Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 31 Μαΐου 2023

H ΠΑΣΚ - ΟΣΕ στηρίζει.... (γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε)

 Δεν χρειάστηκαν παρά μονο λίγα λεπτά της ώρας για να επιβεβαιώσει η παράταξη της ΠΑΣΚ ότι τελικά οι συνεργαζόμενοι (με την ΝΔ) κυριαρχούν εντός της, όπως και ότι η συνεργασία της με την Κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι όχι μόνο αγαστή αλλά

και πιο δεδομένη απο ποτέ.

Ποιος θα μπορούσε να ξεχάσει  τα εγκώμια του -κρυμμένου 3 μήνες τώρα- Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Μεταφορών σε πρόσφατα συνταξιοδοτημένο συνδικαλιστή της ΠΑΣΚ, όταν μεταξύ άλλων του είχε πεί ότι "μας παρεξηγούν γιατί έρχεσαι περίεργες ώρες στο Υπουργείο".

Τώρα γιατί το στέλεχος της ΠΑΣΚ πήγαινε περίεργες ώρες στο Υπουργείο   και όχι μέρα μεσημέρι, ακόμα παραμένει αναπάντητο. 


Ας δούμε όμως μερικά σημεία.

  • Ποιος αλήθεια κάνει αναφορά  για τοξικό λόγο; Αυτοί που επιστρέφουν τα πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων για εργαζόμενους στην ΡΑΣ. Αυτά δηλαδή που καταργήθηκαν το 1981 τα επαναφέρει ΑΥΤΗ η ΠΑΣΚ (Συνεργαζόμενοι). Και μετά μιλάνε για "τοξικότητα". 
  • Ποιος αλήθεια ΔΕΧΤΗΚΕ να δοθεί η διαχείριση κυκλοφορίας σε ιδιώτες; Η ΠΑΣΚ στηρίζοντας την Κυβέρνηση Μητσοτάκη και  τα ΣΔΙΤ στην συντήρηση του δικτύου με το περίφημο Ταμείο Ανάκαμψης, ΣΔΙΤ  που συνοδεύονται ΚΑΙ απο την διαχείριση της κυκλοφορίας απο ιδιώτες! Το προφανές, ότι δηλαδή στην διαχείριση κυκλοφορίας ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ πλέον ιδιώτες με εξάμηνες συμβάσεις καθώς οι νέοι συνάδελφοι σταθμάρχες έχουν ονομαστεί "Συνεργάτες" απο τον ΟΣΕ δεν το αναφέρει  η ΠΑΣΚ (Συνεργαζόμενοι). Δεν το λέει ΓΙΑΤΙ  ΚΑΙ το συμφώνησε (μάλλον σε περίεργες ώρες) ΚΑΙ άφησε τους συναδέλφους χωρίς κάλυψη για την αστική ευθύνη σε περίπτωση συμβάντος
  • Για ποια προσπάθεια για μονιμοποίηση των συναδέλφων  σταθμαρχών ή κλειδούχων μιλάει η ΠΑΣΚ (Συνεργαζόμενοι) όταν μόλις πρόσφατα ΑΠΟΚΑΛΥΨΑΜΕ ότι στέλεχος της ΨΗΦΙΣΕ θέμα πρόσληψης νέων "συνεργατών" το οποίο ήρθε ΕΚΤΟΣ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ σε συνεδρίαση ΔΣ στον ΟΣΕ. Έτσι αγωνίζονται για την  μονιμοποίηση των νέων συναδέλφων; Μην ιδρώσουν -μόνο- απο τον αγώνα να προσέξουν. 
  • ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ότι η ΠΑΣΚ (Συνεργαζόμενοι) μέσω των Σωματείων που ελέγχει στον ΟΣΕ ψήφισε και ΔΕΝ συμμετείχαν σε όλες  τις απεργίες που προκήρυξαν τα Σωματεία της Hellenic Train μετά το έγκλημα των Τεμπών.
  • Το έγκλημα των Τεμπών, η ΠΑΣΚ (Συνεργαζόμενοι) το ονομάζει δυστύχημα, χωρίς να αναφέρει που αυτό έγινε. Όπως και η Κυβέρνηση Μητσοτάκη έτσι και η ΠΑΣΚ,  θέλει να ξεχαστεί. 
  • Η ΠΑΣΚ αναφέρει ότι το Σωματείο ΟΣΕ  απέστειλε καταγγελία στην ΡΑΣ, στις 30 Μάϊουl. ΑΦΟΥ δηλαδή είχαν ξεκινήσει οι έλεγχοι απο την ΡΑΣ, η ΠΑΣΚ (Συνεργαζόμενοι) συμφώνησε και έστειλε καταγγελία. Αν αυτό δεν είναι ανέκδοτο, τι είναι. Και θέλουν να μας πούν ότι έτσι επιζητούν τους ελέγχους. 
  • ΣΣΕ ΟΣΕ. Η ΠΑΣΚ (Συνεργαζόμενοι) λέει ότι φταίει το δυστύχημα (χωρίς να αναφέρει και πάλι ποιο δυστύχημα) και δεν εφαρμόζεται. Μετά τις εκλογές θα το λύσουν λένε. Αρκεί να βγεί ο Μητσοτάκης και να ξεχάσουμε τα Τέμπη. (Ξέχασαν να το πούν βέβαια). 
  • Η ΠΑΣΚ (Συνεργαζόμενοι)  ζητά επανακρατικοποίηση της Hellenic Train.  Που απο το 2010 μέχρι το 2014 δεν έκανε τίποτα για να μην  ιδιωτικοποιηθεί η εταιρεία. Που δεν μίλησε όταν εντάχθηκε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ  με την ΕΕΣΣΤΥ στο ΤΑΙΠΕΔ το 2013, που ΔΕΝ μίλησε όταν στα πλαίσια της "εξυγίανσης" των εταιρειών μετατάχθηκαν υποχρεωτικά 2500 σιδηροδρομικοί , που ΔΕΝ μίλησε όταν το 2011 με ένα Νόμο (3891) και με ένα άρθρο καταργήθηκαν ΟΛΕΣ οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας στον σιδηρόδρομο, που ΔΕΝ έκανε τίποτα όταν ψηφίστηκαν οι αντεργατικοί Κανονισμοί Εργασίας σε ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ το 2012,  που ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ακόμα και ΣΗΜΕΡΑ να μην μιλάει για τους Γάλλους που μπήκαν πρόσφατα  στον ΟΣΕ για "παροχή" τεχνογνωσίας. 
Γιατί για την ΠΑΣΚ (Συνεργαζόμενοι) σημασία δεν έχει η ουσία, αλλά η επικοινωνία. Για όλα φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ θέλουν να πούν, ζήτω ο Μητσοτάκης(εννοούν).

  1.  4 χρόνια (2019/2023)  δεν μίλησαν ποτέ για τίποτα
  2. Δεν έβλεπαν την διάλυση, τα ρουσφέτια (αυτά μάλλον τα έβλεπαν αλλά ...) , την υποστελέχωση στον ΟΣΕ  και τις δεκάδες απευθείας αναθέσεις.
Γιατί πιο Μητσοτάκης δεν γίνεσαι. Μόνο  ΑΥΤΗ η ΠΑΣΚ τόση αγάπη για  την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας.
Γιατί η συγκυβέρνησηΠΑΣΟΚ-ΝΔ του 2012 δεν ξεχνιέται.  Όπως είπαν και πρόσφατα στελέχη του πολιτκού τους φορέα, αν ξαναχρειαστεί οι πρόθυμοι υπάρχουν

                Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Υ.Γ. Για την σκόνη στο Καλλίδρομο δεν γράφουμε. Η ΠΑΣΚ την ψάχνει απο το ...2018
Υ.Γ. 2 Ποιος ξέχασε την κοινή κάθοδο ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ σε Πρωτοβάθμιο Σωματείο πριν 3 χρόνια. (Θα το ξαναζήσουμε σύντομα). Συνεργαζόμενοι αφού....

            


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου