Ένα πραγματικό ρεσιτάλ υποκρισίας, στο οποίο συμμετέχει ο γνωστός γραφικός εκπρόσωπος τύπου της ΣΥΠΕ (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ) παρακολουθεί και πάλι ο σιδηροδρομικός κόσμος. Ξεκινάμε με τα απλά για το 25% το οποίο κόπηκε για δεύτερη φορά όταν ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ
είχαν την ευθύνη της ΠΕΠΕ και όλοι θυμούνται ότι τότε η τελική απόφαση ήταν η προσφυγή στα δικαστήρια για το θέμα. Μάλιστα τότε υπογράφηκε (2014) και ΣΣΕ που δεν λάμβανε υπόψη την δικαστική διεκδίκηση!
Όπως είναι γνωστό σε όλους τους συναδέλφους, η υπόθεση βρίσκεται στον Άρειο Πάγο ενώ πρωτόδικα έχουμε κερδίσει αλλά και χάσει δικαστήρια για το θέμα.
Η απόφαση του Εφετείου για την δικαίωση των μηχανοδηγών, χρησιμοποιείται ως πιλότος απο την Ομοσπονδία που ζητά απο τις εταιρείες να εφαρμόσουν την επιστροφή του 25% και να λαμβάνουν την απάντηση ότι αυτό θα γίνει με την τελική απόφαση του Αρείου Πάγου - που όλοι ελπίζουμε να έχει θετική έκβαση για τους μηχανοδηγούς-.
Ωστόσο η πολιτική του Σωματείου για την διαπραγμάτευση της ΣΣΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να χαράσεται με βάση τι θα αποφασίσει και κυρίως πότε θα το αποφασίσει η αστική δικαιοσύνη.
Να περιμένουμε δηλαδή τι θα πεί ο Άρειος Πάγος για το θέμα. (Και αν αποφασίσει αρνητικά δηλαδή τι θα κάνουμε, θα αποδεχτούμε ότι "δίκαια" χάσαμε 25%;).
Tο Σωματείο παλεύει την ουσιαστική ανατροπή των περικοπών μέσω των ΣΣΕ.
Με την πρόταση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην τελευταία συνάντηση για την ΣΣΕ,αυτό ουσιαστικά γίνεται ΠΡΑΞΗ. Πρόταση που ακόμα δεν έχουν αποδεχθεί τα Σωματεία καθώς βρισκόμαστε στις διαπραγματεύσεις,
Ο γραφικός έχοντας ΕΠΙΣΗΜΑ πληροφορηθεί το κείμενο της πρότασης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (δόθηκε στην παράταξη του) προσπαθεί να χτίσει το αφήγημα για να απαξιώσει την ΣΣΕ καθώς είχε επενδύσει στην αποτυχία των διαπραγματεύσεων.
Η επίκληση του 25% θα ακολουθηθεί απο την παπαγαλίστικη λογική του "εντάξει τι καταφέρανε, τις ...δικαστικές αποφάσεις βάλανε στην ΣΣΕ!!!"
Φυσικά, οι δικαστικές αποφάσεις δεν αφορούν τον βασικό μισθό αλλά το σύνολο των αποδοχών που είχαν περικοπεί την περίοδο του δευτερου ενιαίου μισθολογίου. Αν δηλαδή κερδίσουμε στον Άρειο Πάγο, το θέμα αφορά το σύνολο των αποδοχών και όχι τον βασικό μισθό. (Αν ανατρέξει κάποιος στον βασικό μισθό των μηχανοδηγών πριν το 2013, το βλέπει εύκολα αυτό).
Και δεν αφορά το σύνολο των παλιών μηχανοδηγών, αλλά μέρος αυτού (και μάλιστα πλέον αρκετά μικρό καθώς οι άμεσα θυγόμενοι - με πολλά χρόνια το 2013- έχουν πλέον συνταξιοδοτηθεί).
Απλά, ο γραφικός τρόμαξε με την υπο διαμόρφωση σύμβαση, στην αποτυχία της οποίας είχε ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ με την ΠΑΣΚ και την ΔΑΚΕ.
Είναι γνωστά άλλωστε τα όσα διακινούσε το παπαγαλιστάν για τις προσωπικές διαφορές "που θα εξαφανίζονταν" με την λήξη της ισχύουσας ΣΣΕ και τελικά βλέπει ότι αυτές ΥΠΕΡ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ στην υπο διαμόρφωση ΣΣΕ ενώ προκύπτουν σαφείς αυξήσεις για τους μηχανοδηγούς και όχι μόνο.
Αν τελικά ο Άρειος Πάγος αποφασίσει θετικά για το δεύτερο 25%, αυτό θα προστεθεί στις τακτικές αποδοχές των συναδέλφων που είχαν άδικα υποστεί τις μειώσεις (αναδρομικά) και φυσικά αυτό δεν το αποσιωπά κανείς, πόσο μάλλον η ΠΕΠΕ που έχει κινήσει το θέμα απο το 2013 και ενημερώνει συνεχώς τους μηχανοδηγούς για τις εξελίξεις.
Αλλά είπαμε. Όταν είσαι εμπαθής πάντα κάτι βρίσκεις για να έχεις να λές.
Ο Μπράλος, η επαναλειτουργία της παλιάς χάραξης και οι....ενστάσεις των -ανώνυμων- επιβατών - σιδηροδρομικών
Σε μια πρωτοφανή κίνηση στα χρονικά, δημοσιεύτηκε στο διαδίκτυο ανυπόγραφο κείμενο "ανώνυμων επιβατών" και σιδηροδρομικών που εκφράζουν τις "αγωνίες τους" για την επαναλειτουργία της παλιάς γραμμής για την εξυπηρέτηση των τοπικών κοινωνιών. Επαναλειτουργία που γίνεται πράξη μετά απο διαδηλώσεις - κατοίκων των περιοχών (Αμφίκλειας-Λιλαίας - Μπράλλου) και μάλιστα πολυπληθείς!
Τα ίδια πρόσωπα που ζητούσαν - απαιτητικά- να μην λειτουργήσει το ...Καλίδρομο και ο σταθμός Λαρίσης, τώρα θέτουν ζητήματα ασφάλειας για την γραμμή που ζητούσαν να λειτουργήσει στην θέση της νέας χάραξης!
Το θέμα θα είχε την πλάκα του, αν μέσω ανώνυμων κειμένων και σχολιασμών "σιδηροδρομικών" δεν αμφισβούνταν ευθέως η δυνατότητα του ΟΣΕ να πιστοποιεί μια γραμμή ως λειτουργική!
Με αυτές τις άθλιες τακτικές, τίθεται σε αμφισβήτηση αυτή η δυνατότητα του ΟΣΕ ενώ απαξιώνεται η εργασία των συναδέλφων μας στα τμήματα γραμμής που την κρατούσαν και την διατηρούν μέχρι σήμερα λειτουργική.
Μέχρι και σχόλια για 15 επιβάτες στο 3520 και 1510 -σε στυλ Χατζηδάκη- απο σιδηροδρομικό διαβάσαμε και μάλιστα απο νεόκοπο γραφικό συνδικαλιστή σε social media, που υποτίθεται ότι εκπροσωπούσε μέχρι πρόσφατα και ...ταξικές απόψεις για τον σιδηρόδρομο. Η αγωνία του να εξυπηρετήσει κάποιες "ανώνυμες" απόψεις είναι έκδηλη και οι έμπειροι παρατηρητές γνωρίζουν καλά τι και πως προέκυψαν αυτές οι "ανώνυμες" απόψεις.
Το στέκι δεν θα μπεί στον κόπο να αναλύσει, μας αρκεί η πιστοποίηση του Δημόσιου ΟΣΕ ότι η γραμμή είναι λειτουργική,όπως αρκεί και για άλλα κομμάτια του δικτύου στην χώρα που έχουν την ίδια κατάσταση στην υποδομή.
Χρέος μας είναι να εντοπίζουμε και να ζητάμε την άμεση επίλυση των προβλημάτων όπου αυτά υπάρχουν.
Χρέος μας είναι να εντοπίζουμε και να ζητάμε την άμεση επίλυση των προβλημάτων όπου αυτά υπάρχουν.
Αφήνουμε στην κρίση του σιδηροδρομικού κόσμου τις "ανώνυμες" επιστολές και τις "ανώνυμες" αγωνίες σιδηροδρομικών.
Για εμάς, προτεραιότητα,είχε έχει και θα έχει η νέα χάραξη.
Ωστόσο, η παλιά χάραξη θα πρέπει να διατηρηθεί λειτουργική, οι κάτοικοι των περιοχών να εξυπηρετηθούν και αυτό δεν γίνεται αν δεν περνάνε τρένα...
Ας θυμηθούμε την Πελοπόννησο..... (και εκεί κάποιοι μετράγανε επιβάτες...)
Για εμάς, προτεραιότητα,είχε έχει και θα έχει η νέα χάραξη.
Ωστόσο, η παλιά χάραξη θα πρέπει να διατηρηθεί λειτουργική, οι κάτοικοι των περιοχών να εξυπηρετηθούν και αυτό δεν γίνεται αν δεν περνάνε τρένα...
Ας θυμηθούμε την Πελοπόννησο..... (και εκεί κάποιοι μετράγανε επιβάτες...)
Το στέκι της έλξης -Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Αυτό με τον "Προαστιακό Τιθορέας¨ είναι το μεγαλύτερο ανέκδοτο που ακούσαμε χρόνια τώρα. Θυμίζει τον Προαστιακό Θράκης....
Υ.Γ. Αλήθεια οι πολίτες της Λαμίας, της Στυλίδας και του Λειανοκλαδίου πως είναι δυνατόν να παρουσιάζονται απο ανώνυμους, ως δεύτερης κατηγορίας, όταν μετά απο 30 χρόνια δόθηκε σε λειτουργία η πλέον σύγχρονη υποδομή στα Βαλκάνια ; Θυμούνται οι πολίτες τον σταθμό Λειανοκλαδίου πως ήταν το 2015 και πως είναι ΣΗΜΕΡΑ ; ( μεγάλος ο καημός τοπικών μεγαλοπαραγόντων που είδαν να μπαίνουν σε λειτουργία όσα επί χρόνια έταζαν αλλά δεν έβλεπαν οι σιδηροδρομικοί και οι πολίτες της Λαμίας).
Όταν δεν έχεις να κανείς τίποτα στην προσωπική σου ζωή κ η μοναδική σου ασχολία είναι ο Ρ....ι,όταν περνεις την καρέκλα κ τελικά δεν σε ανέβαζει ούτε μισό πόντο στο ύψος , τότε οχι μόνο θα ερμηνεύεις νομοθεσία όπως θες κ δικαστικές αποφάσεις όπως νομίζεις αλλά κάποια στιγμή θα περάσεις στην σφαίρα της παράνοιας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε αυτό το στάδιο είμαστε πλέον.
Μην το παρεξηγείτε.
ΝΕΜΕΣΙΣ είναι να καταγγελεις την υπερεργασία και να καταλήγεις να ζητάς να δουλέψεις με 1 ρεπό , επειδή είσαι ....άρρωστος!
Και να μην περνεις ούτε καλοκαιρινή άδεια!
Πόση ξεφτίλα αντέχεις ακόμα ;