Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Προχωράει το ξεπούλημα - Στην επόμενη φάση οι υποψήφιοι για ΤΡΑΙΝΟΣΕ-Rosco

Το «πράσινο φως» στο σύνολο των υποψηφίων που εκδήλωσαν το ενδιαφέρον τους στην πρώτη φάση των διαγωνισμών για την αποκρατικοποίηση των εταιρειών 
ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Rosco προτίθεται να δώσει το ΤΑΙΠΕΔ μετά τον έλεγχο που πραγματοποίησαν οι σύμβουλοι του Ταμείου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, την επόμενη εβδομάδα πρόκειται να συνεδριάσει το
διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ το οποίο θα εγκρίνει το πέρασμα στην επόμενη φάση τόσο των τριών εταιρειών που εκδήλωσαν το ενδιαφέρον τους για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσο και τριών ενδιαφερομένων για την Rosco. Στο εξής, όπως έχει αποφασιστεί, οι διαδικασίες για τους δύο διαγωνισμούς θα τρέχουν παράλληλα.

Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενδιαφέρον έχουν εκδηλώσει οι Γαλλικοί Σιδηρόδρομοι (SNCF), η μεγαλύτερη ιδιωτική εταιρεία σιδηροδρόμων της Ρουμανίας Grup Feroviar Roman (GFR) καθώς και οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι RZD.

Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι είναι, επίσης, υποψήφιοι και για την Rosco, για την οποία ενδιαφέρον έχουν εκδηλώσει η γαλλική εταιρεία Alstom και η Siemens.
Ουσιαστικά δηλαδή την ελληνική εταιρεία σιδηροδρομικών μεταφορών και την εταιρεία συντήρησης του τροχαίου υλικού διεκδικούν εταιρείες από τη Ρωσία, τη Γαλλία, τη Ρουμανία και την Γερμανία.

Χαμηλές προσδοκίες


Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι εξαρχής έχουν ξεκαθαρίσει ότι διατηρούν ενδιαφέρον για τις δύο εταιρείες υπό την προϋπόθεση ότι αυτές θα πωληθούν «πακέτο» με τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης, καθώς θεωρούν ότι μόνο μια συνδυασμένη αποκρατικοποίηση μπορεί να είναι οικονομικά βιώσιμη.

Στην περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ισχυρό δέλεαρ για τους υποψηφίους είναι τα 50 εκατομμύρια με τα οποία επιδοτείται η κάλυψη των άγονων δρομολογίων για την επόμενη πενταετία, δηλαδή πρόκειται για εγγυημένα έσοδα 250 εκατομμυρίων ευρώ.
Σε ότι αφορά την Rosco η εταιρεία έχει αναλάβει τη συντήρησης του τροχαίου υλικού του ΟΣΕ για την επόμενη δεκαετία με εγγυημένα έσοδα της τάξης των 40 εκατομμυρίων ευρώ, δηλαδή 400 εκατομμύρια ευρώ τζίρος σε ορίζοντα δέκα ετών.
Οι ενδιαφερόμενοι στην επόμενη φάση του διαγωνισμού θα κληθούν να καταθέσουν τις δεσμευτικές προσφορές τους για τις δύο εταιρείες. Ο πήχης των προσδοκιών έχει τεθεί μάλλον χαμηλά. Ειδικά στην περίπτωση της Rosco σημειώνεται ότι εκείνο που θα μετρήσει ιδιαίτερα είναι η εγγύηση των θέσεων εργασίας που σήμερα ανέρχονται σε περίπου 600. Για την περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σημειώνεται ότι υπάρχουν οι δυνατότητες η εταιρεία να αναπτύξει πολύ γρήγορα τα μεγέθη της, ωστόσο η ανάπτυξη αυτή περνάει μέσα από τις συμφωνίες για τις εμπορευματικές μεταφορές που στην παρούσα φάση είναι «κολλημένες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου