Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2020

Νίκος Φωτόπουλος: Παύει οριστικά η δίωξη κατά των στελεχών της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ

Mεγάλη δικαίωση για τον γνωστό συνδικαλιστή! Μετά από 10 χρόνια δημόσιου διασυρμού και διαπόμπευσης(γιατί έπρεπε να υπηρετηθεί το αίσχος και το ψέμα του «μαζί τα φάγαμε» και να διευκολυνθεί το πέρασμα των μνημονίων).Μετά από 10 χρόνια άγριας
και ανελέητης στοχοποίησης (γιατί είχαμε το θράσος να συγκρουστούμε με τα επιχειρηματικά συμφέροντα που λυμαίνονται τη ΔΕΗ)
Μετά από 10 χρόνια απίστευτων ψεμάτων και αθλιοτήτων (γιατί έπρεπε να σπιλωθεί το συνδικαλιστικό κίνημα και να σβήσει κάθε εστία αντίστασης στις εντολές των τοκογλύφων εκβιαστών της χώρας)
Μετά από 17 μήνες επώδυνης δίκης (μιας δίκης που έγινε αγνοώντας την πρόταση του κ. εισαγγελέα που από τις 11/2/2015 είχε προτείνει η υπόθεση να πάει στο αρχείο)
ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΟΥ
ΚΑΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΦΙΕΡΩΘΗΚΑΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΩΡΕΣ ΕΚΠΟΜΠΩΝ ΣΤΑ ΣΥΣΤΗΜΙΚΑ ΜΜΕ
ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ
ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΑΝ
Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΜΕΤΑ ΤΗ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΑΡΝΗΣΗ
ΤΗΣ ΔΕΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
ΝΑ ΠΑΡΑΣΤΟΥΝ ΩΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ
ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΜΕ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ ΖΗΜΙΩΣΑΜΕ ΤΗ ΔΕΗ
(ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΕΣΤΗΣΑΝ ΚΑΜΙΑ ΖΗΜΙΑ
ΑΠΟ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ)
ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ
Κυρίες και κύριοι δημοσιογράφοι,
απευθύνω αυτή την ανακοίνωση με σεβασμό πρώτα από όλα σε εσάς, γιατί εσείς και τα ΜΜΕ που εργάζεστε έχετε τεράστια δύναμη και διαμορφώνετε την κοινή γνώμη.
Κυρίες και κύριοι δημοσιογράφοι,
είμαι ο τελευταίος που θα σας κάνει υποδείξεις για το πως πρέπει να ασκείτε το επάγγελμά σας. Εγώ ως ένας απλός πολίτης αντιλαμβάνομαι πως η δημοσιογραφία δεν είναι ένα οποιοδήποτε επάγγελμα. Κατά την ταπεινή μου άποψη είναι λειτούργημα που πρέπει να ασκείται στα πλαίσια της δεοντολογίας με αντικειμενικότητα και να υπηρετεί το δίκιο.
Δυστυχώς, τα χρόνια που πέρασαν όχι μόνο στη δική μας περίπτωση, αλλά και άλλων χιλιάδων πολιτών, (συνδικαλιστών και πολιτικών) που ενοχλούσαν το σύστημα, αυτοί οι κανόνες όχι μόνο δεν τηρήθηκαν αλλά απεναντίας κατακρεουργήθηκαν.
Κυρίες και κύριοι δημοσιογράφοι,
Επιτρέψτε μου να θυμίσω μερικά μόνο από όσα έλεγαν και έγραφαν για μένα ως Πρόεδρο της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ κάποιοι από εσάς, που κουβαλάνε τον βαρύ τίτλο του δημοσιογράφου αλλά και «εκλεκτοί» πολιτικοί χωρίς να με ξέρουν, χωρίς να τους νοιάζει αν έχω ψυχή, εάν έχω οικογένεια, αν με στοχοποιούν και αν βάζουν τη ζωή μου σε κίνδυνο.
ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΙ ΕΓΡΑΦΑΝ
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΚΚΙΝΙΖΟΥΝ …
  • Ότι έβαλα το παιδί μου στη ΔΕΗ… και όταν το πρωτοείπαν και το πρωτοέγραψαν πήγαινε ακόμα β’ Λυκείου! Κύριοι Δημοσιογράφοι, πέρασαν 10 χρόνια κι ακόμη περιμένω να δείξουν το διορισμό του.
  • Ότι έχω βίλα με πισίνα. Κύριοι Δημοσιογράφοι, πέρασαν 10 χρόνια και ακόμα περιμένω να δείξουν τις φωτογραφίες της βίλας με την πισίνα.
  • Ότι έχω ΠΟΡΣΕ. Κύριοι Δημοσιογράφοι, πέρασαν 10 χρόνια και ακόμα περιμένω να δείξουν τις φωτογραφίες της ΠΟΡΣΕ.
  • Ότι έχω ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ με οδηγό. Κύριοι Δημοσιογράφοι, πέρασαν 10 χρόνια και ακόμα περιμένω να δείξουν τις φωτογραφίες της ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ με τον οδηγό.
  • Ότι έκλεψα δεκάδες εκ. από τη ΔΕΗ. Κύριοι Δημοσιογράφοι, πέρασαν 10 χρόνια και ακόμα περιμένω να βρουν 1 € κατάθεση ή έστω μια αγορά.
  • Ότι παίρνω 170.000€ το χρόνο. Κύριοι Δημοσιογράφοι, πέρασαν 10 χρόνια και ακόμη δεν έχω δει τις αποδείξεις για αυτή την αθλιότητα. Δηλώνω δημόσια και κατηγορηματικά ότι ποτέ δεν επιδίωξα να μπω και δεν έχω μπει σε καμία επιτροπή, δεν έχω πάρει 1 € από υπερωριακή εργασία, δεν έχω πάρει 1 € από εργασία σαββατοκύριακο, δεν έχω πάρει 1 € από εργασία εκτός έδρας, δεν έχω πάρει 1 € από εργασία σε βάρδια. Δεν ασχολήθηκα με τον συνδικαλισμό για να μπω σε επιτροπές και να παίρνω παραπάνω χρήματα. Στον αντίποδα των απίστευτων ψεμάτων τους η μεγαλύτερη φορολογική δήλωση που έκανα όταν έλεγαν αυτές τις αθλιότητες ήταν 35.717,63 € μεικτά με 27 έτη εργασίας.
  • Ότι έχω κάνει δεκάδες χλιδάτα ταξίδια στο εξωτερικό. Κύριοι Δημοσιογράφοι, πέρασαν 10 χρόνια και ακόμα περιμένω να δείξουν και να πουν που και πότε ταξίδεψα και σε ποια πεντάστερα ξενοδοχεία έμενα. Για του λόγου το αληθές παρότι ήμουν ο μακροβιότερος πρόεδρος στην ιστορία της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ (7 χρόνια) τα ταξίδια που έκανα όλα και όλα ήταν ένα (1) ταξίδι στην Κύπρο για συνδικαλιστικούς λόγους.
Κύριοι Δημοσιογράφοι,
ένα μεγάλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας όμως πιστεύει ακριβώς το αντίθετο.Πιστεύει ότι ήμουν ένας φαύλος, ένας βολεμένος, ένας καλοπερασάκιας συνδικαλιστής που μαζί με τα άλλα στελέχη της ΓΕΝΟΠ και της Διοίκησης της Επιχείρησης καταχράστηκα-καταχραστήκαμε τα χρήματα των καταναλωτών.
Ένα μεγάλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας πιστεύει (γιατί κάποιοι από εσάς το έλεγαν και το ξαναέλεγαν, γιατί κάποιοι από εσάς το έγραφαν και το ξαναέγραφαν), ότι ξόδεψα σε σουίτα για μια βραδιά 7.040€!!
Με τι αποδείξεις το λέγατε και το γράφατε αυτό (και όλα τα άλλα) κύριοι;
Με ποια διασταύρωση στοιχειών και πληροφοριών;
Γιατί μας παραδίδατε βορά στη δοκιμαζόμενη από τα μνημόνια ελληνική κοινωνία;
Εμείς δεν είχαμε ψυχή; Αξιοπρέπεια;
Τι είμαστε για εσάς; Άψυχα αντικείμενα;
Σημείωση: από το σημείο αυτό και κάτω η ανακοίνωση αυτή απευθύνεται στους δημοσιογράφους και τους πολιτικούς που δεν έχουν ήθος, που δεν έχουν αξίες, που δεν έχουν ιδανικά.Απευθύνεται σε αυτούς που δε διστάζουν να πατήσουν σε πτώματα και να «εκτελέσουν» ανθρώπους αρκεί ο στόχος να επιτευχθεί. Να τους ακυρώσουν.
«Κύριοι Δημοσιογράφοι», «κύριοι πολιτικοί»,
  • Τώρα που αποδείχθηκε ότι είχα δίκιο όταν έλεγα ότι δεν έκανα τα χλιδάτα ταξίδια που γράφατε
  • Τώρα που αποδείχθηκε ότι είχα δίκιο όταν έλεγα ότι επί επτά χρόνια Πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ βγήκα μια φορά από τα σύνορα της χώρας
  • Τώρα που αποδείχθηκε ότι δεν κλέψαμε και δεν αρπάξαμε
  • Τώρα που αποδείχθηκε ότι δεν έβαλα την κόρη μου στη ΔΕΗ όπως λέγατε και γράφατε και μάλιστα όταν ακόμα το παιδί μου πήγαινε στο Λύκειο!!!
  • Τώρα που αποδείχθηκε ότι δεν έχω Porsche, Mercedes με οδηγό και βίλα και όλες τις άλλες αθλιότητες που λέγατε και γράφατε
  • Τώρα που αποδείχθηκε ότι τα χρήματα που πήραμε για μελέτη δεν τα βάλαμε στην τσέπη και δεν τα κάναμε βίλες και καταθέσεις
  • Τώρα που αποδείχθηκε το αυτονόητο !! ότι τα 500.000€ που πήραμε δάνειο δεν ήταν δώρο της Διοίκησης για να πιούμε το αμίλητο νερό, γιατί κάτι τέτοιο δεν έγινε ποτέ (απεναντίας), αλλά ούτε συνιστούσε ζημιά για την επιχείρηση, γιατί το δάνειο όπως η ίδια η λέξη λέει, δε σημαίνει δωρεά αλλά κάτι που συμφωνείς ότι θα το επιστρέψεις
  • Τώρα που αποδείχθηκε ότι τα χρήματα που έπαιρνε η ΓΕΝΟΠ και όλες οι Ομοσπονδίες επί 14 χρόνια δεν τα έκλεβε από το συρτάρι αλλά τα έπαιρνε νόμιμα μέσω ΣΣΕ με τις υπογραφές όλων των Διοικητών και Υπουργών του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ που καθημερινά φιλοξενείτε στα κανάλια σας,
Τι έχετε να πείτε;
Τι θα γράψετε;
Ότι η δικαιοσύνη είναι πιασμένη από τη ΓΕΝΟΠ;
«Εκλεκτοί» κύριοι του συστήματος δεν περιμένω από εσάς να ζητήσετε συγνώμη για τους τόνους λάσπης που ρίξατε και για το ότι είχατε μετατραπεί σε δικαστές που μας καταδίκαζαν κάθε μέρα, σκίζοντας τις σάρκες μας. Ούτε την περιμένω, ούτε τη χρειάζομαι.
Προσωπικά δεν απορώ για ότι συνέβη σε βάρος της ΓΕΝΟΠ και σε βάρος μου.
Έτσι γινόταν μια ζωή και έτσι θα συνεχιστεί.
Αιώνες πιο μπροστά, το σύστημα, όποιον και όποιους του αντιστέκονται, τους στοχοποιεί και η εντολή είναι μία και μόνη:
«Πάση θυσία, με κάθε τρόπο, εξουδετερώστε τους. Εμφανίστε τους γραφικούς, καραγκιόζηδες, εκβιαστές, βολεμένους, κλέφτες, λαμόγια. Αρκεί να βγουν από τη μέση».
Εσείς είστε το σύστημα κύριοι και αυτές είναι οι μέθοδοί σας.
Για αυτό ούτε εγώ, ούτε τα άλλα στελέχη της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ δεν περιμένουμε τη συγνώμη σας.
Ξέρουμε πολύ καλά ότι δεν κάνατε κάτι από πλάνη.
Ξέρουμε πολύ καλά ότι λειτουργήσατε απολύτως συνειδητά.
Είστε αδίστακτοι.
Γι αυτό, δύο φράσεις θα σας πω:
  • Ντροπή σας γιατί η πολιτική και η δημοσιογραφία πρέπει να διεξάγεται με ήθος και εσείς κάνετε πολιτική χωρίς ήθος.
  • Ντροπή σας γιατί οι πολιτικοί και οι δημοσιογράφοι που υπηρετούν την αλήθεια έχουν αξίες και αρχές και εσείς δεν έχετε τίποτα από αυτά. Δε διαφέρετε σε τίποτα από τους αδίστακτους δολοφόνους μόνο που εσείς δεν χρησιμοποιείτε αληθινές σφαίρες. Μετέρχεστε άλλες μεθόδους: το ψέμα και τη διαβολή πυροβολώντας κάθε βράδυ μέσα από τα κανάλια των κολλητών σας όποιους σας αντιστέκονται.
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ
ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΣΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ
ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ
ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΚΟΜΑ
ΣΑΣ ΑΠΕΥΘΥΝΩ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Κλείνοντας αυτή την ανακοίνωση,
ευχαριστώ εκείνους τους δημοσιογράφους (που εν αντιθέσει με αυτούς που είναι γραμμένοι στα pay roll επιχειρηματιών υποκαθιστώντας τη δικαιοσύνη πριν καν μιλήσουν οι πραγματικοί δικαστές αυτοαναγορευόμενοι σε δικαστές και εισαγγελείς μας είχαν δικάσει και καταδικάσει πετώντας μας στην κρεατομηχανή του κιμά), που όλα αυτά τα χρόνια τιμώντας το λειτούργημα του δημοσιογράφου που οφείλει να διεξάγεται στα πλαίσια της δεοντολογίας με δικαιοσύνη και αντικειμενικότητα μας υπερασπίστηκαν δεκάδες φορές. Τους είμαι ευγνώμων.
Τέλος με όλη τη δύναμη της καρδιάς μου,
Ευχαριστώ τους συντρόφους και συναγωνιστές μου, όλους τους συναδέλφους από όλες τις πολιτικές και συνδικαλιστικές παρατάξεις μέσα και έξω από τη ΔΕΗ, όλες τις διοικήσεις της ΔΕΗ και της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ που με διαδέχθηκαν (Προέδρους και Γραμματείς), όλα τα Πρωτοβάθμια Σωματεία της Ομοσπονδίας καθώς επίσης και τους συντρόφους μου στο ψηφοδέλτιο ΕΑΚ της ΓΣΕΕ που όλα αυτά τα πέτρινα χρόνια δεν πίστεψαν τις αθλιότητες που λέγονταν και γράφονταν και στάθηκαν χωρίς δισταγμό δίπλα μου.
Ευχαριστώ τους συντρόφους μου στο ψηφοδέλτιο ΕΜΕΙΣ/ΑΡΚΙ.
Ευχαριστώ τους συντρόφους μου στο ψηφοδέλτιο ΕΑΜΕ ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ, ΕΑΜΕ ΕΤΕ/ΔΕΗ και όλους τους συντρόφους που πριν 7 χρόνια φτιάξαμε την παράταξη ΕΜΕΙΣ/ΓΣΕΕ.
Χάρη σε αυτούς έπαιρνα δύναμη και κουράγιο.
Ιδιαιτέρως δε, οφείλω ένα μεγάλο, ένα τεράστιο ευχαριστώ στους συναδέλφους μου, που κόντρα στην στοχοποίηση του συστήματος και παρότι ήμουν υπόδικος και το 2013 και το 2016 και το 2019 με ψήφισαν ξανά και ξανά και με έστειλαν για τρίτη φορά ως εκπρόσωπό τους στο Δ.Σ. της ΔΕΗ Α.Ε.
Τους είμαι ευγνώμων.
Υ.Γ.: Για όποιον ακόμα δεν κατάλαβε τι έγινε σε βάρος μας και σε βάρος της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ και για ποιους λόγους 10 χρόνια τώρα  μας έσερναν στα δικαστήρια, για όποιον θέλει να μάθει τους πραγματικούς λόγους και αιτίες που η επιχείρηση του ελληνικού λαού, παρά την εξοικονόμηση των 5,5 δις. € από τη μείωση της μισθοδοσίας του προσωπικού της, έφτασε ένα βήμα πριν την οικονομική κατάρρευση (και ποιοι την έφτασαν), μπορεί να διαβάσει τις εκατοντάδες ανακοινώσεις που όλα αυτά τα χρόνια έχουμε δημοσιεύσει.
Σήμερα, γιατί δεν υπάρχει η δυνατότητα να το κάνω με όλες, σε αυτή την ανακοίνωση επισυνάπτω μια από αυτές με τον τίτλο «13  εγκλήματα κατά της ΔΕΗ».
Επαναλαμβάνω μία μόνο ματιά σε αυτή αρκεί για να καταλάβει κανείς γιατί στοχοποιήθηκε η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ και ο Πρόεδρός της.
Τέλος κλείνοντας αυτή την ανακοίνωση σε όσους επιχείρησαν να μας πάρουν το στυλό από το χέρι και να μας κλείσουν το στόμα, στέλνουμε ένα μήνυμα.
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ
ΣΤΑΘΕΡΑ – ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΑ ΚΑΙ ΑΤΑΛΑΝΤΕΥΤΑ
ΜΕ ΑΚΟΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ
ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ
             Νίκος Φωτόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου