Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του 2017 της ΕΕΣΣΤΥ. Προβλέπει κέρδη 3,74 εκατ. Η FS επεκτείνεται και στην Αγγλία

Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του 2017 της ΕΕΣΣΤΥ. Προβλέπει έσοδα 34,2 εκατ., έξοδα 30,46 και κέρδη 3,74 εκατ.Υπενθυμίζεται ότι οι δεσμευτικές προσφορές για την ΕΕΣΣΤΥ έχουν
παραταθεί στις 30/6.
Οι ιταλικοί σιδηρόδρομοι Ferrovie dello Stato Italiane S.p.A. και η SKODA TRANSPORTATION a.s. ήταν τα δύο επενδυτικά σχήματα που προχώρησαν σε εκδήλωση αρχικού ενδιαφέροντος.
Metaforespress.gr 

Μετά την Ελλάδα και την απόκτηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο ιταλικός όμιλος της Ferrovie Dello Stato Italiane ανακοίνωσε, μέσω της θυγατρικής Trenitalia, την εξαγορά της βρετανικής C2C.
Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη
Η εξαγορά της C2C, η οποία επικυρώθηκε από τις βρετανικές αρχές, σηματοδοτεί το πρώτο βήμα για την επέκταση της FS στην αγορά της Μ. Βρετανίας.
Η C2C δραστηριοποιείται μεταξύ Essex και Λονδίνου και για την απόκτησή της η FS θα δαπανήσει 72,6 εκατ. λίρες, παρέχοντας επιπρόσθετες εγγυήσεις 35 εκατ. στερλινών για λοιπές χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις, όταν για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ δαπάνησε 45 εκατ. ευρώ.
Η FS και ειδικότερα, η Trenitalia που εξαγόρασε την C2C διατηρεί φιλόδοξα σχέδια για τη βρετανική αγορά, υποσχόμενη ότι θα μεταλαμπαδεύσει την σιδηροδρομική και τεχνολογική της εμπειρία.
Η C2C θα συνεχίσει να καθοδηγείται από τον διευθύνοντα σύμβουλο Julian Drury και θα διατηρήσει την τρέχουσα οργανωτική της δομή.
Πέρα από τη C2C, η Trenitalia έχει ανακοινώσει τη σύσταση κοινοπραξίας με την FirstGroup στην υποβολή προσφορών για την εκμετάλλευση κι άλλων προαστιακών γραμμών, όπως στα East Midlands και την West Coast.
Σε εγχώριο επίπεδο, η FS έχει υπογράψει την σύμβαση εξαγοράς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και περιμένει το κλείσιμο του φακέλου των παράνομων κρατικών ενισχύσεων, ώστε να αναλάβει τη διαχείρισή της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου