Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 11 Δεκεμβρίου 2020

Σε τροχιά υλοποίησης η αναβάθμιση του Σιδηροδρομικού τμήματος ΣΚΑ-Οινόη

 Μέσα στο 2021 θα επιδιωχθεί η δημοπράτηση για την αναβάθμιση της τμήματος ΣΚΑ-Οινόη που αποτελεί μέρος του βασικού σιδηροδρομικού διαδρόμου Αθήνας-Θεσσαλονίκης-Ειδομένης στην οποία περιλαμβάνεται και μία νέα σιδηροδρομική στάση στο Κρυονέρι. Οι μελέτες είναι σε τελικό στάδιο ολοκλήρωσης και σύμφωνα με πληροφορίες με την ολοκλήρωση τους θα ξεκινήσει η διαδικασία χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ προκειμένου στη συνέχεια να δημοπρατηθεί. Πρόκειται για έργο που εντάσσεται στον ευρύτερο προγραμματισμό του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και αφορά στον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρομικών μεταφορών.

Στο συγκεκριμένο τμήμα εντοπίζεται πρόβλημα στην υποδομή των γραμμών σε μήκος 52χλμ (από το Μενίδι μέχρι και την Οινόη) με αποτέλεσμα να δημιουργούνται ανασχέσεις στην ταχύτητα των διερχόμενων επιβατικών και εμπορευματικών τρένων, άρα και συνολικότερα καθυστερήσεις. Να σημειωθεί ότι για την εκτέλεση του έργου δεν απαιτείται η διακοπή της γραμμής. Αναθέτουσα Αρχή του έργου είναι η ΕΡΓΟΣΕ. Το κόστος δημοπράτησης εκτιμάται σε περίπου 95εκατ.ευρώ και είναι ένα από τα μεγαλύτερα νέα σιδηροδρομικά έργα αυτής της προγραμματικής περιόδου.

Τι περιλαμβάνουν οι μελέτες

Οι μελέτες ξεκίνησαν στα τέλη του 2018 και χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ 2014-2020. Διεξήχθησαν Τοπογραφικές, Συγκοινωνιακές, Υδραυλικές, Τεχνικές, Αρχιτεκτονικές, ηλεκτρομηχανολογικές, γεωλογικές-γεωφυσικές, γεωτεχνικές και περιβαλλοντικές μελέτες στο τέλος θα συνταχθούν τα τεύχη δημοπράτησης. Μέσα στο αντικείμενο της μελέτης συμπεριλαμβάνεται επίσης η παροχη υπηρεσιών Συμβούλου για τη σύνταξη του γνωστού πλέον Φακέλου Μεγάλου Έργου και αφορά: Μελέτη Σκοπιμότητας, Ανάλυση Κόστους-Οφέλους, Περιβαλλοντική Μελέτη, Τεχνική Έκθεση, Έκθεση τεκμηρίωσης σιδηροδρομικής γραμμής.

Βασικό αντικείμενο του έργου είναι η αναβάθμιση και διαπλάτυνση της υφιστάμενης υποδομής, ώστε να βελτιωθεί/αποκατασταθεί η φέρουσα ικανότητα της, να εξασφαλιστεί ικανό εύρος για την κατασκευή της νέας επιδομής και να αναβαθμιστεί το περιτύπωμα της σιδηροδρομικής γραμμής σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς και πρότυπα, ώστε να ικανοποιούνται οι απαιτήσεις της Διαλειτουργικότητας.

Επίσης προβλέπεται: δημιουργία νέων γραμμών υπέρβασης – ειδικά για τις εμπορικές αμαξοστοιχίες – με στόχο την αύξηση της χωρητικότητας του δικτύου, σύμφωνα με τις ισχύουσες Τ.Π.Δ. Θα γίνει ανακατασκευή της σήραγγας στην περιοχή του Αγίου Στεφάνου, ώστε να εξασφαλισθεί το αναγκαίο περιτύπωμα για την κυκλοφορία εμπορευματικών συρμών διευρυμένου εύρους.

Νέα σιδηροδρομική στάση στο Κρυονέρι

Προβλέπεται η ανακαίνιση του κομβικού Σ.Σ. Οινόης με αναδιάταξη, ανάπτυξη και εφαρμογή νέας βελτιωμένης γραμμολογίας ενώ θα προστεθεί μία νέα Σιδηροδρομική Στάση στο δίκτυο στην περιοχή Κρυονερίου και μεταφορά της στάσης Οινοφύτων.

Επίσης θα κατασκευαστεί Άνω Οδική Διάβαση πλησίον του Σ.Σ. Αγίου Στεφάνου, νέο εμπορικό κρηπίδωμα εντός του Σ.Σ. Αγ. Στεφάνου. Θα αντικατασταθεί η υφιστάμενη επιδομής στο τμήμα, με στόχο τη βελτίωση της επιχειρησιακής κατάστασης της γραμμής.

Επιπλέον των ανωτέρω και εκτός τμήματος Σ.Σ. ΣΚΑ – Σ.Σ. Οινόη, προβλέπεται η μελέτη κατασκευής νέας πεζοδιάβασης και Κάτω Οδικής Διάβασης οχημάτων στον υφιστάμενο Σ.Σ. Αλιάρτου (βρίσκεται περί τα 48χλμ. μετά τον Σ.Σ. Οινόης) για τη βελτίωση της ασφάλειας κυκλοφορίας.

ww.ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου