Στα 7,8 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα έσοδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο πρώτο εξάμηνο του έτους, από τις εμπορευματικές μεταφορές. Σε επίπεδο λειτουργικού αποτελέσματος, οι εμπορευματικές μεταφορές απέφεραν λειτουργικά κέρδη της τάξης σχεδόν του 1 εκατ. ευρώ.
Της Βάσως Βεγιάζη
Υπενθυμίζεται ότι, το 2012, τα έσοδα από τα εμπορεύματα έφτασαν τα 20 εκατ., το 2011 τα 22,1 εκατ. και το 2010 τα 23,2 εκατ. Εφόσον η εταιρεία καλύψει τις συμβατικές υποχρεώσεις με τη Cosco για τη μεταφορά προϊόντων της ΗP και υπογραφεί η τελική μακροχρόνια συμφωνία (όχι η πιλοτική), επιδίωξη αποτελεί η επίτευξη ετήσιων εσόδων 60-80 εκατ. ευρώ ως το 2020, στόχος αν μη τι άλλο αρκετά φιλόδοξος.
Το τελευταίο διάστημα η εμπορευματική πολιτική της εταιρείας έχει καταφέρει την:
-Ενοποίηση όλων των βάσεων παλαιότερων προγραμμάτων τιμολόγησης μεταφορών εξωτερικού, με δημιουργία κοινής βάσης για στατιστικά, με δεδομένα για μεταφορές εξωτερικού από το 2006 και μετά.
-Συλλογή και εισαγωγή δεδομένων φορτωτικών εσωτερικού από το 2006 και μετά.
-Αυτοματοποιημένη δημιουργία ηλεκτρονικών αρχείων κειμένου και PDF που περιγράφουν τις αφίξεις και αποστολή τους σε άλλα δίκτυα, σύμφωνα με τα πρότυπα που έχει θέσει η UIC και τους κωδικούς RICS του κάθε δικτύου.
-Εισαγωγή νέων διαδικασιών και υλοποίηση νέων εργαλείων για το ελεγκτήριο εμπορευματικών μεταφορών εξωτερικού.
-Εισαγωγή όλων των σταθμών εξωτερικού με βάση στοιχεία του DIUM. Υλοποίηση λειτουργικότητας εικονικών βαγονιών (για χρεώσεις μεμονωμένων βαγονιών με τιμολόγηση ως πλήρη τρένα, αν το ζητήσουν οι πελάτες).
-Πρώτη έκδοση προγράμματος καταχωρήσεων φορτωτικών εσωτερικού.
-Περαιτέρω υλοποίηση και προσθήκη στα ηλεκτρονικά αρχεία με βάση τα πρότυπα της UIC.
-Υλοποίηση αυτοματοποιημένων στατιστικών στοιχείων εμπορευματικού τομέα (εμπορικά στοιχεία) με βάση προκαθορισμένα κριτήρια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου