φίλους της στο τοπικό μηχανοστάσιο που κρατούσαν στάση σιγής και προτιμούσαν να μην μιλούν για όσα έβλεπαν (και πραγματικά απορούσαν) τις τελευταίες μέρες.
Εμείς απο την πλευρά μας και σε όσους επικοινώνησαν μαζί μας εξηγήσαμε τις θέσεις μας κ συστήσαμε ..υπομονή.
Θα ηρεμήσουν οι συνάδελφοι απο την ΔΑΚΕ και θα μάθουν απο άλλο ένα λάθος τους ,τους τελευταίους μήνες.
Αν και πολύ αμφιβαλουμε ότι κάποιοι τελικά προσπαθούν να μάθουν από τα λάθη τους.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

1 σχόλιο:

  1. Αυτά τα περί αγωνιστών και ιστορικού σωματείου, καλό θα ήταν Παντελή να τα σερβίρεις σε αυτούς που μπορούν να τα φάνε ...Γιατί αν σου ζητήσω να μου θυμίσεις έναν αγωνιστή ή με ποιο αίτημα έγινε κάποιος αγώνας και τι διεκδικήσαμε σαν κλαδικό σωματείο τα τελευταία 35 χρόνια..δεν θα θυμηθείς τίποτα και κανέναν.
    Για τον μόνο αγώνα που μπορείς να συζητάς, είναι αυτός που δόθηκε το περασμένο καλοκαίρι με πρωτοβουλία του προέδρου του σωματείου Κώστα Γενιδούνια στην τελευταία πράξη του δράματος (Η Τραινοσε στους Ιταλούς) με αίτημα την υπογραφή συλλογικής σύμβασης..με στόχο να θωρακιστεί κατά τον καλύτερο τρόπο ό,τι απέμεινε από αυτό που μπορεί να λέγεται κλάδος έλξης..μετά από την μέχρις εσχάτων απαξίωση που είχε υποστεί από τις παρατάξεις ΔΑΚΕ & ΠΑΣΚ τον καιρό του έγγαμου βίου τους ..
    Εκτός.., κι αν εννοείς αγωνιστές αυτούς που κατάφεραν να μετατρέψουν τον κλάδο της έλξης σε σιδηροδρομικό ρετάλι και τους συναδέλφους μας σε διακονιάρηδες..να ψάχνουν να βρουν τρόπους να μην κατεβαίνουν ποτέ από το τραίνο..προκειμένου να πληρωθούν όσα περισσότερα ρεπό γίνεται, μήπως και καταφέρουν να καβαλήσουν τους καιρούς των μνημονίων με τις μικρότερες απώλειες.
    Οπότε το πρόβλημά δεν είναι τα προγραμματισμένα δεκάωρα, ούτε τα δέκα & είκοσι τέσσερα όπως γράφεις ή οι διανυκτερεύσεις με θερμαστή στην Θεσσαλονίκη όπως θέλουν να κακαρίζουν τα λειράτα κοτερικά - αετοί- του γραμματικού ...Αλλά ότι κάποιοι έχασαν την παράγκα μαζί με τον παραγοντισμό και το παραγοντιλίκι που πουλούσαν στους από κάτω με την ανοχή των από πάνω.. επειδή τους διευκόλυναν να υλοποιήσουν τα σχέδια ιδιωτικοποίησης της Τραινοσε, χωρίς την παραμικρή αντίδραση των εργαζομένων ...Εξ άλλου γι' αυτό είχαν μετατρέψει τους ψηφοφόρους τους σε πρόβατα..δίνοντάς τους κουτόχορτο σε ισόποσες δόσεις..ενώ για την αφεντιά τους κράτησαν τους ρόλους των τσοπαναραίων να κραδαίνουν συνεχώς τις γκλίτσες έξω από το μαντρί..τάχα μου για να κρατήσουνε μακριά τους λύκους. Αυτό όμως που πρέπει να γνωρίζεις, είναι ότι πάντα από τα φυλαγμένα τρώει ο λύκος (��)και ότι δεν απευθύνεσαι σε κουτούς και αμνήμονες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή