Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2019

Είναι οριστικό: Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ ο Κ. Σπηλιόπουλος. Ακρόαση στη Βουλή στις 23/9

Είναι οριστικό, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ αναλαμβάνει ο Κώστας Σπηλιόπουλος.Η Επιτροπή Δημόσιων Επιχειρήσεων, Τραπεζών, Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας και Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης της Βουλής συνεδριάζει, την Δευτέρα 23
Σεπτεμβρίου, με θέμα την ακρόαση του κ. Σπηλιόπουλου για διορισμό στη θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ.
Eπίσης, την ίδια ημέρα έχει οριστεί η ακρόαση και της νέας διοίκησης της ΕΡΓΟΣΕ, ήτοι του προέδρου Χρόνη Ακριτίδη και του διευθύνοντος συμβούλου Χρήστου Βίνυ.
Την επιστροφή του κ. Σπηλιόπουλου στον σιδηρόδρομο είχε προαναγγείλλει το metaforespress.gr στις 4 Αυγούστου.
Τότε είχε ακουστεί ότι θα αναλάβει την ΕΡΓΟΣΕ, στη συνέχεια και έπειτα από συνεννοήσεις με το Μέγαρο Μαξίμου και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, αποφασίστηκε να τοποθετηθεί στον ΟΣΕ και μάλιστα, διατηρώντας την θέση, όχι μόνο του διευθύνοντος συμβούλου, αλλά και του προέδρου.
Ο κ. Σπηλιόπουλος διατέλεσε διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ το 2013, ενώ την περίοδο 2011 – 2012 ήταν υφυπουργός Εθνικής Άμυνας.
Στις πρόσφατες περιφερειακές εκλογές ήταν υποψήφιος Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, ενώ το 1996 εξελέγη για πρώτη φορά βουλευτής Αχαΐας του ΠΑΣΟΚ και επανεξελέγη στις εκλογές του 2000, του 2004, του 2007 και του 2009.
Φαντάζει ως απόλυτη προτεραιότητα για τον κ. Σπηλιόπουλο, ως επικεφαλής του ΟΣΕ, η ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων, η λύση του «γόρδιου δεσμού» για την είσοδο του τρένου στην Πάτρα και η βελτίωση της αποδοτικότητας μεταξύ ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ.
Φώτης Φωτεινός 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου