Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2020

Επερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ για τα δρομολόγια της Φλώρινας


Δελτίο Τύπου σχετικά με ερώτηση της Π. Πέρκα με θέμα:
Κατά την περίοδο της πανδημίας η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του Covid-19, προέβη σε αναστολή δρομολογίων σε όλη την Ελλάδα, με στόχο
«την ενίσχυση της προσπάθειας μείωσης των άσκοπων μετακινήσεων», όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρίας.

Μεταξύ άλλων, ήδη από το Μάρτιο έχει ανασταλεί και ένα από τα τρία ζεύγη δρομολογίων που συνδέουν τη Φλώρινα με τη Θεσσαλονίκη. Το εν λόγω δρομολόγιο ήταν το πρώτο πρωινό από τη Φλώρινα, με αναχώρηση στις 06:50 και άφιξη στη Θεσσαλονίκη στις 09:30 (αμαξοστοιχία 82), ενώ ξεκινούσε από τη Θεσσαλονίκη στις 19:25, με επιστροφή στη Φλώρινα στις 22:00 (αμαξοστοιχία 85).

Το ζεύγος δρομολογίων που ανεστάλη ήταν ιδιαίτερα κρίσιμο για τη μετακίνηση των κατοίκων της Φλώρινας προς την εργασία τους σε καθημερινή βάση, αφού εκτός από το Νομό Φλώρινας και το Νομό Θεσσαλονίκης, εξυπηρετούσε και τους Νομούς Πέλλας και Ημαθίας με ενδιάμεσες στάσεις (πχ Αμύνταιο, Ξινό Νερό, Βεύη, Έδεσσα, Νάουσα, Πλατύ κτλ). Επιπλέον, έδινε τη δυνατότητα στους κατοίκους της Φλώρινας να μετακινηθούν στη Θεσσαλονίκη νωρίς το πρωί και να επιστρέψουν το βράδυ, κάτι που δεν ισχύει πλέον, αφού το εναπομείναν πρωινό δρομολόγιο από τη Φλώρινα (10:20), έχει άφιξη στη Θεσσαλονίκη στις 13:00 και ουσιαστικά δεν καλύπτει τις ανάγκες των μετακινουμένων, αφού αμέσως μετά, στις 13:20, αναχωρεί το τελευταίο τρένο για Φλώρινα. Κατά συνέπεια, η μόνη λύση είναι οι τελευταίοι να διανυκτερεύσουν στη Θεσσαλονίκη ή να μετακινηθούν με δικό τους μεταφορικό μέσο, αν φυσικά διαθέτουν, μετακίνηση με ιδιαίτερα αυξημένο κόστος συγκριτικά με το σιδηρόδρομο. 

Σε πρόσφατη ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. για επαναφορά μέρους των δρομολογίων που είχαν ανασταλεί ανά την Ελλάδα, το συγκεκριμένο δρομολόγιο δε συμπεριλαμβάνεται στη σχετική λίστα και είναι άγνωστο πότε και αν είναι στα σχέδια της εταιρίας να σφυρίξει και πάλι το πρωινό τρένο στη Φλώρινα.

Σημειώνεται ότι το δρομολόγιο αυτό αποτελεί μέρος των Υπηρεσιών Δημόσιας Υποχρέωσης (ΥΔΥ), δηλαδή των άγονων σιδηροδρομικών γραμμών, για τις οποίες η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιδοτείται από το Ελληνικό Δημόσιο με 50 εκ. ευρώ ετησίως. 

Με βάση τα παραπάνω, ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Πότε θα επανακυκλοφορήσει το πρωινό δρομολόγιο ‘Φλώρινα – Θεσσαλονίκη’ που εξυπηρετεί τις καθημερινές ανάγκες για μετακίνηση των κατοίκων της Φλώρινας και των γειτονικών Νομών;
2. Είναι στα σχέδια της Κυβέρνησης να συμπεριλάβει τα δρομολόγια ‘Φλώρινα – Θεσσαλονίκη’ στη νέα συμφωνία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές;

Οι ερωτώσες Βουλευτές

Πέρκα Θεοπίστη (Πέτη)
Καρασαρλίδου Ευφροσύνη (Φρόσω)
Τζάκρη Θεοδώρα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου