Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2019

Δόθηκε παράταση δύο μηνών στον διαγωνισμό για το «Θριάσιο ΙΙ»


Παράταση δύο μηνών έλαβε η υποβολή προσφορών στον διαγωνισμό επιλογής αναδόχου για το έργο εκμετάλλευσης του Εμπορευματικού Σιδηροδρομικού Σταθμού και Σταθμού Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ) στο Θριάσιο Πεδίο.

Για το έργο, που είναι γνωστό και ως «Θριάσιο ΙΙ», η υποβολή των προσφορών είχε προγραμματιστεί για σήμερα 17 Σεπτεμβρίου 2019. Ωστόσο, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, με απόφαση που υπέγραψε την περασμένη εβδομάδα, μετέθεσε την υποβολή των προσφορών για τις 18 Νοεμβρίου 2019.

Η μετάθεση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής των δεσμευτικών προσφορών είναι αποτέλεσμα σχετικού αιτήματος από τα ενδιαφερόμενα επενδυτικά σχήματα. Τουλάχιστον δύο ενδιαφερόμενοι αιτήθηκαν τη μετάθεση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών, λόγω πολυπλοκότητας του έργου, αλλά και λόγω του ότι μεσολαβούσε ο μήνας Αύγουστος, ο οποίος θεωρείται μήνας μειωμένης επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Ωστόσο, η δίμηνης διάρκειας παράταση στην υποβολή των προσφορών είναι σχετικά μεγάλη και δείχνει ότι η κυβέρνηση της Ν.Δ. θέλει και αυτή να καθυστερήσει η υποβολή προσφορών. Παρά το γεγονός ότι η απόφαση Καραμανλή επισείει τον κίνδυνο επιστροφής κονδυλίων ύψους 250 εκατ. ευρώ (ως κρατική ενίσχυση προς τον ΟΣΕ) εφόσον δεν υπάρξει ανάδοχος στη συγκεκριμένη παραχώρηση, εν τούτοις η κυβέρνηση θέλει να διασφαλίσει το αποτέλεσμα της έκβασης του έργου «Θριάσιο Ι», που βρίσκεται στο μικροσκόπιο των Αρχών της Ε.Ε.

Το «Θριάσιο Ι» αφορά τη δημιουργία ενός εμπορευματικού κέντρου την οποία η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ανέθεσε τον περασμένο Νοέμβριο στην εταιρεία Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο (ΘΕΚ) Α.Ε. Οι όροι, ωστόσο, με τους οποίους ανατέθηκε η αξιοποίηση του σχετικού ακινήτου της ΓΑΙΑΟΣΕ είναι που προβληματίζουν. Μάλιστα, ο σημερινός υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής, ως αρμόδιος τομεάρχης της Ν.Δ. στη συζήτηση της Βουλής, ήταν από τους σφοδρούς πολέμιους της σχετικής σύμβασης, η οποία όμως κυρώθηκε τον περασμένο Νοέμβριο στο ελληνικό Κοινοβούλιο. Η σχετική σύμβαση δεν έχει ακόμη υπογραφεί, καθώς εκκρεμεί η έγκρισή της από τη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού (DG Comp) της Ε.Ε.

Καλά ενημερωμένες πηγές αναφέρουν ότι η καθυστέρηση στο «Θριάσιο ΙΙ» σχετίζεται άμεσα με τα τεκταινόμενα στο «Θριάσιο Ι». Μάλιστα, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι η κυβέρνηση δεν θα είχε ενδοιασμούς να προχωρήσει σε ακύρωση του διαγωνισμού για το «Θριάσιο ΙΙ» εάν η DG Comp έβγαζε κόκκινη κάρτα στο «Θριάσιο Ι». Πληροφορίες εξάλλου αναφέρουν ότι σε μια τέτοια περίπτωση θα επανέλθει το σενάριο για την ενιαία αξιοποίηση του ακινήτου που κατέχει η ΓΑΙΑΟΣΕ στην περιοχή και όχι η κατάτμησή της μέσω δύο ανεξάρτητων διαγωνισμών, όπως επέλεξε να υλοποιήσει η προηγούμενη κυβέρνηση. Ετσι, μέχρι να εκφραστεί η DG Comp για την τύχη της σύμβασης για το «Θριάσιο Ι», η κυβέρνηση θα καθυστερεί τον διαγωνισμό για το «Θριάσιο ΙΙ».


ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ
kathimerini.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου