Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2019

Απορίφθηκε πρόταση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τα κυκλώματα εργασίας - Ενημέρωση για μισθοδοσία

Απορίφθηκε απο το Προεδρείο του Σωματείου μας, πρόταση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για αλλαγές στα υφιστάμενα κυκλώματα εργασίας, αλλαγές που στην ουσία οδηγούσαν σε
υποχρεωτικές επικουρίες το μηχανοστάσιο Δράμας και εντατικοποιούσε τος διανυκτερεύσεις στο ΜΑΙ.
Η πρόταση κατατέθηκε το πρωί της Παρασκευής και αποσύρθηκε το μεσημέρι έπειτα απο την παρέμβαση του Προεδρείου της ΠΕΠΕ.
Για την πρόταση ενημερώθηκαν όλες οι παρατάξεις -από το Προεδρείο - εγγράφως το απόγευμα.
Η δεδομένη έλλειψη προσωπικού, με τις σημαντικές καθυστερήσεις στις προσλήψεις μηχανοδηγών από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε καμία περίπτωση δεν θα επιτραπεί να οδηγήσει σε εφαρμογές προτάσεων που στο παρελθόν καταδικάστηκαν από τους μηχανοδηγούς. (υποχρεωτικές επικουρίες-κατάργηση έδρας).

Σήμερα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ απασχολούνται λιγότεροι απο 190 μηχανοδηγοί ενώ η ροή συνταξιοδοτήσεων συνεχίζεται και αναμένεται να αυξηθεί το επόμενο διάστημα και μέχρι το τέλος του έτους. Τον Σεπτέμβριο του 2017 όταν και έγινε η εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στην εταιρεία απασχολούνταν περίπου 250 μηχανοδηγοί. Στους 190 μηχανοδηγούς υπολογίζονται  και οι 9 συνάδελφοι που εντάχθηκαν στον κλάδο μετά την ιδιωτικοποίηση της.
Οι 68 νέοι συνάδελφοι που εκπαιδεύονται στο ΚΕΚ, -δεδομένα- δεν μπορούν να καλύψουν τα κενά που υπάρχουν αυτήν την στιγμή σε ΟΛΑ τα μηχανοστάσια ενώ καμία έκπτωση δεν θα γίνει στα προγράμματα εκπαίδευσης τους στην λογική της "βιασύνης" (και για τα οποία ακόμα ΔΕΝ έχει υπογραφεί η διεταιρική ΟΣΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ).
Η σημαντική καθυστέρηση στην πρόσληψη 20 νέων μηχανοδηγών, η μαθητεία των οποίων έπρεπε να είχε ξεκινήσει χτες, θα οδηγήσει σε νέα προβλήματα.
Εφεδρείες έχουν καταργηθεί πλέον σχεδόν ΠΑΝΤΟΥ, το ίδιο και οι υπηρεσίες ελιγμών.
Η ευθύνη για την κατάσταση ανήκει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και όχι στους μηχανοδηγούς που εργάζονται με αυταπάρνηση και προτάσεις σαν την σημερινή, με ευθεία αμφισβήτηση εδρών, μας ΕΞΟΡΓΙΖΟΥΝ.

Μισθοδοσία 

Για τον μήνα Ιανουάριο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποδείχθηκε ΚΑΙ ΠΑΛΙ αφερέγγυα στην τήρηση του όρου που η ίδια ζήτησε στην ΣΣΕ, για την πληρωμή της μισθοδοσίας 1 φορά τον μήνα, στις 5 πρώτες μέρες του, επικαλούμενη τις διατάξεις της εργατικής Νομοθεσίας
Οι δικαιολογίες τελείωσαν για την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η οποία δεσμεύτηκε ότι τον επόμενο μήνα η μισθοδοσία Φεβρουαρίου θα καταβληθεί στις 5 Μαρτίου και παρουσίασε την περασμένη Πέμπτη πρόγραμμα το οποίο κατά την άποψη των υπευθύνων θα διευκολύνει τις διαδικασίες.
Η μισθοδοσία Φεβρουαρίου, έκλεισε την Παρασκευή και θα καταβληθεί τις επόμενες ημέρες.
Οφείλουμε να συγχαρούμε τους 3 συναδέλφους, που με το ...χέρι βγάζουν την  μισθοδοσία για 190 μηχανοδηγούς.



Το στέκι της έλξης  - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. Μόνο θλίψη προκαλεί η χρησιμοποίηση του θέματος της μισθοδοσίας απο τον γραφικό θίασο της ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ και μάλιστα την ώρα  που η πλειοψηφία των μηχανοδηγών έχει αντιληφθεί το πρόβλημα.
Οι ....αγωνιστές του πληκτρολογίου, που κατηγορούν τις άλλες παρατάξεις ότι βάζουν πλάτη  για την λειτουργία της εταιρείας, ξεχνάνε ...να πάρουν ρεπό.
Φυσικά η ΣΥΠΕ θα...πάει στο ΣΕΠΕ για όλα αυτά (κάποτε).  Όπως θα πήγαινε και για τις άδειες , όπως θα πήγαινε για ποσά ακόμα. Κατάντησαν πρωταπριλιάτικο  αστείο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου