Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 8 Μαΐου 2023

Μεϊκόπουλος-Κόκκαλης στο Μηχανοστάσιο του ΟΣΕ στη Λάρισα


Στο μηχανοστάσιο του ΟΣΕ στη Λάρισα βρέθηκαν οι υποψήφιοι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος και Βασίλης Κόκκαλης. Οι υποψήφιοι που είχαν κατά την τελευταία τετραετία εκτεταμένη κοινοβουλευτική δραστηριότητα με επαναλαμβανόμενες παρεμβάσεις
για θέματα του σιδηροδρόμου Θεσσαλίας, πολλές από τις οποίες εντός του 8μηνου πριν από το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, επισκέφθηκαν το μηχανοστάσιο μετά από πρόταση και συνέργεια με το συνδικαλιστικό φορέα των εργαζομένων του ΟΣΕ. Στην επίσκεψη συμμετείχε και ο μηχανοδηγός-μέλος του Ελεγκτικού Συμβουλίου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς και μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, κ. Γιάννης Μπαϊρακτάρης.


Οι υποψήφιοι Βουλευτές που ανταποκρίθηκαν θερμά στο κάλεσμα των εργαζομένων του ΟΣΕ συζήτησαν με τους εργαζόμενους για την κατάσταση που επικρατεί στο θεσσαλικό σιδηρόδρομο σήμερα, σχεδόν τρείς μήνες μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.  Άκουσαν με προσοχή τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τόσο εργαζόμενοι και συνταξιούχοι του ΟΣΕ σε Βόλο και Λάρισα όσο και πολίτες που χρησιμοποιούν το τρένο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις. 

Αποκαρδιωτική και ενδεικτική της εγκατάλειψης του σιδηρόδρομου εκ μέρους της κυβέρνησης την τελευταία τετραετία παραμένει η εικόνα του θεσσαλικού σιδηροδρόμου. Ακραία είναι η υποστελέχωση σε όλους τους κρίσιμους τομείς του δικτύου και κυρίως στο κόμματι της υποδομής του ΟΣΕ. Την ίδια ώρα, παντελής είναι η έλλειψη δρομολογίων τρένου μεταξύ Βόλου – Λάρισας, Λάρισας – Καλαμπάκας και προαστιακού Λάρισας – Θεσσαλονίκης, γεγονός που προκαλεί τη δικαιολογημένη αγανάκτηση των πολιτών. Ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος τόνισε ότι: «500 τουλάχιστον πολίτες έχουν σταματήσει να εξυπηρετούνται από τον σιδηρόδρομο με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την αύξηση του κόστους των μετακινήσεών τους και την επιβάρυνση της καθημερινότητάς τους».

Αίσθημα εκτεταμένης ανασφάλειας επικρατεί και μεταξύ των εργαζομένων του ΟΣΕ. Βλέποντας τη μεθοδευμένη και διαρκή απαξίωση του σιδηροδρομικού δικτύου εκ μέρους της κυβέρνησης του κ. Μητσοτάκη, οι εργαζόμενοι αγωνιούν για τις θέσεις εργασίας τους στο αβέβαιο μέλλον του σιδηρόδρομου.


Τη δικαιολογημένη οργή των υποψηφίων βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και όλων των παρευρισκόμενων αποτέλεσε η παραδοχή ότι παρά τον άδικο χαμό 57 ψυχών στα Τέμπη, παρά τις εξόφθαλμες ευθύνες και παραλήψεις της κυβέρνησης της ΝΔ, σήμερα καμία ακόμα παρέμβαση δεν έχει γίνει στο κομμάτι της ασφάλειας του σιδηρόδρομου. «Το σύστημα τηλεδιοίκησης που από τον Ιούλιο του 2019 δεν λειτουργεί στο σταθμό της Λάρισας με ευθύνη της ΝΔ, σήμερα τρείς μήνες μετά συνεχίζει να παραμένει εκτός λειτουργίας παρά το γεγονός ότι ανθρώπινες ζωές χάθηκαν τραγικά εξαιτίας αυτής της έλλειψης», τόνισε ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος. 

Ζητήματα ασφαλείας στη λειτουργία του σιδηρόδρομου συνεχίζουν να υπάρχουν και στη γραμμή Βόλου – Λάρισας. Από τον Ιούλιο του 2022 ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος εγκαλούσε τον Υπουργό Υποδομών και μεταφορών στη Βουλή για το γεγονός ότι σε 61 χιλιόμετρα της γραμμής υπάρχουν πεσμένες διαβάσεις και καμία απολύτως σήμανση! Ένα χρόνο μετά, η γραμμή συνεχίζει να παραμένει ουσιαστικά επικίνδυνη για οδηγούς και επιβάτες. 

Σύμφωνα με τον Αλέξανδρο Μεϊκόπουλο, ο κ. Καραμανλής στη Βουλή κουνούσε το δάχτυλο όταν ο Βουλευτής έθετε ζητήματα ασφάλειας στη λειτουργία του σιδηρόδρομου. Σήμερα, μήνες ολόκληρους μετά το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών ο κ. Καραμανλής είναι και πάλι υποψήφιος με τη ΝΔ και ο σιδηρόδρομος στη Θεσσαλία εξακολουθεί να υποφέρει από την υποβάθμιση και τις ελλείψεις. Ο υποψήφιος Βουλευτής επεσήμανε ότι: «τα τελευταία τέσσερα χρόνια έχουμε γίνει μάρτυρες μίας πρωτοφανούς απαξίωσης του σιδηροδρομικού προϊόντος της χώρας. Το πιο οικονομικό μέσο για τις μετακινήσεις των πολιτών έχει εγκαταλειφθεί από την κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη. Οφείλουμε, την επόμενη μέρα της διακυβέρνησης να μεριμνήσουμε και να επιλύσουμε τις παθογένειες του ελληνικού σιδηροδρόμου για να μπορούν οι πολίτες να απολαμβάνουν ποιοτικές και ασφαλείς σιδηροδρομικές υπηρεσίες».

Μιλώντας τέλος για το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών, ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος ανέφερε ότι: «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρόκειται για μία προαναγγελθείσα τραγωδία. Το μαρτυρούν οι καταγγελίες των ίδιων των εργαζόμενων στον σιδηρόδρομο οι οποίες έχουν κοινοποιηθεί με επιστολές, παραιτήσεις και προειδοποιήσεις, ακόμα και μέσω εξωδίκων. Κάθε προσπάθεια απόκρυψης και συγκάλυψης της αλήθειας για την τραγωδία των Τεμπών αποτελεί ασέβεια για τους ανθρώπους που χάθηκαν άδικα. Η επιλογή δεν μπορεί παρά να είναι μία: Δικαιοσύνη!»

Το Γραφείο Τύπου 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου