Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2019

O ΟΣΕ «επανακτά» τα τουριστικά δρομολόγια του σιδηροδρόμου

Ο ΟΣΕ «επανακτά» τα τουριστικά δρομολόγια που διεξάγει σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Πρόκειται για τα δρομολόγια του Πηλίου, των Καλαβρύτων και της Ολυμπίας,τα οποία πραγματοποιούνται, σήμερα, από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το
μουσειακό τροχαίο υλικό του ΟΣΕ.
Σύμφωνα με πληροφορίες του metaforespress.gr, ο Οργανισμός με τις αλλαγές του προωθεί στο οργανόγραμμά του, σε συνδυασμό με την εκπαίδευση νέων μηχανοδηγών, πρόκειται να εκμεταλλευτεί, για ίδιους σκοπούς, τα τουριστικά δρομολόγια.
Τα τουριστικά δρομολόγια, τα οποία και επιβάτες έχουν, αλλά και… κέρδη, εξαιρούνται από τις ευρωπαϊκές οδηγίες και μπορούν να διεξάγονται από τον διαχειριστή υποδομής.
Στο μεσοδιάστημα και έως ότου αναληφθούν από τον ΟΣΕ, ο Οργανισμός προσανατολίζεται σε σημαντική αύξηση των τελών χρήσης.  
Όπως σημειώνουν στελέχη του ΟΣΕ, «με συντονισμένες κινήσεις, μετά και τη γνωστή τροπολογία του υπουργείου Μεταφορών, επανέρχονται οι εργαζόμενοι από κρίσιμες ειδικότητες, που είχαν μεταταχτεί αναγκαστικά το 2011–12, αποδυναμώνοντας τον ΟΣΕ.
Παράλληλα, είναι υπό έγκριση το νέο οργανόγραμμα που έχει δομηθεί πάνω στις δραστηριότητες του διαχειριστή υποδομής και προβλέπει τμήματα αξιοποίησης μουσειακού τροχαίου υλικού και τουριστικών δρομολογίων, ενώ ήδη στο εγκεκριμένο επιχειρησιακό 2018-2022 προβλέπεται η εκμετάλλευση των τουριστικών δρομολογίων», υποστηρίζοντας «ότι μέχρι σήμερα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκμεταλλεύεται τα τουριστικά δρομολόγια, λόγω ακριβώς της έλλειψης προσωπικού και τροχαίου υλικού του ΟΣΕ, απόρροια των γνωστών πολιτικών από το 2010 και μετά που αποδυνάμωσαν και απαξίωσαν τον Οργανισμό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου