Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2017

Η ανάρτηση μας για τους συνταξιούχους, αναδεικνύεται απο τα ΜΜΕ,κατέρρευσε το δήθεν success story

Σε μια ανάρτηση με τίτλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Διαμετακομιστικός κόμβος στα... χαρτιά απο την Euro2day σήμερα, αναδεικνύεται η τοποθέτηση μας για το θέμα των συνταξιούχων μηχανοδηγών,δείγμα της δουλειάς που καθημερινά επιτελεί το στέκι της έλξης για το πέρασμα της άποψης των μηχανοδηγών στην
κοινή γνώμη. 
Επίσης με την έκθεση της ΡΑΣ που πρώτο δημοσίευσε το στέκι, καταρίφθηκε το δήθεν success story στον τομέα των εμπορευμάτων και αναδείχθηκε η πραγματική διάσταση που καταδεικνύει την τεράστια πτώση στον όγκο των μετακινούμενων φορτίων με τον σιδηρόδρομο την τελευταία πενταετία.΄
Όπως δείχνουν τα επίσημα στοιχεία τα φορτία που μετακινήθηκαν με τον σιδηρόδρομο έχουν μειωθεί κατά 50% περίπου απο το 2010, με το 2013 να αποτελεί την χειρότερη χρονιά της πενταετίας ενώ το 2014 όπου παρατηρείται αύξηση θυμίζουμε ότι είχαμε την μεταφορά των τεύτλων απο την Ορεστιάδα (λόγω του κλεισίματος του τοπικού εργοστασίου απο την τότε μνημονιακή Κυβέρνηση).
Μεταφορά τεύτλων που όπως είχαμε γράψει - και είχαμε στοχοποιηθεί τότε  - είχε σώσει την παρτίδα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την αποτυχημένη πολιτική που ακολουθούταν απο το 2010 σε αυτήν.
Η αλήθεια είναι ότι το εμπορικό έργο τα τελευταία χρόνια έχει ΣΥΡΙΚΝΩΘΕΙ σημαντικά τόσο λόγω της κατάστασης στην υποδομή, όσο και λόγω της έλλειψης μηχανοδηγών και φυσικά λόγω της μεγάλης οικονομικής ύφεσης.
Δυστυχώς κάποιοι αντί να παραδέχονται την ουσία , όπως την βλέπαμε και την γράφαμε σε αυτόν τον χώρο ,προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι το έργο αυξάνεται με το 1 εμπορικό τρένο στον άξονα καθημερινά και ότι απο το Ικόνιο θα μεταφέρουμε 30 εμπορικά την μέρα, παρότι η μονή γραμμή που το συνδέει με το Θριάσιο επιτρέπει μικρό αριθμό φορτίων.
Προσπάθεια απο συγκεκριμένο χώρο και  που φυσικά εξυπηρετούσε τις πολιτικές ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σήμερα η αλήθεια με ΝΟΥΜΕΡΑ , για άλλη μια φορά, αποκαλύφθηκε.
Εδώ στο στέκι της έλξης είμαστε ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ γιατί για άλλη μια φορά διαπιστώθηκε ότι το blog μας αποτελεί ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ πηγή ενημέρωσης και την είδηση για τους συνταξιούχους που προσπαθούν να πιστοποιήσουν ιδιώτες, την είδαν και την μετέφεραν στην Ελληνική Κοινωνία οι πρώτοι δημοσιογράφοι.
Για το συγκεκριμένο θέμα περιμένουμε και την απάντηση της ΡΑΣ και των στελεχών της που συμμετέχουν στις συσκέψεις στο Υπουργείο Μεταφορών.
Να γνωρίζουν ΟΛΟΙ  καλά ότι η σύγκρουση για την πιστοποίηση συνταξιούχων θα έχει ΑΚΡΑΙΑ χαρακτηριστικά.

Γιατί πολύ απλά όσοι υποστηρίζουν αυτές τις πολιτικές θα πρέπει να εξηγήσουν στην Ελληνική Κοινωνία γιατί η ανεργία παραμένει  με αυτήν τους την θέση στους νέους στο 60% και στην Ελληνική Οικογένεια γιατί τα παιδιά της θα πρέπει να μεταναστεύουν για να εργάζονται στην χώρα ...συνταξιούχοι.


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Υ,Γ, Λυπούμαστε για αυτούς που αντί να ασχοληθούν με τα μεγάλα και σημαντικά προβλήματα του σιδηροδρόμου και του κλάδου μας,ζητούν απο τον Πρόεδρο της ΠΕΠΕ να κάνει τον χωροφύλακα στα μηχανοστάσια...
Ας καταλάβουν ότι οι συνδικαλιστές δεν είναι για να διοικούν, είναι για να ασχολούνται με τα μεγάλα θέματα.
Με αυτά δηλαδή που κάποιοι αποδείχθηκαν πολύ μικροί τις τελευταίες δεκαετίες και είδαμε που μας οδήγησαν.

3 σχόλια:

  1. ενας απο τους 45 υποχρεωτικα μεταταχθεντες σας ζητα να κατεβασετε το δεν ξεχναμε τους 45 υποχρεωτικα μεταταχθεντες μηχανοδηγους γιατι ειναι υποκριτικο και ψευτικο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είσαι ένας απο τους 45 κ σαν στόχο είχες να εργαστείς σαν συνταξιούχος , μαλλον δεν έχεις καταλάβει ακόμα γιατι σε μετεταξαν. Ποια πολιτική επέβαλε την μετάταξη σου. Για να το καταλάβεις, ειναι η πολιτική που στηρίζεις τριγυρίζοντας ως συνταξιούχος για να εργαστείς σε ιδιωτικές εταιρείες. Φυσικά δεν μπορούμε να δεχτούμε οτι κάποιος απο τους 45 κανει αυτα τα πράγματα.

      Διαγραφή
    2. αυτος ο ένας απο τους 45 δεν είδε καμμια υοστηριξη όταν την χρειαστηκε απο κανέναν...έχασε πολλα αφου μετατάχθηκε χωρις να το θέλει σε αλλη υπηρεσία..και πιο πολυ έχασε την καλή του ψυχολογία γιατι αγαπουσε τη δουλειατου...και ολοι εσεις τώρα κοπτεστε για την ανεργία των νέων και οχι για το συμφέρον σας...αυτο να πιστέψουμε??????

      Διαγραφή