Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Ψυχραιμία χρειάζεται , καθαρό μυαλό και αποφασιστικότητα

Η άποψη μας για το δημοσίευμα της Real ....
Το θέμα που ανέκυψε με το πρωτοσέλιδο της αυριανής Real News έχει - κ όπως ήταν αναμενόμενο- μονοπωλήσει τις τελευταίες ώρες τις συζητήσεις μεταξύ των σιδηροδρομικών . 
Στην πορεία στην Θεσσαλονίκη όλοι μιλούσαν για αυτό , στα social media γίνεται χαμός , ενώ και σε μηνύματα που λάβαμε πολλοί συνάδελφοι εκφράζουν την αγωνία τους .
Εμείς επιχειρούμε μια πρώτη προσέγγιση χωρίς να έχουμε διαβάσει το αυριανό δημοσίευμα , αλλά έχοντας στο νου τα όσα διαβάζαμε και κυρίως όσα γράψαμε το τελευταίο διάστημα .
Καταρχήν όλοι πρέπει να έχουμε στο μυαλό ότι τις
επόμενες μέρες ολοκληρώνεται η διαδικασία των πρώτων προσφορών στο ΤΑΙΠΕΔ για ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ ΕΕΣΣΤΥ . 
Όλοι γνωρίζουν ότι σε τέτοιες περιπτώσεις η συμπεριφορά του προσωπικού και των συνδικάτων  απέναντι στους επίδοξους αγοραστές , αποτελεί ουσιαστική παράμετρο για την επιτυχία του ξεπουλήματος , ιδιαίτερα όταν πρόκειται για εξειδικευμένο προσωπικό όπως οι σιδηροδρομικοί.

Οπότε η καλλιέργεια του φόβου στους εργαζόμενους , αποτελεί ένα όπλο το οποίο δεν θα δίσταζαν να χρησιμοποιήσουν όσοι ενδιαφέρονται να εξαγοράσουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ ΕΕΣΣΤΥ - σίγουρα πάντως οι Κυβερνώντες - , ενώ είναι βέβαιο θα βρίσκονταν πρόθυμοι παπαγάλοι που θα διαφήμιζαν την προοπτική εργασίας σε ιδιώτη απο μια επικείμενη απόλυση .

Αυτή είναι κατά την άποψη μας και η μεγαλύτερη παγίδα στην οποία δεν πρέπει να πέσουν σιδηροδρομικοί και συνδικάτα .

Ο φόβος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός .

Απο κει και πέρα υπάρχουν οι ευθύνες των Διοικήσεων αλλά και η πολιτική προσέγγιση του θέματος.

Οι Διοικήσεις σε ΟΣΕ , ΕΕΣΣΤΥ όπως πρόσφατα γράψαμε , με την αδιαφορία τους , ιδιαίτερα σε ότι έχει να κάνει με το τροχαίο υλικό και την συντήρηση του παρά τις επανειλημένες οχλήσεις των συναδέλφων μας ,  έχουν φτάσει τα πράγματα σε οριακό σημείο .

Σύντομα δεν θα υπάρχει τροχαίο υλικό για να κυκλοφορήσουν τα τρένα , ενώ όπως συμβαίνει στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης , η λύση που θα προταθεί θα είναι γνωστή . 

Κατ επείγον ανάθεση σε ιδιώτες με παχυλές αποζημιώσεις , και κλείσιμο των εργοστασίων του κακού ΟΣΕ - ΕΕΣΣΤΥ που δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις σύγχρονες ανάγκες όπως θα γράφουν οι καθεστωτικοί παπαγάλοι  . 

Απ την άλλη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήδη καταργεί δρομολόγια λόγω έλλειψης προσωπικού , μειώνοντας  σταθερά την όποια  αξία της , ενώ σίγουρα οι υπεύθυνοι της ,  γνωρίζουν την κατάσταση που επικρατεί στην ΕΕΣΣΤΥ . 

Οι συμφωνίες για τα εμπορικά πάνε πίσω , γιατί πολύ απλά μια δυνατή ΤΡΑΙΝΟΣΕ με εγγυημένα έσοδα - πέραν των επιδοτήσεων- , είναι πολύ δύσκολο να πωληθεί , εγείρονται σοβαρά θέματα για όσους βάλουν την υπογραφή τους .

Εδώ χρειάζεται η αποφασιστικότητα του κινήματος . 

Θα πρέπει να γνωστοποιήσει τα όσα συμβαίνουν στον σιδηρόδρομο  στην Ελληνική κοινωνία και  τις πολιτικές δυνάμεις και άμεσα να κινηθεί εναντίον των υπευθύνων που κλείνουν τον σιδηρόδρομο . 

Η προσπάθεια θα είναι ακόμα δυσκολότερη αυτήν την φορά αφού Δημόσια Ραδιόφωνα και Τηλεόραση έχουν φιμωθεί . Η περιφέρεια δεν θα μπορεί να έχει αντικειμενική ενημέρωση , αφού οι τοπικές Δημόσιες ραδιοφωνικές συχνότητες έχουν σιγήσει .

Συντονισμένες συνδικαλιστικές δράσεις χρειάζονται με παράλληλη Νομική κάλυψη .
Άμεσα . Οι κύριοι αυτοί έχουν ονοματεπώνυμο και θα πρέπει το κίνημα να τους καθίσει στο σκαμνί.

Και επιτέλους ας ενεργοποιηθεί ουσιαστικά και το Σωματείο μας , η ΠΕΠΕ.
Αρκετά το λιβάνισμα στους Διοικούντες.

Παράλληλα θα πρέπει επιτέλους να γίνει και ένα σοβαρό άνοιγμα στους επιβάτες . 

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι οι τελευταίες ενέργειες της ΠΟΣ δεν προχώρησαν ικανοποιητικά .
Οι αφίσες της ΓΣΕΕ δεν κυκλοφόρησαν στα τρένα , οι ανακοινώσεις δεν δόθηκαν στο επιβατικό κοινό και επιτέλους αυτό το βίντεο με το εκτροχιάστε τις ιδιωτικοποιήσεις ας βγεί σε χιλιάδες αντίτυπα και ας μοιραστεί σε τρένα , πανεπιστήμια , εκδοτήρια , γήπεδα , όπου χρειαστεί .
Ας αφήσουμε τους ανέργους να κυκλοφορούν ελεύθερα στα Δημόσια τρένα.

Ας κρατήσουν μερικά κονδύλια  απο το υποτιθέμενο πλεόνασμα .....Το τρένο είναι το μέσο του φτωχού διαχρονικά .

Η αλληλεγγύη και η ενότητα αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση για την ανατροπή τέτοιων αποφάσεων και πολιτικών  και φυσικά η ΠΟΣ θα πρέπει να βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με όσους αντιστέκονται ή ξεκινάνε τώρα τον αγώνα τους . 

Δάσκαλοι , καθηγητές , εργαζόμενοι στην Υγεία , Δημοτική Αστυνομία ,επιστρατευμένοι στις συγκοινωνίες , απολυμένοι στην ΕΡΤ ,  Πρωτοβάθμια Σωματεία . Ένα μέτωπο ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ θα πρέπει να φτιαχτεί .

Το πολιτικό σκέλος 

Όλοι καταλαβαίνουμε πλέον , ότι τα μνημόνια επιφέρουν μόνο καταστροφές .

Το θέμα με τον ΟΣΕ δεν ανοίγει τυχαία . 

Και δεν ανοίγει τυχαία γιατί μέχρι το τέλος του 2013 , 12.500 συνάδελφοι μας στο Δημόσιο - Ευρύτερο Δημόσιο , θα πρέπει να απολυθούν και οι Κυβερνώντες αναζητούν εναγωνίως δεξαμενές ανθρώπινων ψυχών για να ικανοποιήσουν την βουλιμία των αγορών .

Ο Όμιλος  ΟΣΕ  με την δυσφήμιση που έχει υποστεί , προσφέρεται για <<μεταρυθμίσεις >> αλλά ΕΡΤ  ,άλλωστε αποτελέσαμε το πειραματόζωο και στο 1ο μνημόνιο , όταν με τον Νόμο 3891 εκδιώχθηκαν χιλιάδες συνάδελφοι μας., 

 Πολιτικά θα στοιχίσει σαφώς λιγότερο η όποια εναντίον μας ενέργεια ,   από το κλείσιμο άλλων εταιρειών που θα χαλούσαν το πατριωτικό προφίλ της 3ης μνημονιακής Κυβέρνησης

 Ήδη πολλοί εθνικόφρονες τις τελευταίες μέρες παίζουν το χαρτί αυτό , που απ ότι φαίνεται λαμβάνουν σοβαρά οι Κυβερνώντες .

Εμείς ξεκαθαρίζουμε ότι άποψη μας είναι ότι μόνο με την απαλαγή απο τα μνημόνια θα δουν οι Έλληνες πολίτες  άσπρη μέρα .

Κανένα σοβαρό Ευρωπαϊκό κράτος δεν υπάρχει χωρίς Δημόσια Υγεία , Παιδεία , Μεταφορές , Αμυντική Βιομηχανία , Δημόσια Μέσα Ενημέρωσης , χωρίς κοινωνικό κράτος ....

Ας βγάλει επιτέλους και ο τελευταίος απο εμάς , τα συμπεράσματά του για όσα ζούμε ......

Τελειώνοντας 

 Επιτέλους ας σηκωθούμε όλοι απο τον καναπέ μας.

Είτε πώληση , είτε κλείσιμο το μέλλον μας πλέον είναι επισφαλές .

Ας καταλάβουν όλοι ότι τα συνδικάτα αντλούν δύναμη απο την συμμετοχή.

Η συμμετοχή σημαίνει υγεία , σημαίνει ότι δεσμεύουμε με αυτήν και με αποφάσεις που θα πάρουμε συλλογικά τα συνδικάτα να ακολουθήσουν συγκεκριμένη στρατηγική .

Επιτέλους μια συνέλευση ΟΛΩΝ των σιδηροδρομικών πρέπει να γίνει στα μεγάλα αστικά κέντρα με παράλληλες περιοδείες στην περιφέρεια .

Ο αγώνας αυτήν την φορά , είναι αγώνας επιβίωσης.


<<Στέκι της Έλξης >> το blog των μηχανοδηγών 







4 σχόλια:

  1. Δεν υπάρχουν απεργίες, δεν υπάρχουν πορείες δεν υπάρχει τίποτα! Εκεί έξω το μόνο που καταφέρνουμε, είναι να τρώμε ξύλο. Υπάρχουν μόνο καταλήψεις, κοινωνικοποίηση των οργανισμών από τους εργαζόμενους και αυτοδιάθεση. Σε τελική ανάλυση οι εργαζόμενοι ''τραβάνε'' το κουπί. Οι εργαζόμενοι λειτουργούν μία υπηρεσία. Ούτε η τρόικα ούτε οι δούλοι της. Με αυτόν τον τρόπο, ένα ελάχιστο εισόδημα, μπορούμε να το έχουμε. Ας σταματήσουμε τις κλάψες κι ας αναλάβουμε την ευθύνη. Και μάλιστα ας γίνουν όλα αυτά προληπτικά. Με παράλληλες δράσεις, ο κόσμος θα σταθεί στο πλευρό μαςκαι θα νικήσουμε. Τι θα κάνουν....θα μας απολύσουν? Αν δεν κάνουμε κάτι, είμαστε χαμένοι. Και μάλιστα θλιβεροί, γιατί θα πέσουμε αμαχητοί. Ας περάσουμε επιτέλους στην επίθεση. Είναι η μόνη λύση. ''Ιδού η ρόδος ιδού και το πήδημα''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δευτέρα, 02 Σεπτεμβρίου 2013 00:21 Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο1 2 3 4 5 (1 Ψήφος)
    Εισηγήσεις για απομάκρυνση του Θ. Ζηλιασκόπουλου δέχεται ο Μ. Χρυσοχοΐδης
    Εκτύπωση E-mail Σχολιάστε πρώτοι!
    Κάθε φορά που αλλάζει ο υπουργός Μεταφορών, αρκετοί είναι εκείνοι που επιζητούν ανακατατάξεις στις διοικήσεις των εποπτευόμενων οργανισμών.

    Εισηγήσεις για αλλαγές σε ΔΕΚΟ δέχεται ο νέος υπουργός Μ. Χρυσοχοΐδης. Συνεργάτες του υπουργού έχουν δεχτεί οχλήσεις για την αναγκαιότητα αλλαγών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την οποία διευθύνει ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος.

    Ο κ. Ζηλιασκόπουλος (φωτό), ο οποίος τοποθετήθηκε στην εταιρεία επί υπουργίας Δ. Ρέππα, βρέθηκε «ένα βήμα πριν από την έξοδο», όταν η ΝΔ κέρδισε τις εκλογές του 2012. Τελικά, ο τότε υπουργός Κωστής Χατζηδάκης ενέκρινε την παραμονή του, παρά τις πιέσεις που δεχόταν, κυρίως από «γαλάζια» στελέχη, αλλά και από στελέχη συσχετιζόμενα με τις εμπορευματικές μεταφορές της εταιρείας.

    Τώρα, το σκηνικό φαίνεται ότι επαναλαμβάνεται, έστω σε κάποιο βαθμό. Οι αιτιάσεις κατά του κ. Ζηλιασκόπουλου και συνεργατών του έχουν να κάνουν με την εμπορευματική πολιτική της εταιρείας.

    Φώτης Φωτεινός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. NA MAS PI H EFHMERIDA KAI O XATZINIKOLAOY AN KANEI TON KRAXTH TIS KYBERNHSIS KAI TO EXEI KATA APOKLISTIKOTITA OPVS KAI THN ERT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://ameiniasopallineus.blogspot.gr/2013/09/blog-post_580.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή