Με αφορμή την νέα "παρέμβαση" εργοδοτικού Σωματείου στον σιδηροδρομικό χώρο, που έχει κυριολεκτικά πιεί το αμίλητο νερό μετά το έγκλημα των Τεμπών, που στοίχισε την ζωή σε 57 ανθρώπους, είναι καιρός να θυμίσουμε στους
σιδηροδρομικούς (και να θυμηθούμε) την συμπεριφορά συγκεκριμένων παραγόντων.
Να θυμηθούμε το πως αντιμετώπιζαν τα πράγματα όταν ο πολιτικός τους φορέας ήταν στην αντιπολίτευση και πως τα αντιμετωπίζουν σήμερα, μετά το προδιαγραμμένο έγκλημα των Τεμπών.
- Αλήθεια πως θα φαινόταν στον σιδηροδρομικό κόσμο, αν μάθαινε ότι εκπρόσωποι του δεν γνώριζαν να απαντήσουν (ενώπιον της Δικαιοσύνης) τον ρόλο της τηλεδιοίκησης, ή αν υποστήριζαν ακόμα και ενώπιον αυτής ότι ακόμα και αν λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση δεν γνωρίζουν αν θα είχε αποφευχθεί η τραγωδία, που στοίχισε την ζωή και σε 11 εργαζόμενους, που εκπροσωπούσαν;
Θα φαινόταν αδιανόητο; Και σε εμάς το ίδιο.
Αλλά μέχρι σήμερα, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών δεν έχει εκδώσει ΟΥΤΕ μία ανακοίνωση για το θέμα της τηλεδιοίκησης στην περιοχή της Λάρισας. Γιατί, αναρωτιόμαστε.
- Αλήθεια, ποια η εντύπωση του σιδηροδρομικού κόσμου απέναντι στην συνειδητή σιωπή της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών στα όσα συκοφαντικά ανέφεραν για εργαζόμενους ή ακόμα και συνδικάτα συνταξιούχοι, μεταξύ των οποίων Διευθτυντικά στελέχη της περιόδου 2010-2015.
Σας φαίνεται αδιανόητη η σιωπή; Και εμάς το ίδιο.
- Αλήθεια, ποια η εντύπωση των σιδηροδρομικών για την σιωπή της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών στην απαξίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας καθώς και στις παρανομίες που εντόπισε η δικαιοσύνη σε διαδικασίες μετατάξεων σε κρίσιμες ειδικότητες.
Δεν γνώριζε η Π.Ο.Σ., δεν είχε πληροφόρηση για το τι γινόταν; Εδώ το 2018 δημοσιεύονταν σε σιδηροδρομικά blog ονόματα συναδέλφων που είχαν προσληφθεί σε ιδιωτική εταιρεία και με τα πατρώνυμα τους!
- Αλήθεια, πως σχολιάζουν όσοι έχουν καταπιεί το αμίλητο νερό την σημερινή κατάσταση στον σιδηρόδρομο. Την είσοδο των Γάλλων για προσφορά ...τεχνογνωσίας στον ΟΣΕ, δηλαδή την ουσιαστική παραδοχή της Κυβέρνησης ότι ο επιστημονικός βραχίωνας του Οργανισμού είναι ανεπαρκής;
Τεχνογνωσία απο την Γαλλία χρειάζεται ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα, ή μήπως χρειάζεται προσλήψεις και χρηματοδότηση.
Αλήθεια, πόσο ακόμα νομίζουν κάποιοι ότι θα κρύβονται πίσω απο το δάχτυλο τους;
Όταν ένα όργιο ρουσφετιών στον ΟΣΕ έχει λάβει χώρα τα τελευταία 2 χρόνια. Με συνδικαλιστές να είναι Διευθυντές με απευθείας ανάθεση καθηκόντων.
Αν η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών δεν έχει το σθένος (ή αν δεν θέλει) να παρέμβει για τα αίσχη είναι άλλο ζήτημα, το οποίο θα συζητηθεί όταν πρέπει.
Αυτοί όμως που έψαχναν το 2018 την σκόνη στο Καλλίδρομο, που έστελναν δεκάδες επιστολές ακόμα και για το ότι δεν υπήρχε κλιματιστικό σε χώρο εργασίας, 10 μέρες μετά τα εγκαίνια του το 2018, που έστελναν επιστολές για την εκπαίδευση την περίοδο εκείνη, σήμερα κρίνονται για το ότι δεν έχουν μιλήσει μετά την μεγαλύτερη σιδηροδρομική τραγωδία στην ιστορία της χώρας.
Βαρέσανε σιωπητήριο για λόγους που οι ίδιοι γνωρίζουν αλλά μαζί με αυτούς και ο σιδηροδρομικός κόσμος που παρακολουθεί αποσβολωμένος την συνδικαλιστική τους ανεπάρκεια.
Επειδή λοιπόν δεν είναι όλοι ίδιοι.
Θα έπρεπε κάποιοι -και ειδικότερα κάποιοι Κυβερνητικοί συνδικαλιστές οι οποίοι είναι εξαφανισμένοι 2 μήνες τώρα- όχι μόνο να ανακτήσουν την μνήμη τους, αλλά να θυμηθούν ότι είναι συνδικαλιστές.
Αν δεν μπορούν ή αν έχουν πλέον τέτοιες δεσμεύσεις σε προσωπικό επίπεδο που τους απαγορεύουν να ασκούν τα καθήκοντα τους, οφείλουν να παραιτηθούν.
Γιατί αν συνεχίσουν να μην θυμούνται ότι είναι συνδικαλιστές, μπορεί ξαφνικά να αναγκαστούν να το θυμηθούν.
Και η ώρα των απαντήσεων που θα κληθούν να δώσουν στον σιδηροδρομικό κόσμο δεν αργεί.
Ας βάλουν καλά στο μυαλό τους και αυτοί και το σύστημα εξουσίας που υποστηρίζουν φανατικά, ότι το έγκλημα με τους 57 νεκρούς δεν θα ξεχαστεί.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου