Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

Alors, c'est la guerre.....*

*Η απάντηση του Ιωάννη Μεταξά στον Ιταλό Πρέσβη  τα ξημερώματα της 28 ης Οκτωβρίου .(Πόλεμος λοιπόν...)
Με αφορμή την ιστορική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940, ο ΟΣΕ, τιμώντας την τεράστια συνεισφορά των σιδηροδρομικών και το έργο του σιδηροδρόμου στην πολεμική κινητοποίηση εκείνης της εποχής, σχεδιάζει την αξιοποίηση του αρχείου του εκείνης της περιόδου. Η συνεισφορά των ανθρώπων και του μεταφορικού έργου του τότε ΣΕΚ (Σιδηρόδρομοι Ελληνικού Κράτους), την περίοδο του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου αποτελούν αναμφισβήτητα
ένα μεγάλο κεφάλαιο, επίσημα αναγνωρισμένης υλικής και ηθικής σημασίας.  

Στο αρχείο του ΟΣΕ διασώζονται σημαντικά τηλεγραφήματα και έντυπο υλικό από την περίοδο του Έπους του ΄40 και της γερμανικής κατοχής. Κατόπιν της επιβεβαίωσης της γνησιότητας του υλικού, ο σχεδιασμός του ΟΣΕ είναι να συντηρηθούν επιστημονικά και στην συνέχεια να αναδειχθούν.  
Σημαντικά ιστορικά στοιχεία, όπως τα πρωτότυπα τηλεγραφήματα που αφορούν στην γνωστοποίηση της ανατίναξης του τόξου της γέφυρας του Γοργοποτάμου, αλλά και χειρόγραφες υπηρεσιακές αναφορές συμβάντων και γεγονότων αντίστασης σιδηροδρομικών από την περίοδο της γερμανικής κατοχής, ευρίσκονται στο ιστορικό αρχείο του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος.
Ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ κ. Παναγιώτης Θεοφανόπουλος στο πλαίσιο της προσπάθειας συντήρησης και ανάδειξης του ιστορικού αρχείου του Οργανισμού, δήλωσε, ότι «οι σιδηροδρομικοί και ο σιδηρόδρομος, πέραν της διαχρονικής συνεισφοράς τους στην ανάπτυξη της χώρας, είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι και με τις κορυφαίες ιστορικές στιγμές και επιλογές της νεώτερης Ελλάδος.
Είναι υποχρέωσή μας να αναδείξουμε αυτή την σημαντική πτυχή, που επιβεβαιώνει το ότι ο σιδηρόδρομος δεν είναι ένα απλό μέσο μεταφοράς αλλά αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορικής διαδρομής μας και της ζωής μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου