Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2019

Κύριε Υπουργέ ακούστε την Καθημερινή και τον Στέφανο Μάνο, κόψτε μισθούς, βάλτε και ένα ταξί αντί για τρένο!

Το στέκι της έλξης καλεί τον Υπουργό Μεταφορών κ. Χρήστο Σπίρτζη να εισακούσει τις προτροπές των νεοφιλελεύθερων ταλιμπάν της χώρας. Να ακούσει δηλαδή την
Καθημερινή, ναυαρχίδα του νεοφιλελευθερισμού στην Ελλάδα και τον βουλευτή Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ
(2004) Στέφανο Μάνο (και φυσικά Υπουργό της Νέας Δημοκρατίας του original Μητσοτάκη,  την δεκαετία του 1990). 

Τι ζήτησαν οι νεοφιλελεύθεροι ταλιμπάν της χώρας και τα όργανα τους, άλλωστε. 
Να μειωθεί το κόστος μισθοδοσίας στον ΟΣΕ, να γίνει εξορθολογισμός και όπως λέει και ο κ. Μάνος (βουλευτής του ΠΑΣΟΚ το ξαναλέμε, το 2004 επί Προεδρίας ΓΑΠ στο ΠΑΣΟΚ), να απολυθεί και κανάς "εξόφθαλμα περισσευούμενος".
Μάλιστα ο κ. Στέφανος Μάνος (Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ του 2004) αναφέρεται και σε άθλια κατάσταση υποδομής!  Προφανώς έχει μείνει στα μακέτα των Κυβερνήσεων των προηγούμενων δεκαετιών και δεν έχει μπει ποτέ σε τρένο.
Εμείς τον καλούμε να έρθει για να δεί το Καλλίδρομο , την γέφυρα ΣΓ 26 και την ηλεκτροκίνηση στον Σταθμό Λαρίσης που εγκαινιάστηκε το... 2017 μετά απο παλινωδίες δεκαετιών! Ντάξει όταν περνάμε απο την σήραγγα του Όρθρεως θα του πούμε να κλείσει τα μάτια, μιας και δεν θα την αντέξει τόση συγκίνηση!
Και εμείς θα του πληρώσουμε και το ταξί για να έρθει  του κ, Μάνου(όχι όμως Uber, έτσι κυρ ΣτέφανεΚανονικό ταξί με εργαζόμενους με πλήρη ασφάλεια και εργασιακά δικαιώματα).

Α !  και όταν μπεί στην ηλεκτράμαξα Siemens Sprider, να μην ξεχάσουμε να θυμίσουμε στον βουλευτή του ΠΑΣΟΚ το 2004 Στέφανο Μάνο, ότι η χώρα τις αγόρασε τέλη δεκαετίας 90, αρχές 2000 και δίκτυο ηλεκτροκίνησης απέκτησε το 2018 με αυτό να εισέρχεται το ...2017 στον Πειραιά!

Και φυσικά κύριε Υπουργέ Μεταφορών, φίλε Χρήστο (δεν έχουμε κρύψει την συμπάθεια μας στον σημερινό Υπουργό Μεταφορών αφού προχώρησαν επί ημερών του, τα έργα υποδομών που βάλτωναν δεκαετίες) ακούστε τους >

Κόψτε και τους μισθούς στον ΟΣΕ, διώξτε και τους μεταταχθέντες που επιστρέφουν, δώστε εργολαβίες παντού, κόψτε και την Κρατική επιχορήγηση, δώστε το Θριάσσιο πίσω στους ιδιώτες,δώστε και την διαχείριση της υποδομής και την συντήρηση της στον ιδιωτικό τομέα.
 Μην ακούτε κύριε Υπουργέ, ότι στην Ευρώπη οι σιδηροδρομικές εταιρείες  επιδοτούνται απο το Κράτος, αλλά ακούστε τους εγχώριους νεοφιλελε ταλιμπάν, τα έξοδα μισθοδοσίας του προσωπικού, καλύπτονται απο τα έσοδα στον σιδηρόδρομο! Και αντί να επιδοτούμαι τον ΟΣΕ, ας τα δώσουμε όλα στους ιδιώτες! Κλείστε και την Σιδηροδρομική Ακαδημία κύριε Υπουργέ, ένα ιδιωτικό Πανεπιστήμιο θα ήταν ότι πρέπει, τι είναι αυτοί οι ...αναχρονισμοί; 
Aλλά μια στιγμή, τι,  δεν είναι έτσι κυρ Στέφανε
Επιδοτούνται οι σιδηροδρομικές εταιρείες ; Kαι μάλιστα με τεράστια ποσά σύμφωνα με το 4ο σιδηροδρομικό πακέτο;  
Μα η Καθημερινή μας λέει ότι βουλιάζει ο ΟΣΕ απο το κόστος μισθοδοσίας,κενό γράμμα τα σχέδια εξυγίανσης.
Που αυξήθηκε το 2019 γιατί πολύ απλά αυξήθηκε  ΚΑΙ το προσωπικό του, γιατί αυξάνεται η πρόσβαση σιδηροδρομικών εταιρειών,ανοίγει η αγορά με κανόνες και οι ανάγκες πολλαπλασιάζονται. 
Τι τραβάμε και εμείς στο στέκι ώρες ώρες, να εξηγούμε σε... όρους καπιταλισμού,αυτονόητα! 
Γελάτε συνάδελφοι; 
Να απαντάμε εμείς, σε αυτές τις δημόσιες τοποθετήσεις της Καθημερινής και του Στέφανου Μάνου (βουλευτή του ΠΑΣΟΚ το 2004 ξαναλέμε και Υπουργού της Νέας Δημοκρατίας, γιατί.... το ΠΑΣΟΚ με την ΝΔ δεν έχουν ιδεολογικές διαφορές, σαν αυτές που μας δήλωσε ότι  έχουν ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ ο συνάδελφος Λεβέντης πρόσφατα!). 

Kαι το συνδικάτο μας που είναι, η Ομοσπονδία μας που είναι; 
Θα βγάλει καμία ανακοίνωση για τον...Γενιδούνια! Άντε και να στείλει και κανά εξώδικο, στην +ΣυνΕξέλιξη, στον Καλαμάρα και στο Σωματείο των μηχανοδηγών!
Τι έγινε άλλωστε αν δημόσια κάποιοι διασύρουν ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ τον σιδηρόδρομο, προσπαθώντας να τον απαξιώσουν;
Το είπε και ο Πρόεδρος των σιδηροδρομικών, ελάσσονας Παρασκευόπουλος, δυσφημίζοντας στην ουσία τον σιδηρόδρομο
Οι πολιτικοί  είναι για να κόβουν κορδέλες, το τρένο θα αργήσει να πάει σε 3 ώρες και 30 λεπτά, έχει και σκόνη το Καλίδρομο, αυτό που το πάτε, ο Τάκης ανησυχεί.
 Αν πάει σε 3 ώρες και 50 λεπτά όμως, η κοινή γνώμη πρέπει να έχει ακούσει τον ελάσσονα, ότι ο σιδηρόδρομος αργεί ακόμα και να μην το πιστεύει ότι συμβαίνει. 
Πως θα βοηθήσει άλλωστε ο Παρασκευόπουλος, να  πάρουν άλλωστε ψήφο το ΚΙΝΑΛ, ο κυρ Στέφανος και η Νέα Δημοκρατία; Έχει και θέματα με αυτά, υποψηφιότητες που πρέπει να.... περπατήσουν!

Μεγάλος ο πόνος του ελάσσονα Παρασκευόπουλου και του συστήματος του χτες. 
30 χρόνια μακέτες έβλεπε, έργα άκουγε και δεν έβλεπε και ούτε σε μια κορδέλα δεν πήγε στα τόσα εγκαίνια  που έγιναν τα τελευταία 4 χρόνια. 
ΔΕΝ του έστειλαν πρόσκληση για αυτό μάλλον.
Βέβαια δεν ξέρουμε αν έχει περάσει το Καλλίδρομο και την Όθρυς ακόμα o ελάσσον. Μπορεί και να τα περάσει με τρένο, την επόμενη εβδομάδα που συνεδριάζει η ΠΟΣ στην Θεσσαλονίκη.

Ας θυμηθούμε τι έγραψε ο Στέφανος Μάνος, σοσιαλιστής,βουλευτής επικρατείας του ΠΑΣΟΚ το 2004.
"Ο ΟΣΕ (Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας) έχει περιορίσει τη δραστηριότητα του στη συντήρηση της υποδομής που χρησιμοποιούν τα τρένα. Αρμοδιότητα του ΟΣΕ είναι η συντήρηση των σιδηροτροχιών, η σήμανση, η τοποθέτηση καλωδίων για την ηλεκτροκίνηση, κλπ. Όταν συρμοί της "Τραινοσε" ή άλλης εταιρείας χρησιμοποιούν το σιδηροδρομικό δίκτυο καταβάλλουν στον ΟΣΕ ένα δικαίωμα χρήσης του δικτύου. Τα δικαιώματα αυτά είναι τα έσοδα του ΟΣΕ.
Για το 2019 ο προϋπολογισμός του ΟΣΕ που εγκρίθηκε από τον υπουργό κ. Σπρίντζη προβλέπει έσοδα 28,5 εκ. ευρώ. Το 2018 ήταν 27,5 εκ. ευρώ. Η μισθοδοσία το 2018 για την πραγματοποίηση εσόδων 27,5 εκ. έφθασε τα 40,0 εκ. ευρώ. Ο κ. Σπρίντζης για το 2019 ενέκρινε αύξηση της μισθοδοσίας σε 46,5 εκ. ευρώ! (Τα στοιχεία αντλώ από σημερινό ρεπορτάζ του Β. Μανδραβέλη στην Καθημερινή).

Μετά από 3 μνημόνια και 4 χρόνια κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ αυτή είναι η κατάσταση με τον ΟΣΕ. Άθλια κατάσταση υποδομής που υπονομεύει κάθε προσπάθεια βελτίωσης των σιδηροδρομικών υπηρεσιών. Απίθανα ελλείμματα που εν τέλει επιβαρύνουν τους Έλληνες πολίτες. Ένα πολιτικό σύστημα που αρνείται να μάθει και να βγάλει συμπεράσματα.

Ο κ. Σπρίντζης αυξάνει τις δαπάνες μισθοδοσίας σε ένα χρεοκοπημένο οργανισμό κατά 16,25% και η Ν.Δ. δεσμεύεται να μην απολύσει κανένα ακόμα και εξόφθαλμα περισσευούμενο!"

Κύριε Σπίρτζη, ακούστε τον. Είναι.... σοσιαλιστής! 
Βάλτε και ένα ταξί στην Καλαμάτα, όχι τον Προαστιακό. 
Έχει και συνέδριο εκεί η ΓΣΕΕ τον επόμενο μήνα, να μην ταλαιπωρούνται τα παιδιά με τις συγκοινωνίες! 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου