Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017

Επιστολή Κασκαντίρη Δημήτρη

Λάβαμε και δημοσιεύουμε από τον συνάδελφο Κασκαντίρη (προσωπικό κίνησης) την επιστολή ....

Διαβάζοντας όλες τις ανακοινώσεις και απαντήσεις που αναρτήθηκαν κατά διαστήματα στο ΓΠΑ/ΑΙΡ μάλλον έμαθα περισσότερα από ότι έπρεπε.Για να είμαι όμως ειλικρινής
δεν έχω
καταλάβει τίποτε.Μ ε βρίσκει όμως απόλυτα σύμφωνο με την γνώμη του σωματείου μας για την μη πραγματοποίηση των στάσεων εργασίας.Με βασικό λόγο που έκανα αυτή την σκέψη και πήρα αυτή την απόφαση είναι ότι για άλλη μια φορά παρεδόθη και ένα άλλο  συλλεκτικό εξώδικο.
Προτείνω στο σωματείο μας να είναι και στις άσχημες στιγμές κοντά στους εργαζομένους που θέλουν να έχουν- δείχνουν-τρέχουν φυσικά όχι για μένα  27/1_ 28/1 _29/1.
Έαν θέλει να δώσει λύσεις πρέπει να βγαίνει μπροστά από τον αρχικό σταθμό (ΑΙΡ) ή να κυκλοφορεί έξω και να ρωτάει τους εργαζόμενους και όχι από τον 4ο.


 Και να μην αφήνει τους εργαζόμενους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα, και όχι να έρχονται -παρουσιάζονται κατόπιν εορτής.

Είναι πολύ αργά τότε για δάκρυα .Εμένα προσωπικά όσα χρόνια έχω κανείς μα κανείς δεν με έχει ρωτήσει ή τηλεφωνήσει.Μάλλον δουλεύω αλλού ή δεν είμαι χρήσιμος ,εξυπηρετικός,αρεστός,σκυφτός ,όμορφος.
Το μόνο που εχω να σας γράφω  είναι από προσωπική  μου εμπειρία που μου έτυχε στο κτήμα μου -περιβόλι μου.
1) το σαλιγκάρι με τον κύκλωπα κλείνουν 5 χρόνια δεσμό.Δίνουν όρκους αιώνιας αγάπης και πίστης .Μια μερα το σαλιγκάρι καθώς πάει σπίτι βλέπει τον κύκλωπα να το απατάει με άλλο σαλιγκάρι.Τρελαίνεται το σαλιγκάρι!
Παρακαλάει ο κύκλωπας να τον συγχωρέσει και τελικά το σαλιγκάρι τον συγχωρεί.
Την άλλη μέρα όμως πάει ο κύκλωπας σπίτι και βλέπει το σαλιγκάρι με έναν άλλο κύκλωπα.
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ;
ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΣΑΛΙΓΚΑΡΙ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΝ ΜΟΝΟΜΑΤΗ!!!!
2) Τα ονόματα που γράφω είναι τελείως μα τελείως τυχαία και μην τα λαμβάνετε υπ'οψιν σας.Δεν παίζουν κανέναν ρόλο σε αυτό που μου έτυχε- είδα.
α)Οταν τα ρολόγια λένε έξι του Δημητράκη λέει έξι και δέκα.Γιατί;Γιατί ο Δημητράκης είναι μπροστά από την εποχή του.


β)Όταν τα ρολόγια λένε πέντε του Παναγιωτάκη τα ρολόι λέει πέντε παρά δέκα.Γιατί; Γιατί ο Παναγιωτάκης έιναι οπισθοδρομικός
γ) Όταν  τα ρολόγια λένε επτά του Κωστάκη του ρολόι λέει τρεις και δέκα.Γιατί; Γιατί δεν έχει μπαταρία
δ) Ολα τα ρολόγια λένε τεσσερις εσυ Γιωργάκη αμά έχεις τετοιους φίλους τι τους θέλεις τους εχθρους.Με οποιο δάσκαλο καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις.Σε δίδαξα να κολυμπας και θέλεις να  με πνίξεις.
Διότι

 Τζίμη την Δευτέρα γεννιέται ο  σοφος .Τρίτη ο αντρειωμένος .Τετάρτη ο καλόμοιρος .Πέμπτη ο καλογραμμένος .Παρασκευή  κακόμοιρος ,Σαββάτο πικραμένος 

Υ.Γ Λειπει η Κυριακή ( ευδαιμονέστατος).

Κασκαντίρης Δημήτρης
Ρέντης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου