Μοιραίες οι συγκρίσεις με τα δικά μας , που δεν προβλέπουν καμία αγορά νέου τροχαίου υλικού ενώ τα υπερσύγχρονα Desiro σταδιακά βγαίνουν απο την κυκλοφορία λόγω έλλειψης τροχών ...
Οι συρμοί 3ης γενιάς εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό της πρωτεύουσας που μετακινείται με το Μετρό.Οι συρμοί θα διαθέτουν εσωτερικά:
1. Σύγχρονο σύστημα πληροφόρησης επιβατών με διπλές οθόνες LCD σε κάθε βαγόνι.
2. Πάνω από τις θύρες αντί των τυπωμένων χαρτών υπάρχουν ηλεκτρονικοί χάρτες που δείχνουν την κατεύθυνση του συρμού και τους επόμενους σταθμούς.
3. Κάμερες εξωτερικά και εσωτερικά του συρμού για επιτήρηση των θυρών και του εσωτερικού χώρου.
4. Ένδειξη μη λειτουργούσης θύρας για την έγκαιρη προσέγγιση των επιβατών σε άλλες θύρες.
H σύνθεση κάθε συρμού αποτελείται από 6 οχήματα (βαγόνια). Τα νέα τρένα του Μετρό θα έχουν 4 πόρτες ανά όχημα και ανά πλευρά και η χωρητικότητα τους είναι για 1032 επιβάτες (188 σε καθίσματα – 844 όρθιοι).
Η τρίτη γενιά συρμών του Μετρό της Αθήνας είναι κατεξοχήν φιλική προς το περιβάλλον και στόχος της Κοινοπραξίας Hyundai Rotem Hanwha που έχει προμηθεύσει τους συρμούς είναι η ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης ενέργειας.
Θα πρέπει να σημειώσουμε πως η νέα γενιά συρμών θα κυκλοφορεί τόσο στην γραμμή 2 όσο και στην γραμμή 3 του Μετρό της Αθήνας αφού τα νέα βαγόνια έρχονται να καλύψουν τις νέες επεκτάσεις της Αττικό Μετρό προς Ανθούπολη, Ελληνικό, Χαϊδάρι(αναμένεται μέχρι τον Δεκέμβριο).
εκει προβλεπουν,εχουν οραμα,εδω μονο περικοπες μισθων,μεταταξεις,και εμμεσες απολυσεις,εχει μελλον η εταιρεια,για ξεπουλημα μονο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκεί έχουν Τσίτουρα, απλά πράγματα. Ρωτήστε και στην ΕΡΓΟΣΕ, τι εστί Τσίτουρας. όταν δε του πρότειναν την ΕΡΓΟΣΕ, έκοψε λάσπη ο άνθρωπος. Γι' αυτό η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ έχει απογειωθεί και η ΕΡΓΟΣΕ ξεροσταλιάζει για κανά αβανταδόρικο δημοσίευμα του Χεκίμογλου στο ΒΗΜΑ, η έστω ένα νεύμα ή βλέμμα του Μπόμπολα.
ΑπάντησηΔιαγραφή