Με τρία ΣΔΙΤ αναμένεται να προωθηθεί η ιδιωτικοποίηση της συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου σε όλη τη χώρα για την επόμενη 7ετία, η οποία αναμένεται να οδηγήσει σε αρκετές απολύσεις στον ΟΣΕ.
Το προσωπικό του ΟΣΕ, που υπολογίζεται σε περίπου 450 άτομα, τα οποία σήμερα απασχολούνται στη συντήρηση του δικτύου, ουσιαστικά μένουν χωρίς αντικείμενο.
Αν και η διοίκηση του Οργανισμού αναφέρει ότι το προσωπικό θα απορροφηθεί από τον κυρίως σε θέσεις που σχετίζονται με τη σηματοδότηση και τη διαχείριση της κυκλοφορίας, ενώ ένας αριθμός θα αναλάβει ρόλο ελεγκτή της συντήρησης, συνεπικουρώντας το έργο που θα παρέχουν οι ιδιώτες ωστόσο αναμένονται και απολύσεις καθώς πολλοί από αυτούς έχουν εκπαιδευτεί αποκλειστικά για τη συντήρηση της γραμμής..
Το προσωπικό του ΟΣΕ, που υπολογίζεται σε περίπου 450 άτομα, τα οποία σήμερα απασχολούνται στη συντήρηση του δικτύου, ουσιαστικά μένουν χωρίς αντικείμενο.
Αν και η διοίκηση του Οργανισμού αναφέρει ότι το προσωπικό θα απορροφηθεί από τον κυρίως σε θέσεις που σχετίζονται με τη σηματοδότηση και τη διαχείριση της κυκλοφορίας, ενώ ένας αριθμός θα αναλάβει ρόλο ελεγκτή της συντήρησης, συνεπικουρώντας το έργο που θα παρέχουν οι ιδιώτες ωστόσο αναμένονται και απολύσεις καθώς πολλοί από αυτούς έχουν εκπαιδευτεί αποκλειστικά για τη συντήρηση της γραμμής..
Η κατάθεση στη Γενική Γραμματεία ΣΔΙΤ του φακέλου για την προκήρυξη του διαγωνισμού αναμένεται μέσα στον Νοέμβριο,
Πρόκειται για έργο συνολικού προϋπολογισμού 350 εκατομμυρίων ευρώ, καθώς σε ετήσια βάση το ποσό που υπολογίζεται ότι θα δίνεται για τη συντήρηση θα είναι 50 εκατομμύρια.
Στόχος της εκχώρησης της συντήρησης του δικτύου σε ιδιώτες είναι η ελαχιστοποίηση των οχλήσεων στην κυκλοφορία της γραμμής κατά τη συντήρηση, ώστε τα δρομολόγια να πραγματοποιούνται χωρίς καθυστερήσεις και να αποτραπεί η διεκδίκηση ρητρών αποζημίωσης από τους χρήστες (της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή άλλου) σε βάρος του ΟΣΕ.
Εξάλλου η διατήρηση της υποδομής σε άριστη κατάσταση θεωρείται σημαντικό για τον ΟΣΕ, ο οποίος είναι ο διαχειριστής του δικτύου, τα επόμενα χρόνια, αφού αναμένεται κατακόρυφη αύξηση των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών.
Aπο την Ημερησία
Aπο την Ημερησία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου