Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2019

Το 2020 η διάνοιξη της σήραγγας Σεπολίων


Υπεγράφη τον περασμένο Νοέμβριο, αλλά οι εργασίες δεν αναμένεται να ξεκινήσουν πριν από το νέο έτος. Ο λόγος για την υπογειοποίηση της γραμμής του ΟΣΕ στα Σεπόλια, έργο το οποίο πήρε παράταση οκτώ μηνών λόγω της ιδιαιτερότητάς του, που προκύπτει από την παράλληλη λειτουργία
του δικτύου κατά την εκτέλεση των εργασιών. Πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα σιδηροδρομικά έργα της Αττικής, το οποίο, εκτός από το να αλλάξει την όψη της περιοχής, αναμένεται να παρέχει ταχύτητα και ασφάλεια στις σιδηροδρομικές διελεύσεις από το εν λόγω σημείο. Ηδη έχει γίνει κατάληψη εργοταξιακού χώρου στην περιοχή, ενώ ξεκίνησαν ορισμένες προκαταρκτικές εργασίες για την παράκαμψη του δικτύου. Ο ανάδοχος του έργου (Ιντρακάτ - Σιδηροδρομικά Εργα) ωστόσο δεν έχει παραλάβει ακόμη τη γραμμή καθόδου, καθώς ζητήθηκε από τον ΟΣΕ η ολοκλήρωση της τουριστικής περιόδου πριν από την παράδοση της γραμμής, η οποία αναμένεται τον επόμενο μήνα. Η μεγάλη πρόκληση κατά την περίοδο κατασκευής, θα είναι η λειτουργία της μονής γραμμής που θα πρέπει να εξυπηρετεί όλα τα τρένα από όλες τις κατευθύνσεις.


Μόλις παραδοθεί η γραμμή στον ανάδοχο, θα απαιτηθεί διάστημα περίπου 2,5 μηνών για την αμφιδρόμηση της γραμμής ανόδου που θα εξυπηρετεί και τις δύο κατευθύνσεις κίνησης του τρένου μέχρι την ολοκλήρωση της υπογειοποίησης. Η διάνοιξη της πρώτης από τις δύο διπλές σήραγγες αναμένεται να ξεκινήσει το νέο έτος, αφού έχει αναπτυχθεί πλήρως και το εργοτάξιο.

Η μέθοδος που θα χρησιμοποιηθεί είναι το cover&cut, που συνεπάγεται ότι θα κατασκευαστεί η πλάκα οροφής και στη συνέχεια θα πραγματοποιηθούν οι υπόγειες εργασίες ώστε να ελαχιστοποιηθεί η όχληση. Η διάρκεια κατασκευής του πρώτου διαδρόμου που θα περιλαμβάνει δύο γραμμές θα διαρκέσει περίπου δύο χρόνια κατά τη διάρκεια των οποίων θα είναι διαθέσιμη η μία γραμμή. Στη συνέχεια θα γίνει η εγκατάσταση των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων (σηματοδότηση, ηλεκτροκίνηση, ETCS) και το έργο θα παραδοθεί στον ΟΣΕ προκειμένου να αποκατασταθεί η κίνηση και στις δύο γραμμές. 

Στην περίπτωση που τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα θα παραδοθεί το πρώτο τμήμα του έργου στο τέλος του 2021.

Στη συνέχεια, θα διακοπεί η κυκλοφορία της επίγειας ανατολικής γραμμής χωρίς να επηρεάζεται η κίνηση των τρένων και θα αρχίσει η διάνοιξη του ανατολικού διαδρόμου, μιας δεύτερης σήραγγας με επίσης δύο γραμμές.

Με την παράταση που δόθηκε, η ολοκλήρωση του συνολικού έργου μεταφέρεται για το τέλος του 2023. Στην τελική της μορφή, η ανατολική σήραγγα θα εξυπηρετεί μόνο προαστιακά τρένα και η δυτική, τα υπεραστικά.

Έντυπη έκδοση Καθημερινής - Βαγγέλης Μανδραβέλλης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου