Να μας πεί η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε ποιά άλλη Ευρωπαϊκή χώρα συμβαίνουν αυτά που βλέπουμε !
Το στέκι της έλξης, είχε συνειδητά επιλέξει εδώ και καιρό να μην αναφερθεί σε όλα όσα προβληματίζουν το προσωπικό έλξης για το θέμα της επιλογής και τον τρόπο εκπαίδευσης των υποψηφίων μηχανοδηγών.
Ωστόσο μετά τις σημερινές και απόλυτα διασταυρωμένες πληροφορίες που μας ήρθαν , είμαστε υποχρεωμένοι τόσο για την προστασία των νέων συναδέλφων όσο και για την προάσπιση του ίδιου του κλάδου και επαγγέλματός ΟΛΩΝ (υποψηφίων και νυν μηχανοδηγών ) να αναφερθούμε στις παρατυπίες και στην απόλυτα επικίνδυνη λογική της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , λογική
που εκπορεύεται από την ξαφνική βιασύνη που επιδεικνύει η εταιρία για την έναρξη της μαθητείας.
Δεν είναι δυνατόν χωρίς καν να έχουν ολοκληρωθεί οι ψυχοτεχνικές εξετάσεις (αύριο ολοκληρώνονται τα ψυχολογικά τεστ !! ) , χωρίς καν να έχουν γίνει οι ιατρικές εξετάσεις, χωρίς καν να έχει εκπονηθεί και κατατεθεί προς έγκριση πρόγραμμα μαθητείας, η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η ΔΙΚΑΜ να παίζουν με τις ζωές συναδέλφων καλώντας τους προφορικά να ξεκινήσουν την προσεχή Παρασκευή 25 Οκτώβρη , στο ΚΕΚ την μαθητεία χωρίς να γνωρίζουν τίποτα παραπάνω !
Όλα αυτά φυσικά γίνονται γιατί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εδώ και 6 μήνες απο την προκήρυξη των θέσεων , επέδειξε για άλλη μια φορά πρωτοφανή ολιγωρία , δείγμα της διάλυσης που όλοι βλέπουμε και γνωρίζουμε .
Εμπρός λοιπόν στον φόβο η μαθητεία να γίνει με τον πρόσφατα ψηφισθέντα Νόμο 3911/2011 ( που εφαρμόζει την Ευρωπαϊκή Οδηγία) , και επειδή η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων , έδωσε γνωμάτευση που λέει ότι ΑΝ η μαθητεία ξεκινήσει μέχρι 30 Οκτώβρη , τότε μπορεί να γίνει με την παλιά Νομοθεσία οι υπεύθυνοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ παραβιάζουν κάθε έννοια νομιμότητας , υποβαθμίζοντας την θέση του κλάδου έλξης , παίζοντας παράλληλα με τα όνειρα και τα θέλω συναδέλφων που θέλουν να ενταχθούν στον κλάδο μας.
Η εκπαίδευση με την παλιά Νομοθεσία , προβλέπει ότι για να γίνει κάποιος μηχανοδηγός χρειάζονται πολλά χρόνια .(θυμίζουμε ότι η τελευταία σειρά χρειάστηκε 5 χρόνια για να πιστοποιηθεί!) .
Προφανής στόχος όμως της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι να βγάλει τους νέους συναδέλφους σαν βοηθούς μηχανοδηγού σε 6 μήνες , για να βοηθήσουν στην παραγωγή , προκειμένου να καλυφθούν τα κενά που δημιούργησαν οι υποχρεωτικές και εθελοντικές μετατάξεις του Νόμου Ρέππα , μετατάξεις που είχαν γίνει με τα ίδια ακριβώς πρόσωπα που διοικούν και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σήμερα.
Επίσης απο σημερινές κουβέντες στελεχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (Δ/ντης ΔΙΚΑΜ με τον οποίο επικοινώνησε ο Αντιπρόεδρος της ΠΕΠΕ για το θέμα) αποδεικνύεται πλέον ξεκάθαρα ακόμα και στον πλέον καλοπροαίρετο οτι δεν ήταν ποτέ στις προθέσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να εκπονήσει κανένα νέο πρόγραμμα μαθητείας και πως όσοι από τους συναδέλφους κατέθεσαν αίτηση κόπηκαν αδικαιολόγητα.
Για εμάς - και το ξεκαθαρίζουμε αυτό - δεν έχει σημασία το ποιο θα είναι το σύστημα εκπαίδευσης .
Αυτό ας το έβλεπαν οι υπεύθυνοι ( ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ συνδικαλιστές που έχασαν 6 ολόκληρους μήνες ).
Αυτό ας το έβλεπαν οι υπεύθυνοι ( ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ συνδικαλιστές που έχασαν 6 ολόκληρους μήνες ).
Σημασία έχει ότι απο όλη αυτήν την διαδικασία για άλλη μια φορά υποβαθμίστηκε ο κλάδος μας και δημιουργήθηκαν πολλά ερωτηματικά .
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου