Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Αχαϊα: Εκτροχιάστηκε βαγόνι συντήρησης στο Λάππα - Άγνωστοι είχαν αφαιρέσει 35 μέτρα γραμμής !

Της διάλυσης το ανάγνωσμα ....Eντωμεταξύ παραδόθηκε σήμερα στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας απο τον ΟΣΕ , η πρόταση για ένταξη στο ΕΣΠΑ του έργου επέκτασης του Προαστιακού απο την Πάτρα εως την Κάτω Αχαΐα.
Παραλίγο τραγωδία στην περιοχή Λάππα Αχαϊας σήμερα νωρίς το πρωί, όταν εκτροχιάστηκε ένα βαγόνι.
Σύμφωνα με πληροφορίες, εργαζόμενοι κινούνταν με βαγόνι στην περιοχή, προκειμένου  να κάνουν εργασίες συντήρησης.
Δεν γνώριζαν, όμως, ότι άγνωστοι είχαν αφαιρέσει περίπου 35 μέτρα από τις ράγες.
Ετσι, όταν το βαγόνι έφτασε στο σημείο, τούμπαρε, χωρίς ευτυχώς τραγικά αποτελέσματα, καθώς οι εργαζόμενοι δεν τραυματίστηκε, εκτός από έναν που τραυματίστηκε ελαφρά.
Παραδόθηκε σήμερα στην περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος από τον πρόεδρο του ΟΣΕ Παναγιώτη Θεοφανόπουλο, η πρόταση για ένταξη στο ΕΣΠΑ του έργου επέκτασης του προαστιακού σιδηροδρόμου από την Πάτρα έως την Κάτω Αχαΐα.

Πρόκειται για ένα έργο, μήκους περίπου είκοσι χιλιομέτρων, συνολικού προϋπολογισμού 3,4 εκατομμυρίων ευρώ, με χρονοδιάγραμμα αποπεράτωσης και παράδοσής του, στα τέλη Ιουνίου του 2015. Η επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου προς την Κάτω Αχαΐα εκτιμάται ότι θα εξυπηρετεί καθημερινά χιλιάδες επιβάτες, αφού προβλέπεται η λειτουργία επτά στάσεων.

Παραλαμβάνοντας την πρόταση ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδος Απόστολος Κατσιφάρας τόνισε μεταξύ άλλων ότι «ο προαστιακός σιδηρόδρομος και ιδίως η επέκτασή του προς τα νότια, είναι ένα έργο προτεραιότητας για την περιφέρεια, που θα προσφέρει ανάσα στους πολίτες της» και πρόσθεσε: «Δεν είναι μόνο ένα συγκοινωνιακό έργο, για την ποιότητα ζωής και την προστασία του περιβάλλοντος, αλλά είναι κυρίως ένα βαθύτατα κοινωνικό έργο, για να μπορεί ο πολίτης και ιδίως οι νέοι να έχουν φθηνή μετακίνηση, τώρα που τα οικονομικά εισοδήματα έχουν συρρικνωθεί».

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ΟΣΕ Παναγιώτης Θεοφανόπουλος έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην αποτελεσματική συνεργασία των εμπλεκόμενων φορέων, που κατάφεραν, όπως είπε, μέσα σε 55 ημέρες να βάλουν ένα ακόμη λιθαράκι στο μεγάλο αυτό έργο της επέκτασης του προαστιακού σιδηροδρόμου.

Από την πλευρά του ο δήμαρχος Πατρέων Γιάννης Δημαράς τόνισε ότι ο δήμος με τις τεχνικές του υπηρεσίες, έκανε για λογαριασμό του ΟΣΕ τις απαιτούμενες μελέτες των σταθμών και προώθησε τάχιστα τις σχετικές αδειοδοτήσεις, όπως πολεοδομικές άδειες, μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων κ.α., έτσι ώστε ο φάκελος να καταστεί πλήρης για χρηματοδότηση μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα.

Επίσης σημείωσε πως «με τη δημοπράτηση του έργου, η νότια πλευρά της Πάτρας θα μπορεί να έχει πρόσβαση στον προαστιακό σιδηρόδρομο, όπως και η βόρεια πλευρά όπου μετακινούνται καθημερινά 8.000 συμπολίτες μας».

Ο πρόεδρος του ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδος Θανάσης Γιανναδάκης τόνισε ότι «αυτές οι συνέργιες πρέπει να υπάρχουν προς όφελος της κοινωνίας μας», ενώ υπογράμμισε ότι «ίδιος ο κόσμος έδωσε απάντηση στο κατά πόσο είναι βιώσιμη η λειτουργία του προαστιακού με την καθημερινή ζήτηση που υπάρχει σε μεγάλο επίπεδο».
Στο μεταξύ, κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο περιφερειάρχης Απόστολος Κατσιφάρας έθεσε θέμα για την επέκταση του προαστιακού μέχρι τον Ψαθόπυργο, καθώς και για τη σιδηροδρομική γραμμή προς Πύργο και Αρχαία Ολυμπία.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ΟΣΕ Παναγιώτης Θεοφανόπουλος υπογράμμισε ότι τίποτα δεν έχει βγει από την ατζέντα του ΟΣΕ σε ό,τι αφορά την ευρύτερη περιφέρεια της Δυτικής Ελλάδας και όπως σημείωσε, έπεται η συνέχεια της δραστηριότητας και της συζήτησης, ώστε να εξευρεθεί η βέλτιστη λύση από τον Ψαθόπυργο μέχρι τον Πύργο, συμπεριλαμβανομένης και της διέλευσης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής από την Πάτρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου