Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 11 Ιουλίου 2015

Το νέο ΔΣ της ΠΕΠΕ θα πρέπει να "τρέξει" για να καλύψει κενά δεκαετιών....

Κυρίαρχο θέμα στις συζητήσεις μεταξύ των μηχανοδηγών αποτελεί το τελευταίο δυστύχημα στα Τέμπη, που ήρθε όμως να προστεθεί σε μια σειρά ατυχημάτων τα τελευταία 2 χρόνια.

Όλοι διαπιστώνουν - ακόμα και οι πλέον καλοπροαίρετοι- την διάλυση που επικρατεί σε κάθε μορφή σιδηροδρομικής δραστηριότητας και το πόσο οριακή έχει
καταστεί η λειτουργία του δικτύου.

Τα ίδια συμβαίνουν και στην καθημερινότητα των μηχανοδηγών όπου πλέον η υπερεργασία έχει αυξηθεί κατακόρυφα.
Θα πρέπει να τονίσουμε ότι είναι εγκληματικό - και θα  ζητηθούν ευθύνες απο τη Διοικηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το προσεχές διάστημα απο όσα έχουμε πληροφορηθεί - να εργάζονται μηχανοδηγοί 29 και 30 μέρες συνεχόμενα.
Όπως και απαράδεκτο είναι το θέμα που επιχειρήθηκε να περάσει με  την αποστολή ομάδας που θα κάνει εφ όλης το εμπορικό προς Θεσσαλονίκη απο το ΜΑΙ και ενώ ο μηχανοστασιάρχης Α του ΜΑΙ, κύριος Καπετανάκης είχε δεχθεί -2 φορές- παρέμβαση του Προέδρου για αυτό το θέμα. Προτίμησε όμως να κάνει του κεφαλιού του για άλλη μια φορά, αδιαφορώντας για κρίσιμους παράγοντες που άπτονται της θέσης ευθύνης που κατέχει.(Θα πρέπει να μας εξηγήσει και αν ο ίδιος έχει ζητήσει απο την ΔΙΚΑΜ την εκπαίδευση των μηχανοδηγών στους οποίους προΐσταται αλλά κ αν αντιλαμβάνεται τι σημαίνει εμπορικό εφ όλης στην Θεσσαλονίκη )..

Για το θέμα αυτό μάλιστα είχε υπάρξει παρέμβαση ( εκτός του Προέδρου) και απο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου στο ΜΑΙ.

Δεν υπάρχει καμία απολύτως δικαιολογία για αυτήν την κατάσταση και την συμπεριφορά στελεχών της έλξης που έχουν ξεχάσει απο που ξεκίνησαν αλλά και ότι είναι μέλη της ΠΕΠΕ.

Στην πρώτη συνεδρίαση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου, ζητήθηκε απο τον Πρόεδρο συνάδελφο Γενιδούνια , οι υπόλοιπες παρατάξεις να τοποθετηθούν για το πότε βάζουν το όριο ανοχής τους για αυτήν την κατάσταση, τονίζοντας ο ίδιος ότι για την +ΣυνΕξέλιξη η 10η Ιούλη είναι η τελική ημερομηνία για την επιστροφή των μεταταχθέντων (μετά και την συζήτηση με την κ. Πέρκα) με σαφή διάθεση για την προκήρυξη κινητοποιήσεων για το θέμα των προσλήψεων (και όχι μόνο) παρά το ότι το νέο ΔΣ έχει μόλις 1 μήνα ζωής.

Όπως σημείωσε στην δευτερολογία του (και πλέον κρατούνται πρακτικά των συνεδριάσεων  ) οι μηχανοδηγοί στις εκλογές του Μαίου έστειλαν ξεκάθαρο μήνυμα για να αλλάξει ο τρόπος δράσης του Σωματείου που για πολλούς οδήγησε στα σημερινά αδιέξοδα που βιώνουμε όλοι.

Υπό αυτήν την έννοια σημειώνουμε ότι το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου έχει να αντιμετωπίσει ένα βουνό προβλήματα.

Απο την εκπαίδευση του προσωπικού στα τούνελ (και όχι μόνο) , τις προσλήψεις,  την κατάσταση τροχαίου υλικού και υποδομής, την υλοποίηση των δικαστικών αποφάσεων , τις προαγωγές (που έχουν καθυστερήσει 14 μήνες...), την υπογραφή ΣΣΕ, το συνταξιοδοτικό με τις νέες ρυθμίσεις του 3ου μνημονίου και φυσικά την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που μπαίνει στην τελική ευθεία το επόμενο διάστημα.Δεν ξεχνάμε και τα τοπικά προβλήματα που επιβαρύνουν την ήδη βεβαρυμένη κατάσταση.

Η κατάσταση είναι δραματική και συνάμα απογοητευτική.
Στο χέρι του νέου ΔΣ είναι να την αντιστρέψει και φαίνεται απο τα πρώτα δείγματα ότι διάθεση υπάρχει (όλοι γνωρίζουν ότι προτεραιότητα είναι ο μηχανοδηγός).

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. Αλήθεια ο πρώην Δ/ντης Ασφαλείας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  τι θα έχει να μας πεί για το προχτεσινό συμβάν με το εμπορικό; Τι ενέργειες είχε κάνει εκτός απο το να πιέζει τους μηχανοδηγούς να πηγαίνουν τα τρένα με κάθε τρόπο,αδιαφορώντας για την καθημερινή επιδείνωση στην κυκλοφορία   τα τελευταία 4 χρόνια;





1 σχόλιο:

  1. Είστε μνησίκακοι!
    Τέλος πάντων έχουμε μεγάλο πρόβλημα.Είναι πρωτοφανές τα τελευταία χρόνια να αρνείται η πρώτη δύναμη να βάλει πλάτη(παρότι και πολιτικά πλησιάζει την σημερινή συγκυβέρνηση) και να βάζει η... μειοψηφία της μειοψηφίας!
    Ναι αλήθεια λέω!Υπάρχει άνθρωπος που καθημερινά λαλάει σε βάρος του νέου ΔΣ(δήθεν βάζει πλάτη) και προχτές ήρθε στην δουλειά με μπανταρισμένο χέρι μέχρι τον ώμο και δούλεψε και 2 υπηρεσίες σε 1! Μιλάμε ότι ορισμένοι έχουν χάσει την μπάλα πραγματικά.
    Κατηγορούν αυτούς που δεν βάζουν πλάτη (για να κάνουν εντυπώσεις )και οι ίδιοι είναι απεργοσπάστες και δουλεύουν και κάθε μήνα 29 μέρες!
    Όχι απλά τραγικό. ΤΡΑΓΙΚΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή