Η διαχειριστική ομάδα του blog των μηχανοδηγών (κ όχι του Σωματείου ) , διάβασε την σημερινή ανακοίνωση της ΠΕΠΕ και αναρωτιέται τι ψάχνουν οι συνάδελφοι του ΔΣ για το θέμα της διάσπασης και κάνουν λόγο για ύπαρξη μηδενικής ανοχής απο το Σωματείο μας στα θέματα ασφάλειας ;
Το πρόβλημα με την μη ύπαρξη ένδειξης διάσπασης στα εμπορικά με διπλή έλξη είναι γνωστό και κοινό μυστικό απο το 2008 και απο το πόρισμα της Επιτροπής μετά το συμβάν του Ασωπού .
Εμείς κάναμε το πολύ απλό για να διευκολύνουμε τους συνδικαλιστές μας.
Βρήκαμε το τότε πόρισμα και δημοσιεύουμε το επίμαχο σημείο .
Γράφει λοιπόν >
Κατά την επενέργεια της πλήρους προοδευτικής
πέδησης ......
Με τον τρόπο αυτό προεκλήθη διάσπαση του συρμού στο σημείο μεταξύ 7ης και 8ης
Φορτάμαξας αυτού, διάσπαση η οποία δεν έγινε αντιληπτή από τον Μηχανοδηγό της
Αμαξοστοιχίας **********, καθ’ όσον ούτε η ενδεικτική της
διάσπασης λυχνία στα χειριστήρια Μηχανοδηγού άναψε, ούτε και η πίεση αέρα
του κεντρικού αγωγού πέδης στην περιοχή της οδηγούσας Δ/Η έπεσε στην περιοχή
του μηδενός, ούτε επίσης και η ελκτική ικανότητα αυτής απωλέσθη ως έπρεπε να
γίνει........
Τα παραπάνω διαπιστώθηκαν από δοκιμή προσομοίωσης του έμπροσθεν διασπασμένου
τμήματος του συρμού, δοκιμή που εξετέλεσε η επιτροπή στις 04/08/2008 στον Σ.Σ
Α.Ι. Ρέντη
Αν οι συνδικαλιστές μας δεν έχουν το πόρισμα , ας μας το ζητήσουν και θα τους το στείλουμε με mail στην νέα ηλεκτρονική διεύθυνση - ...ταχυδρομείο - του Σωματείου .
Εμείς κάναμε το αυτονόητο , για να προστατέψουμε τους συναδέλφους , οι οποίοι τώρα πλέον γνωρίζουν την αλήθεια απο το blog των μηχανοδηγών .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου