Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 28 Φεβρουαρίου 2019

Συνάντηση ΠΕΠΕ-ΡΑΣ

Έπειτα απο αίτημα του Σωματείου μας, συνάντηση με την Πρόεδρο της ΡΑΣ  κ. Τσιαπαρίκου και υπηρεσιακούς παράγοντες πραγματοποιήσε το  Προεδρείο του, χτες στην Αθήνα.

Κύριο θέμα της συζήτησης ήταν η 
ανάγκη ενίσχυσης του εποπτικού ρόλου της ΡΑΣ με το άνοιγμα της αγοράς, σε ότι αφορά τους ελέγχους που θα πραγματοποιεί η Ρυθμιστική Αρχή για την ασφάλεια της κυκλοφορίας.

Το Σωματείο μας έχει ζητήσει την διαρκή ενίσχυση της και χτες έπραξε το ίδιο, προς την κατεύθυνση της διασφάλισης της τήρησης των κανόνων σε όλα τα επίπεδα σε μια κρίσιμη και μεταβατική περίοδο όπου ανοίγει η σιδηροδρομική αγορά.
Στελέχωση μηχανών με το απαραίτητο και πιστοποιημένο προσωπικό, κατάσταση υποδομής και εκπαίδευση τέθηκαν στην δίωρη περίπου συνάντηση με την ΠΕΠΕ να ζητά να εντείνει η ΡΑΣ την παρουσία της σε όλους τους χώρους προκειμένου να αποτελέσει τον εγγυητή της τήρησης των κανονισμών και άρα της προστασίας και των μηχανοδηγών.
Συζητήθηκε το θέμα της υποδομής, όπου ζητήθηκε εκ νέου η άμεση παρέμβαση για την κατάσταση που υπάρχει στις μόνιμα καθηλωμένες παρακαμπτηρίους (Άδενδρο, Σίνδο, Μεζούρλο, Νέοι Πόροι,Μέγαρα, Αγ. Θεόδωροι κτλ) ΧΩΡΙΣ φωτοσήματα και θα υπάρξει εκ νέου παρέμβαση της ΡΑΣ.
Τέλος συζητήθηκε το θέμα της εκπαίδευσης με τα μέρη να συμφωνούν ότι μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας για την κτήση της άδειας μηχανοδήγησης, η εκπαίδευση των νέων μηχανοδηγών θα γίνεται απο τους πιστοποιημένους εκπαιδευτές αποκλειστικά, ενώ για το πιστοποιητικό τύπου Β το ζήτημα παραμένει ανοικτό για συζήτηση (με την ΡΑΣ να αναφέρετε στο ότι επίσης πρέπει να είναι πιστοποιημένοι στον κατάλογο των εκπαιδευτών όσοι εκπαιδεύουν).
Συζητήθηκε το θέμα των αλλαγών που θα μπορούσαν να επέλθουν στον Νόμο 3911 καθώς έχει διαπιστωθεί ότι στο εξωτερικό, ό χρόνος για την κτήση της άδειας είναι συντομότερος, με τον χρόνο της κτήσης του πιστοποιητικού Β να είναι πολλαπλάσιος σε σχέση με ότι συμβαίνει σήμερα στην Ελληνική επικράτεια.
Τέλος ανοικτό και προς συζήτηση παρέμεινε το ζήτημα του ρόλου που θα έχουν οι νέοι μηχανοδηγοί αφού λάβουν την άδεια μηχανοδήγησης, αν δηλαδή θα εργάζονται ως 2οι ή ως 3οι στις Δ/Η μέχρι την κτήση του πιστοποιητικού Β.
Κοινός τόπος των 2 πλευρών είναι ότι άμεσα πρέπει να προχωρήσει η υπογραφή της διεταιρικής σύμβασης για την εκπαίδευση (ΟΣΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ) ενώ άμεσα θα πρέπει να κοινοποιούνται τα εκπαιδευτικά προγράμματα σε όλα τα μέρη.
Για τον λόγο αυτό θα πραγματοποιήσει παρέμβαση η ΡΑΣ.
Το Σωματείο μας ευχαρίστησε την ΡΑΣ για την συνάντηση που έγινε σε πολύ καλό κλίμα και η συνεργασία των 2 μερών προς όφελος του Ελληνικού Σιδηροδρόμου θα συνεχιστεί.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου