Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 30 Μαΐου 2023

Κάποτε "έκλαιγαν" για τις 7 ημέρες...Τώρα; Είναι απλά Τρίτη 30 Μάϊου!

 Σοβαρά ερωτηματικά  προκαλούν οι αποκαλύψεις για τις 23 συνεχόμενες  μέρες εργασίας σε κρίσιμους κλάδους στον σιδηρόδρομο. 

Συνειρμικά στο μυαλό πολλών έρχεται η καταγγελία της πλειοψηφίας της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών το
2017 ενάντια στην Συλλογική  συμφωνία των μηχανοδηγών με την εργοδοσία της Hellenic Train ,  που έβαζε "stop" στις 7 συνεχόμενες ημέρες εργασίας (ο Κανονισμός Εργασίας που είχε ψηφιστεί το 2012, άφηνε το περιθώριο και για 31 συνεχόμενες ημέρες εργασίας!)  και προέβλεπε 100 προσλήψεις (η 1η συμφωνία, ακολούθησαν άλλες 4 και συνολικά έγιναν 200 και πλέον νέες προσλήψεις μηχανοδηγών με ΠΛΗΡΗ και συγκροτημένα δικαιώματα).

Τα ίδια πρόσωπα και οι παρατάξεις που σήμερα ενοχλούνται απο τους ελέγχους που αποκαλύπτουν τον εργασιακό μεσαίωνα στον ΟΣΕ, με τις 23 συνεχόμενες ημέρες δουλειάς, τότε,  το 2017, έβγαζαν "λάβρες" ανακοινώσεις εξαπολύοντας μύδρους ενάντια σε μια συλλογική συμφωνία που έφερνε ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ  μηχανοδηγών και με ΠΛΗΡΗ και συγκροτημένα δικαιώματα, επαναφέροντας και το πενθήμερο και ανατρέποντας τον Κανονισμό Εργασίας της τότε ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Τα ίδια πρόσωπα στοχοποιούσαν το 2017  όσους  υπέγραφαν αυτές τις  συλλογικές συμφωνίες  και σήμερα ανέχονται τις 23 ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ ημέρες εργασίας και ΔΕΧΤΗΚΑΝ -ως...αναγκαίο κακό δήθεν-  την είσοδο των επισφαλών σχέσεων εργασίας (παροχή υπηρεσιών) σε κρίσιμες θέσεις εργασίας στον σιδηρόδρομο (εννοούμε θέσεις εργασίας με υψηλή ειδίκευση) 

Οι σιδηροδρομικοί καταλαβαίνουν καλά, όσο και να κρύβονται κάποιοι πίσω απο το δάχτυλο τους.

Μόνο που τα αποτελέσματα των ελέγχων καταγράφονται και σύντομα θα πρέπει οι συνδικαλιστικές ηγεσίες να απαντήσουν στο ΓΙΑΤΙ δεν μιλάνε για αυτά τα χάλια στον ΟΣΕ.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Υ.Γ. Η χτεσινή φωτογραφία απο το μηχανοστάσιο Πάτρας, που έδωσε στην δημοσιότητα η ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ,  οδήγησε την εργοδοσία να δώσει την οδηγία να σταματήσουν οι εργασίες σε ύψος, δηλαδή  στην οροφή των τρένων με.. ομπρέλες. Μαθήματα απλά και κατανοητά. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου