Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή του συνάδελφου Γεώργιου Σαββίδη , μηχανοδηγού απο το μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης .
Συνάδελφοι
όλοι βιώνουμε την κρίση , που διανύει η χώρα μας.
Αυτό όμως δεν μας επιτρέπει να δουλεύουμε ως σκλάβοι . Οδηγηθήκαμε εδώ με τις ευλογίες του σωματείου μας ,
να πληρωνόμαστε 3.5 Ευρώ την υπερωρία μας και 1 Ευρώ τη νύχτα και να κάνουμε χιλιόμετρα χωρίς να μας τα πληρώνουν όλα αφού τα χιλιόμετρα είναι έξοδα μετακινήσεων και πρέπει να πληρώνονται απο το 1ο χιλιόμετρο.
Σήμερα ο κλάδος της έλξης δεν μιλά για μείωση μισθού , αλλά για εξευτελισμό του .
Οι ευθύνες του σωματείου μας είναι τεράστιες .
Όλοι μας στις συζητήσεις που κάνουμε ακούγεται να λέμε για το ανύπαρκτο σωματείο , τα λαμόγια , οι πουλημένοι και άλλα τέτοιου είδους χαρακτηριστικά .
Αλήθεια γιατί τους κατηγορούμε ; Ποιος τους έχει εκλέξει ; Όταν ψηφίζαμε τι ψηφίζαμε ; Ικανό αντιπρόσωπο ή κομματική γραμμή ;
Άραγε συνάδελφοι για αυτήν την κατάσταση είμαστε συνένοχοι .
Όταν πραγματικά αυτό το αντιληφθούμε τότε μόνο μπορούμε να μιλάμε για διόρθωση.
Η διόρθωση θα έρθει όταν απομακρυνθούν οι πρόεδροι των παρατάξεων ΔΑΚΕ -ΠΑΣΚΕ -ΚΚΕ και αυτό γιατί ; Δεν θα πω τα άνωθεν γραμμένα που πιστεύουν και λένε οι συνάδελφοι , εγώ θα πω ότι είναι της παλιάς σχολής , δεν γνωρίζουν την νέα τεχνολογία και μείνανε πίσω . Ο τρόπος που μάθανε να συνδικαλίζονται σήμερα είναι ανεπαρκής . Πρέπει άμεσα να αντικατασταθούν το συντομότερο με νεώτερους συνδικαλιστές , με νέες ιδέες και απόψεις και πάνω απο όλα με δημοκρατικές διαδικασίες.
Όλοι πρέπει να έχουν άποψη , να αποφασίζουν δημοκρατικά συμπεριλαμβανόμενοι και οι ψηφοφόροι.
Γνωρίζεται πολύ καλά ότι δεν είμαι μόνο λόγια , έχω πάντα προτάσεις.
Οι κινήσεις του συνδικαλισμού για κάθε εποχή διαφέρουν , ( ένα ακόμη μειονέκτημα του σωματείου μας ).
Προτείνω όχι απεργίες και στάσεις εργασίας .
Προτείνω χρήση αναπαύσεων και κανονισμών κυκλοφορίας. (αυτό πρέπει να γίνει συνολικά για να έχει επιτυχία ).
Συνάδελφοι , μετά απο μια έρευνα που έχω κάνει , διαπίστωσα ότι τέλη του 2014 το μηχανοστάσιο θα αποτελείται απο 50% λιγότερους μηχανοδηγούς . Η υπηρεσία το γνωρίζει και θα έχετε ακούσει ότι σκέφτεται για διπλά Λάρισας - Έδεσσας και εμπορικά Ειδομένης . Ήδη τα διπλά Ειδομένης αρχίζουν δειλά δειλά να λειτουργούν .
Κάποιοι συνάδελφοι το κάνουν συνεχώς . Το ερώτημα είναι γιατί.
Μήπως έχουν ανάγκη τα 3,5 Ευρώ ; Μήπως τους αναγκάζουν ; Μήπως επιθυμούν Λάρισα και Έδεσσα διπλά ; Οι συνάδελφοι αυτοί πρέπει να ερωτηθούν . Είναι καιρός να θυμηθούμε τους συναδέλφους που εκδιώχθηκαν αδίκως , με την σύμφωνη γνώμη της Ομοσπονδίας , τις ευλογίες του σωματείου μας και την συνυπευθυνότητα τη δική μας .
Επειδή βλέπω ότι δεν μαθαίνουμε απο τα λάθη μας καλώ σε τοπική συνέλευση απο τους εκλεγμένους συνδικαλιστές Θεσσαλονίκης να οργανώσουν για συζήτηση για τα θέματα που απασχολούν το κλάδο και να αποφασίσουμε για δράση .
Συνάδελφοι ενωμένοι μπορούμε να καταφέρουμε πολλά ακόμα και στη κατάσταση που είμαστε σήμερα .
Διότι ...AΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΕ , ΜΟΝΟ ΤΟΥΤΟΣ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΧΑΜΕΝΟΣ
Σαββίδης Γεώργιος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου