Τα αποτελέσματα ήταν
άκρως απογοητευτικά , αφού η ακαριαία πέδη ΔΕΝ επενέργησε ποτέ όταν επιχειρήθηκε τεχνητή διάσπαση , ακόμα και όταν επιχειρήθηκε και στο 2ο βαγόνι της σύνθεσης που είχε προετοιμαστεί για τις δοκιμές .
Πρόκειται για ένα τεχνικό πρόβλημα , που και η ΠΕΠΕ είχε επισημάνει με επιστολή της μερικούς μήνες πρίν , αλλά για το οποίο ΚΑΝΕΙΣ απολύτως δεν έχει ενημερώσει τους μηχανοδηγούς. (κ για το οποίο μηχανοδηγοί πρόσφατα τιμωρήθηκαν , όταν το επικαλέστηκαν )
Αντίθετα , με Δ/Η AD- Tranz , η δοκιμή απο όσα πληροφορηθήκαμε πραγματοποιήθηκε με επιτυχία .
αφου δεν επενεργει η ακαριαια πεδη , εγω προτεινω 2 πραγματακια απλα . 1ον σκευοφορος στην ουρα ,οπως γινοταν ολα τα χρονια ,πριν γινει η κομπινα με τις Τ αμαξοστοιχιες , και 2ον σαφη ενημερωση ολου του προσωπικου ελξης για το τι ενεργειες θα κανει απο εδω και περα μολις αντιλαμβανεται οτι δεν επενεργει η διασπαση, και οχι ο καθενας του κεφαλιου του για να δειξει οτι ειναι καλο παιδι .ο νωον νοητω ,αγαπητοι συναδελφοι!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήO πανταχου παρων και επι παντος επιστητου εχων αποψη αντιπροεδρος που ηταν?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν το γνώριζα ανώνυμε φίλε μου , θα ήμουν εκεί .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις όμως το έμαθα , έσπευσα να ζητήσω το αντίγραφο του πορίσματος.
Να είσαι καλά για τα καλά σου λόγια .
Γενιδούνιας Κώστας