Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Εκδρομή με τραίνο στην Πελοπόννησο στις 26-28 Οκτωβρίου - Πληθαίνουν οι φωνές για επανεκκίνηση των δρομολογίων

Μια ακόμη θεματική εκδρομή με τραίνο στην Πελοπόννησο πραγματοποιεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αυτή τη φορά με την ευκαιρία του τριημέρου της 28ης Οκτωβρίου, για τους φίλους του σιδηροδρόμου και της ταξιδιωτικής εμπειρίας με το τραίνο. Η μεγάλη ζήτηση αλλά και ανταπόκριση στις προηγούμενες θεματικές εκδρομές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έδωσαν το κίνητρο για μια πλήρη ταξιδιωτική και τη μέγιστη δυνατή κάλυψη με το τραίνο στις ομορφιές του ιστορικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου.

Μπορείτε να πληροφορηθείτε το πρόγραμμα της εκδρομής και το κόστος στο επισυναπτόμενο αρχείο
καθώς και,
στο Γραφείο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Σίνα 6, Αθήνα. Τηλ. επικοινωνίας: 210 3624406, 210 3621039 (ώρες λειτουργίας 8:00-15:30 Δευτέρα έως Παρασκευή).

Εντωμεταξύ πληθαίνουν συνεχώς οι φωνές που ζητούν την επαναλειτουργία των δρομολογίων στην Πελοπόννησο . Διαβάζουμε στην Καθημερινή >

Ολοένα και περισσότεροι είναι εκείνοι που επιζητούν την επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου. Μονάχα τυχαία δεν είναι η μεγάλη ανταπόκριση του κόσμου, όταν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοινώνει τη διεξαγωγή δρομολογίων στην Πελοπόννησο.
Σε επιστολή που έφτασε την Καθημερινή αναφέρονται τα εξής:
«Κύριε διευθυντά, αξιέπαινα η «Κ» σε σύντομο σημείωμα στην ομώνυμη στήλη (26-9-13) αναφέρθηκε στο τρένο Μεσσήνη - Καλαμάτα επ' ευκαιρία της προσωρινής επαναλειτουργίας του για το φημισμένο πανηγύρι της Μεσσήνης (20-28 Σεπτ.).
Το τρένο αυτό (που πάει πίσω στις αρχές του περασμένου αιώνα) επαναλειτούργησε στις μέρες μας εξυπηρετώντας τους δύο μεγάλους (λόγω «Καλλικράτη») αδελφούς Δήμους Μεσσήνης και Καλαμάτας και ενδιαμέσως την Αεροπορική Βάση Μεσσήνης, τον Αερολιμένα Καλαμάτας, τη Βιομηχανική Ζώνη και το ΤΕΙ Καλαμάτας μέχρι την άδικη και βεβιασμένη «αναστολή» του (29-1-11)
Είπαν πως ήταν «ζημιογόνο» και ότι δεν πέτυχε ως συγκοινωνιακό μέσο. Όμως ποιο άλλο μέσο θα μπορούσε να φέρει τον επιβάτη από τη Μεσσήνη και μέχρι το Πάρκο Σιδηροδρόμου Καλαμάτας μέσα σε περίπου 20 λεπτά; Τη βιωσιμότητάτου απέδειξε η επιτυχής μίμηση του, τοτρενάκι Πάτρα - Pio - Πανεπιστήμιο - Νοσοκομείο, που έπειτα από σχεδόν δύο χρόνια, ζει και βασιλεύει.
Η πλειοψηφία του κόσμου αναθάρρησε με την αξιέπαινη προσωρινή επαναλειτουργία του και άρχισε να γεμίζει λίστες υπογραφών με ένα και μόνον αίτημα (που είναι ο σκοπός της επί τούτου συσταθείσης κοινωνικής μη πολιτικής κίνησης πολιτών): φέρτε πίσω το τρένο! Το τρένο σφύριξε προσωρινά, υπενθυμίζοντας το σχεδόν παλλαϊκό αυτό αίτημα της τοπικής κοινωνίας, αλλά το ζήτημα είναι αν το άκουσαν οι αρμόδιοι.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α. ΤΣΕΡΠΕΣ Καθηγητής Πανεπιστημίου ε.α.,
Μέλος της Κίνησης Πολιτών γτα την επαναλειτουργία του τρένου Μεσσήνη – Καλαμάτα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου