Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2017

Ερευνα Κομισιόν για δημόσια έργα στον Δρόμο του Μεταξιού

Τις ενστάσεις της για την οικονομική βιωσιμότητα αλλά και τη συμμόρφωση με τους κανόνες της Ε.Ε. διατύπωσε η Κομισιόν σε έκθεσή της για την κατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής που ενώνει την Ουγγαρία με τη Σερβία και η οποία
προβλέπεται να χρηματοδοτηθεί από την Κίνα. Στο πλαίσιο της αναβίωσης του επενδυτικού προγράμματος «Δρόμος του Μεταξιού», η Κίνα προσβλέπει στην κατασκευή έργων υποδομής και στη χρηματοδότηση επενδυτικών προγραμμάτων που θα επιτρέψουν τη συνεργασία Ασίας - Ευρώπης.

Σημειώνεται, επίσης, ότι η Ουγγαρία ήταν η πρώτη ευρωπαϊκή χώρα που υπέγραψε το 2015 συμφωνία συνεργασίας με την Κίνα, στο πλαίσιο αναβίωσης του νέου Δρόμου του Μεταξιού για την ανάπτυξη εμπορικών και μεταφορικών υποδομών. Η σιδηροδρομική γραμμή Ουγγαρίας - Σερβίας, με τη χρηματοδότηση της Κίνας, θα ενισχύσει τις διμερείς σχέσεις μεταξύ μιας ευρωπαϊκής χώρας και της ασιατικής υπερδύναμης. Η πρωτοβουλία «Μία ζώνη, ένας δρόμος», μέσω του προγράμματος που εξήγγειλε το 2013 η Κίνα, αποτελεί έργο που θα αγγίξει τα 900 δισ. δολάρια. Ωστόσο, Ευρωπαίοι αξιωματούχοι δήλωσαν στους Financial Times ότι η έρευνα που έγινε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή αξιολογεί την οικονομική βιωσιμότητα του σιδηροδρόμου, ύψους 2,89 δισ. δολαρίων, και προσπαθεί να εντοπίσει αν η εν λόγω συμφωνία έχει παραβεί τους κανόνες της Ε.Ε. για τις διαδικασίες κατασκευής και ανάθεσης δημόσιων έργων. Πιθανά εμπόδια στη συμφωνία για την κατασκευή του πρώτου προγράμματος σιδηροδρομικής γραμμής, μέσω της συνεργασίας της Κίνας, θα είχαν ως αποτέλεσμα μια διπλωματική αποτυχία για το Πεκίνο. Βασικό θέμα διαμάχης μεταξύ Ουγγαρίας, Κίνας και Ευρωπαϊκής Επιτροπής αποτελεί το γεγονός ότι έχουν συναφθεί διαφορετικές συμφωνίες από τις ουγγρικές και τις σερβικές αρχές. Κατά την Κομισιόν, η Ουγγαρία οφείλει να συμμορφωθεί με τους κανόνες της Ε.Ε., εν αντιθέσει με τη Σερβία, που ως μη μέλος της Ε.Ε. δεν υπόκεινται στις ίδιες διαδικασίες. Η Ουγγαρία δεν αρνήθηκε τις υποδείξεις της Κομισιόν, επισήμανε ωστόσο ότι στις συμφωνίες που έχει υπογράψει με την Κίνα έχει προσαρτηθεί ένα παράρτημα, στο οποίο εξηγείται λεπτομερώς με ποιον τρόπο η χώρα πρέπει να συμμορφώνεται με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς.

Έντυπη Καθημερινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου