Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020

Υπογράφεται «Συμφωνία» μεταξύ ελληνικού δημοσίου – ΟΣΕ για τις υποχρεώσεις του Οργανισμού

«Συμφωνία» μεταξύ ελληνικού δημοσίου – ΟΣΕ, η οποία θα περιγράφει τις υποχρεώσεις του Οργανισμού έναντι του ελληνικού δημοσίου πρόκειται να υπογραφεί σύντομα.Η εν λόγω «Συμφωνία» εικάζεται ότι θα
περιλαμβάνει όλες τις υποχρεώσεις του ΟΣΕ σχετικά με την κατάσταση και συντήρηση του εθνικού σιδηροδρομικού δικτύου.

O ΟΣΕ είναι η εταιρεία που ασκεί, κατ’ αποκλειστικότητα, τη διαχείριση και εκμετάλλευση της εθνικής σιδηροδρομικής υποδομής.

Ο Οργανισμός είναι υπεύθυνος για την κατασκευή νέας υποδομής, την συντήρηση και λειτουργία της υφιστάμενης υποδομής, την διαχείριση των συστημάτων ρύθμισης και ασφάλειας της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας, καθώς και όσων αρμοδιοτήτων προβλέπονται από την εθνική και κοινοτική νομοθεσία για τον διαχειριστή της υποδομής.

Επίσης, υπολογίζει, τιμολογεί, επιβάλλει και εισπράττει τα τέλη χρήσης της οικείας υποδομής από τις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις που την χρησιμοποιούν, αποφασίζοντας σχετικά για την κατανομή της χωρητικότητας.

Σύμφωνα με τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό (2018), ο όμιλος ΟΣΕ είχε έσοδα 25,22 εκατ., εκ των οποίων τα περισσότερα προέρχονταν από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ η κρατική επιδότηση έφτασε τα 45 εκατ.

Ως κύριες πηγές εσόδων, ο Οργανισμός έχει την ετήσια κρατική επιδότηση, η οποία ανέρχεται στα 45 εκατ. ευρώ ετησίως, αλλά βαίνει μειούμενη τα τελευταία χρόνια και τα τέλη χρήσης, τα οποία επιβαρύνονται οι σιδηροδρομικές εταιρείες για να χρησιμοποιούν το δίκτυο.

Δεδομένης της οικονομικής στενότητας του ελληνικού δημοσίου και της φθίνουσας κρατικής επιδότησης, αποτελεί μονόδρομο για τον ΟΣΕ η ενίσχυση των εσόδων – κυρίως –από τα τέλη χρήσης και δευτερευόντως από άλλες πηγές, όπως η πώληση άχρηστου υλικού, κ.α.

Η αύξηση των εσόδων από τα τέλη χρήσης θα έρθει από τη δραστηριοποίηση νέων εταιρειών. Όσες περισσότερες εταιρείες δραστηριοποιούνται στο δίκτυο, τόσο καλύτερα για τον Οργανισμό, o οποίος – από την πλευρά του – οφείλει να παρέχει ένα ασφαλές και αποδοτικό δίκτυο.

Φώτης Φωτεινός 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου