Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015

Mεγάλες αντιδράσεις για την περικοπή δρομολογίων

Ένας χαμός πραγματικά γίνεται με την περικοπή των 54/57 και 1510/1511.
Ιδιαίτερα για το 1510 και 1511 γίνεται μάχη για να αποφευχθεί η κατάργηση του, μάχη την οποία δίνουν οι τοπικές κοινωνίες  που πιέζουν το Υπουργείο Μεταφορών αλλά και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Όπως μας ενημέρωσε ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ σήμερα υπήρξε
πλήθος επαφών πολλών τοπίκών παραγόντων (βουλευτών κτλπ) απο την περιοχή της Βοιωτίας και της Φθιώτιδας , οι οποίοι ζητούσαν πληροφορίες για την κατάσταση που επικρατεί με την έλλειψη μηχανοδηγών. 

Ο Πρόεδρος του Σωματείου εξήγησε αναλυτικά τι συμβαίνει και κάλεσε τους τοπικούς φορείς να επικοινωνήσουν με το Υπουργείο καθώς εδώ και 6 μήνες δεν έχει προχωρήσει τίποτα για την ενίσχυση του κλάδου μας.
Οι μηχανοδηγοί δεν επιθυμούν ΚΑΜΙΑ κατάργηση τρένου τονίστηκε προς ΟΛΕΣ τις κατευθύνσεις.

Τέλος αλλαγές θα υπάρξουν στα κυκλώματα εργασίας, αλλαγές στις διανυκτερεύσεις, ενώ όσοι βοηθοί επιθυμούν θα μπορούν να δουλέψουν ως επίκουροι στην Θεσσαλονίκη που αντιμετωπίζει το μεγαλύτερο πρόβλημα.

Όσον αφορά το εμπορικό και παρά την -ανεξήγητη - επιμονή της ΔΑΚΕ Έλξης, αυτό δεν θα γίνεται εφ όλης, αλλά συνάντηση καθώς οι μηχανοδηγοί του ΜΑΙ αρνούνται να λείπουν απο τα σπίτια τους 3 μέρες.
Κατά την γνωστή μεθοδολογία επιχειρείται κάποιοι συνδικαλιστές  να κάνουν την αρχή , αλλά όπως θα φανεί και στην πορεία δεν υπάρχουν άλλοι πρόθυμοι να τους ακολουθήσουν.
Το εμπορικό θα γίνεται λοιπόν σε συνάντηση καθώς το ΜΘ, με τις εθελοντικές επικουρίες μπορεί να το καλύψει.

Το στέκι της Έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

2 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για τα κυκλώματα εργασίας.
    Όσοι επέμεναν για τα εμπορικά στην Θεσσαλονίκη ΔΕΝ έλαβαν υπόψη 2 κρίσιμους παράγοντες.
    1. Ότι οι μηχανοδηγοί ΔΕΝ επιθυμούν να πηγαίνουν εμπορικό στην Θεσσαλονίκη καθώς η κατάσταση στην υποδομή είναι τραγική και οι ώρες πολλές.Δεν είμαστε ούτε στο 2008 ή 2009.
    2. Ότι με την πρόταση αυτή, στην ουσία θα έμεναν οι βοηθοί χωρίς έργο. Μετά τις διανυκτερεύσεις που πέρνει το ΜΑΙ (50,52,56) και την κατάργηση του 1510 και 54 τα μόνα τρένα που έμεναν για αυτούς ήταν το 58,το 60,το 884 και το 600 (ΑΝ τελικά η υπηρεσία υλοποιούσε την πρόταση μας εδώ και 2 μήνες και τους εξοιοποιούσε και σε αυτό το τρένο). Δηλαδή 4 υπηρεσίες μόνο,μαζί με τις εφεδρείες και το Θριάσσιο σύνολο 9.
    Με το εμπορικό συνάντηση οι βοηθοί απασχολούνται και εκπαιδεύονται στο πλέον απαιτητικό πεδίο ενώ όσοι επιθυμούν και ΜΟΝΟ όσοι επιθυμούν ,ΟΠΩΣ ακριβώς έγραφε σε ανακοίνωση της η +ΣυνΕξέλιξη θα εργαστούν ως επίκουροι και αυτό προσπαθούμε να γίνει με ακόμα καλύτερες συνθήκες.(γεύμα στο Capsis το μεσημέρι ή το βράδυ κτλπ)

    Για το 1510 ,όπως γράφει και το στέκι δίνουμε αγώνα για να επανέλθει. Σχεδόν το σύνολο των βουλευτών απο Φθιώτιδα και Βοιωτία επικοινώνησαν σήμερα με την ΠΕΠΕ όπου και τους εξηγήθηκε αναλυτικά τι συμβαίνει. Καιρός να πάρει και την ευθύνη η πολιτική ηγεσία και να κάνει τα απαραίτητα.

    Γενιδούνιας Κώστας - Πρόεδρος ΠΕΠΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή