Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Αναφορά Γ. Αλεξανδρή προς Υπηρεσία για το ΜΑΙ

Ο συνάδελφος Γρηγόρης Αλεξανδρής (μηχανοδηγός ΜΑΙ )μας απέστειλε και δημοσιεύουμε πρόσφατη αναφορά του για το θέμα του προγραμματισμού εργασίας και της κατάστασης που επικρατεί  στο ΜΑΙ.
Αναλυτικά η αναφορά του συναδέλφου

Με την σημερινή μου αναφορά θα ήθελα να σας περιγράψω το τι συμβαίνει τον τελευταίο καιρό στον χώρο των Μηχανοδηγών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς και τα προβλήματα που απορρέουν απο αυτά .

Απο το σύνολο των μηχανοδηγών του ΜΑΙ , οι μισοί εργάζονται στην κύρια γραμμή και στα καθήκοντα τους , οι δε άλλοι ή σε μη κύρια καθήκοντα ή σε βάρδιες και τρένα που έχουν επιλέξει με την σύμφωνη γνώμη της υπηρεσίας (Δεν γνωρίζω αν έχουν συνεναίσει και οι συνδικαλιστές ). Αυτές οι βάρδιες εξυπηρετούν τους ίδιους είτε σε ώρες μηχανοδήγησης (λίγες) είτε η μηχ/ση να είναι χαλαρή .

Στο δε προαστιακό το οποίο είναι άβατο μόνο για ορισμένους , εργάζονται μονίμως κάποιοι , το γιατί δεν το γνωρίζω . Εργάζονται σε καλύτερες συνθήκες απο εμάς με λιγότερες ώρες εργασίας .Αυτά δεν έχουν καμία σχέση με ότι αφορά την αρχαιότητα των υπαλλήλων διότι αυτό κανονικά δεν ισχύει.Όλοι οι υπόλοιποι εργαζόμαστε σε ότι απομένει (εννοείται τα χειρότερα) δουλεύοντας σε πολύ αντίξοες συνθήκες . Δεν γίνεται οι μισοί να είναι μονίμως πιεσμένοι και οι άλλοι μισοί να δέχονται τα προνόμια κάποιων . Επίσης θα ήθελα να σας ενημερώσω  ότι οι υπηρεσίες βγαίνουν την προηγούμενη , που αυτό σημαίνει ότι δεν υφίσταται Κύκλωμα Εργασίας . Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να βρίσκεται σε ομηρία η οικογενειακή - κοινωνική και προσωπική μας ζωή . Όλα αυτά δυστυχώς συμβαίνουν το 2012 ! Όπως καταλαβαίνετε Κύριε Σύμβουλε το σύστημα είναι σαθρό και λειτουργώντας έτσι κάποια στιγμή θα βρεθούμε προ εκπλήξεων ! Στο προσωπικό υπάρχει μεγάλη διένεξη και για την οικονομική διαφορά που απορρέει απο τις δευτερεύουσες όσο και απο την διαφορά ωρών μηχ/σης . Όλα αυτά αν προστεθούν σε αυτά που βιώνουμε στις μέρες μας καταλαβαίνετε πιστεύω το άγχος που μας πολιορκεί και αυτό αντανακλάται σε κίνδυνο τόσο στο τροχαίο υλικό όσο και στο ανθρώπινο δυναμικό . Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να σας θυμίσω ότι η δουλειά μας χρειάζεται απόλυτη ηρεμία και προσήλωση σε αυτό που κάνουμε , απαλλαγμένοι (όσο μπορούμε ) απο κάθε είδους διένεξη και άγχους .

Τελειώνοντας κ . Σύμβουλε θα ήθελα να σας παρακαλέσω να δώσετε άμεση λύση για την αποφυγή των χειρότερων που με μαθηματική ακρίβεια έρχονται . Σίγουρα η υπηρεσία τα γνωρίζει καθώς επίσης και το συνδικαλιστικό κίνημα ,  όλοι μαζί όμως κωφαίνουν ! Στο σημείο αυτό θα ήθελα με την άδεια σας να καταθέσω την ταπεινή μου άποψη , με γνώμονα μόνο τα περίπου τριάντα χρόνια που έχω στην υπηρεσία . Το καλύτερο για όλους μας θα ήταν αν οι υπηρεσίες μας βγαίνουν ηλεκτρονικά και όχι απο υπάλληλο του χώρου των μηχανοδηγών ώστε να μην έχουν κάποιοι πρόσβαση και αλλοιώνουν αυτή .

Με εκτίμηση 

Γ. Αλεξανδρής .

2 σχόλια:

  1. H Συνεργασία από καιρό είχε εντοπίσει τα προβλήματα στο μηχανοστάσιο του ΜΑΙ , τα είχε αναδείξει σε συνελεύσεις όσο και στην ίδια την Υπηρεσία γραπτώς , προκειμένου να δοθούν λύσεις.

    Η καταγγελία που έγινε απο τοπικό συνδικαλιστή για τον προγραμματισμό εργασίας αποτελεί μια αρχή και δίνει την ευκαιρία να υλοποιηθούν όλες οι απαραίτητες αλλαγές .

    Θα είμαστε στην διάθεση όλων για να λυθούν τα προβλήματα που ταλαιπωρούν χρόνια το σύνολο των μηχανοδηγών στο ΜΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτοςνπου βγαζει υπηρεσια δεν πρεπει να ειναι στο διπλα γραφειο.παει ο καθε προσκειμενος με τα χαρτακια,και του λεει,βαλε αυυον εκει ,αυτον εκει,και αυτους εκει μαζι.αυτα πρεπει να σταματησουν.οπως και το βιβλιο της ντροπης,παει ο καθενας,μαλλον οχι ο καθενας,αλλα καποιοι,και γραφουν τι δρομολογια και με ποιον θελουν να πανε,και οχο για μια φορα,αμα ηταν μια φορα να παει στο διαολο,στα κομματια,αλλα για εναν ολοκληρο μηνα.πρεπει να ξαναγινει καταγγελια,να κοπει το αποστημα τελειως,και το κυριοτερο,να μην μάθουν οι καινουργιοι συναδελφοι σε αυτην την νοοτροπια.και για τον προαστιακο ετσι και χειροτερα ειναι.υπαρχουν 5-7 ατομα που δουλευουν μονιμα εκει,ειτε δρομολογιο,ειτε την βραδυνη εβδομαδιαια εφεδρεια,και αμα τυχει,περνανε και απο μ.α.ι. για καμια ηκονομα,οχι κατι τζουφιο η΄κοντομανικο οπως ελεγε και ενας φιλος.εκει ειναι πολιτικη διωξη το να κανουν μια τζουφια υπηρεσια.ρε τροικα που μας χρειαζεται και στις υπηρεσιες για να γινουμε καποτε ανθρωποι.ολοι πρεπει να εκπαιδευτουν σε ολα,και σε ολες τις διαδρομες,και ολοι να μπουν σε μια σειρα.και ενα κυκλωμα που να μπορει να εφαρμοστει με την σειρα απο ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή