Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Σοβαρές αλλαγές στον Νόμο 3891 με το Νομοσχέδιο που κατατέθηκε χτες στην Βουλή για τα ΚΤΕΛ

Ακόμα και ιδιώτες θα μπορούν να πραγματοποιούν σιδηροδρομικά έργα υποδομής με δικά τους έξοδα , (ενώ αυτά αναφέρεται ότι θα έχουν το χαρακτήρα της δωρεάς απο το ενδιαφερόμενο πρόσωπο  προς  το Δημόσιο )ενώ τα καθήκοντα του διαχειριστή της Υποδομής ενός δικτύου ή ενός μέρος δικτύου μπορούν να ανατίθενται πλέον σε διαφορετικούς φορείς ή  ακόμα και σε επιχειρήσεις ! Πρόκειται αναμφίβολα για την εφαρμογή του Βρετανικού μοντέλου ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρόμων.
Πολλές αλλαγές του Νόμου 3891 περιλαμβάνονται στο χτεσινό κατατεθέν Νομοσχέδιο για τις  Δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών - Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών και άλλες διατάξεις.
Σχεδόν το μισό Νομοσχέδιο , αφορά τον σιδηρόδρομο και αλλαγές ή και προσθήκες στον Νόμο 3891 (Νόμος Ρέππα).

Μια απο αυτές αφορά την

ανάθεση για 10 χρόνια της συντήρησης του τροχαίου υλικού που χρησιμοποιεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ΕΕΣΣΤΥ , προφανώς για να πρικοδοτηθεί ο υποψήφιος αγοραστής της μονά δας συντήρησης του ΟΣΕ με ένα καλό συμβόλαιο και όχι μόνο !


Στην ΕΕΣΣΤΥ θα μπορεί να αναθέσει το Ελληνικό Δημόσιο  και την συντήρηση του τροχαίου υλικού που δεν χρησιμοποιεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και έχει περάσει στην κατοχή του .

Η σύναψη των συμβάσεων των ΥΓΟΣ (ή ΥΔΥ ) για τις επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές  θα γίνεται πλέον απο την Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών !!!!! 

Απο το 2014 και μέχρι το 2018 τα ΥΓΟΣ ανατίθενται στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το ποσό να μην μπορεί να υπερβαίνει τα 50 εκ Ευρώ ετησίως ..

Τα ποσά που θα εισπραχθούν απο την εκποίηση του παλαιού και άχρηστου τροχαίου υλικού του ΟΣΕ πιστώνονται σε λογαριασμό υπέρ του Δημοσίου .

Στο άρθρο 92 του κατατεθέντος Νομοσχεδίου για την πιστοποίηση των μηχανοδηγών γίνεται αναφορά σε αλλαγές που θα επέλθουν στις διαδικασίες των ιατρικών εξετάσεων μετά απο Κοινή απόφαση των Υπουργών Υγείας και Μεταφορών .

Ακόμη, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δύναται να πραγματοποιεί δρομολόγια με λεωφορεία από σιδηροδρομικούς σταθμούς, όπου η εταιρεία παρέχει υπηρεσίες επιβατικής σιδηροδρομικής μεταφοράς.
Επίσης, νομιμοποιούνται οι εγκαταστάσεις που κατασκευάστηκαν ή θα κατασκευαστούν στο Θριάσιο Πεδίο.

Η διαχειριστική ομάδα του blog των μηχανοδηγών αυτήν την ώρα διαβάζει το σύνολο των αλλαγών και επιχειρεί μια πρώτη προσέγγιση στα όσα αναγράφονται.

Θα ενημερώσουμε με νέες αναρτήσεις για όσα βρούμε .


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου