Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2017

Γέφυρα Γαλλικού και μονή γραμμή Θήβας - Τιθορέας πληγώνουν τον σιδηρόδρομο

Το στέκι της έλξης δημοσίευσε το video απο την ΕΡΓΟΣΕ για την εξέλιξη των έργων στην περιοχή Πολύκαστρου - Ειδομένης. Πρόκειται για έργα που θα βελτιώσουν και θα αλλάξουν ασφαλώς την εικόνα του Ελληνικού Σιδηροδρόμου. Ωστόσο η σημερινή εικόνα ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ σοβαρότατα καθώς εδώ
και μήνες 2 έργα βελτίωσης και αποκατάστασης -συντήρησης  στην σιδηροδρομική υποδομή πραγματικά καθυστερούν σοβαρά προκαλώντας σοβαρές συνέπειες στην κυκλοφορία των τρένων.
Αναφερόμαστε στην γέφυρα του Γαλλικού στην Θεσσαλονίκη που έχει καταστεί το νέο γεφύρι της Άρτας καθώς οι εργασίες για την συντήρηση της έχουν καθυστερήσει σημαντικά και την μονοδρόμηση μεταξύ Θήβας - Τιθορέας,έργο που είχε ξεκινήσει για την αντικατάσταση των αλλαγών   στην γραμμή ανόδου και καθόδου και έχει βαλτώσει, με αποτέλεσμα εδώ και μήνες η κυκλοφορία των τρένων να γίνεται απο την γραμμή καθόδου σε μήκος 60 και πλέον χιλιομέτρων, προκαλώντας σημαντικές καθυστερήσεις στα αρτηριακά τρένα καθημερινά. Και αυτο γιατι δεν μπορεί να γίνονται διασταυρώσεις σε άλλους σταθμούς (Αλιαρτος κτλπ)
Και το εξοργιστικό είναι ότι οι εργασίες είχαν σε κάποια φάση προχωρήσει σε βαθμό που είχαν γίνει και επιθεωρήσεις στην γραμμή.
Αντίστοιχα οι καθυστερήσεις στην γέφυρα του Γαλλικού στην Βόρεια Ελλάδα με την παράλληλη ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ αδιαφορία για την αποκατάσταση της ζημιάς στην Ενωτική (μερικές εκατοντάδες μέτρα γραμμής που χρήζουν αποκατάστασης για την ηλεκτροκίνηση) προκαλούν τόσο σημαντικές καθυστερήσεις στα εμπορικά τρένα όσο και στην απασχόληση του προσωπικού,αφού καθημερινά απαιτούνται 2-3 βάρδιες για την παλινδρόμηση των τρένων.
Η κατάσταση μόνο Ευρωπαική χώρα δεν θυμίζει και είναι εξοργιστική.
Εμείς καλούμε τους υπεύθυνους να επιδείξουν την απαιτούμενη προσοχή και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να προχωρήσουν άμεσα αυτά τα 2 έργα.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

1 σχόλιο:

  1. Για νά μπούν τα πράγματα στη θέση τους. Οι αλλαγές στην Σφίγγα, Αλίαρτο, Λιβαδειά, ολοκληρώθηκαν καί παραδόθηκαν για κυκλοφορία στις 22-12-2016. Όμως τα έργα αναβάθμισης της Τιθορέας δεν έχουν ολοκληρωθεί, με αποτέλεσμα να μην μπορεί μία αμαξοστοιχία να εισέλθει από την Ανοδο στον Σ.Σ. Τιθορέας.Ετσι η κυκλοφορία γίνεται μόνο από την Κάθοδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή