Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο, 19 Οκτωβρίου 2013

SNCF με 40 δις Ευρώ χρέος Θέλει να αγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ , αλλά στην Γαλλία ξαναγίνεται ενιαία !

40 δισεκατομύρια Ευρώ τα ελλείμματα της SNCF που θέλει να εξαγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ! Αλλάζει την πολυδιάσπαση σε θυγατρικές η Γαλλική Κυβέρνηση και επιστρέφει στο προηγούμενο μοντέλο.Με Συλλογική Σύμβαση Εργασίας , όλοι οι Γάλλοι σιδηροδρομικοί θα έχουν τα ίδια δικαιώματα Αναλυτικά >
Με Νομοσχέδιο που παρουσιάστηκε την προηγούμενη εβδομάδα και θα ψηφιστεί μετά τις Δημοτικές Εκλογές τον Μάρτη του 2014 αλλάζει όλη η διάρθρωση της κρατικής SNCF.FRANCE:



Με το πρόγραμμα της μεταρρύθμισης του σιδηροδρομικού τομέα θα δοθεί  τέλος στον διαχωρισμό υποδομής - εκμετάλλευσης που είχε δημιουργηθεί το 1997 , και θα ενώσει τις διαφορετικές εταιρείες  της παρούσας δομής οι οποίες

παρουσιάζουν λειτουργικά προβλήματα εξαιτίας της  κακής οργάνωσης . 
Το Νομοσχέδιο θα δημιουργήσει ένα Εθνικό φορέα Σιδηροδρόμων με την SNCF να γίνεται η μητέρα εταιρεία η οποία θα χαράζει την στρατηγική και θα επιβλέπει τις 2 κρατικές εταιρίες που θα βρίσκονται υπό πλήρη δημόσιο έλεγχο , την SNCF Mobilités (εκμετάλυση )  και την SNCF Réseau (δίκτυο)  .

Με τον τρόπο αυτό θα ελεγχθεί και το χρέος των εταιρειών το οποίο βρίσκεται στα...40 δις Ευρώ ! και που με την σημερινή μορφή λειτουργίας τους , αυξάνεται κάθε χρόνο κατά περίπου 1,5 δις Ευρώ !

Η Γαλλική Κυβέρνηση θα διαπραγματευτεί σχέδια ανασυγκρότησης και για τις 3 νέες εταιρίες , με σκοπό την βελτίωση των οικονομικών τους μεγεθών , ενώ θα δημιουργηθεί ένα είδος Ταμείου για τις μεταφορές που θα αναλάβει την ευθύνη για την χρηματοδότηση των μεγάλων έργων .
Σκοπός της πρωτοβουλίας της Γαλλικής Κυβέρνησης είναι να ενδυναμώσει την Δημόσια παρουσία στις σιδηροδρομικές μεταφορές , με ισχυρότερο κρατικό ρόλο για να διασφαλιστεί το δικαίωμα στην μεταφορά .

Τα εργασιακά δικαιώματα των Γάλλων σιδηροδρομικών θα παραμείνουν με νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας η οποία θα εφαρμοστεί σε όλες τις Γαλλικές Σιδηροδρομικές Εταιρίες για να αποφευχθεί το λεγόμενο social dumping , δηλαδή η μείωση μισθών .
Η Γαλλική Αρχή Σιδηροδρόμων θα αυξήσει τις αρμοδιότητες της προκειμένου να διασφαλίσει το ίσο δικαίωμα στην πρόσβαση στο Εθνικό Δίκτυο σε όλους τους ενδιαφερόμενους operator.
To Γαλλικό  Yπουργείο Μεταφορών τονίζει ότι η μεταρύθμιση είναι σύμφωνη με το Ευρωπαικό Δίκαιο και τους σκοπούς του 4ου σιδηροδρομικού πακέτου και θα επιτρέψει το Γαλλικό Όραμα για Δημόσιες Υπηρεσίες Μεταφοράς να ενσωματωθεί στον διάλογο σε Ευρωπαϊκό Επίπεδο .

Ολόκληρο το δημοσίευμα όπως το βρήκαμε σε Αγγλικό site 

FRANCE: SNCF is to be reinstated as the overall managing entity for rail infrastructure and operations under draft legislation presented to the Conseil des Ministres by Transport Minister Frédéric Cuvillier on October 16. The bill is expected to go to parliament following municipal elections in March 2014.
The ministry said the ‘ambitious’ programme for reform of the rail sector would end the separation of infrastructure introduced with the creation of Réseau Ferré de France in 1997, bringing together the different elements in the present structure which are ‘scattered and badly co-ordinated’.
The bill will create a national rail group, with SNCF becoming the ‘mother’ organisation setting strategy and overseeing two publicly-owned subsidiaries. SNCF Réseau will merge RFF with the SNCF Infra maintenance business and national traffic management body DCF to form a unified infrastructure business, while SNCF Mobilités will be responsible for passenger and freight train operations.
The legislation also aims to stabilise the debt accumulated by RFF and SNCF, which currently stands at around €40bn and has been rising by more than €1·5bn a year. Transport funding body AFITF will take more responsibility for financing major projects, while the government will negotiate performance contracts with all three SNCF bodies in order to restore the financial health of the infrastructure manager.
The bill stresses the need to strengthen the public service element across the rail business, with a stronger role for the state ‘to ensure the efficacy of the right to transport’. The special status of railway employees will remain, with terms and conditions to be based on a national agreement, which will apply to all French railway organisations to avoid ‘social dumping’.
Regulatory authority ARAF will have its powers increased, and will be charged with ensuring non-discriminatory access to the national network for all operators.
The transport ministry says the proposed reforms are compatible with current European legislation and the objectives of the Fourth Railway Package, and would allow the ‘French vision of public service’ to be included in the debate at European level.

http://www.railwaygazette.com/news/policy/single-view/view/cuvillier-presents-sncf-reform-proposals.html

1 σχόλιο:

  1. Ο Κ.σταθοπουλος που εχει δουλεψει στους γαλικους σιδηροδρομους τι λεει;;;;;;;;
    δεν ηξερε ποσο χρεωμενοι ηταν;;;;
    Tωρα σαν γενικος γραμματεας του υπουργειου κωφευει;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή