Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 31 Δεκεμβρίου 2020

Πιο γραφικός κλαις στο σοκάκι που έχει το όνομα σου ( Απαντήσεις για ΣΣΕ ΤΡΑΙΝΟΣΕ).

Μια απάντηση στα μπλε-πράσινα-κόκκινα κομματόσκυλα στον σιδηρόδρομο. 
Παραλήρημα και ύμνοι στην Κυβέρνηση Μητσοτάκη απο τον γιαλαντζί κομμουνιστή, κατά καιρούς Πασκίτη, αλλά και πέννα της ΔΑΚΕ.  

Ο μηχανοδηγός που προσπάθησε να διασπάσει το Σωματείο του και τον ακολούθησαν
άλλοι 2-3 μόνο, ο πάντα... εύστοχος στις προβλέψεις του, ο πλέον βολεμένος στην καθημερινότητα  (για αυτό και αποδοκιμάζεται ιδιαίτερα στην τοπική κοινωνία), ο άνθρωπος που κόβει την καλημέρα σε όσους κάνουν like σε post που δεν του αρέσουν στο διαδίκτυο,  απο χτες -και πάλι- παραληρεί. 

Το αντάλλαγμα που έλαβε για την προσπάθεια του να διασπάσει το Σωματείο των μηχανοδηγών, ήταν να τον τοποθετήσει το "νέο" Σωματείο που συμμετέχει, εκπρόσωπο εργαζομένων στα πειθαρχικά στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να διασπάσει και εκεί τους μηχανοδηγούς! Τέτοιο ευτελές τίμημα για μια ανήθικη πράξη. 

Αλλά ποιος θα έχει ηθικές αναστολές

  • αυτός που ψήφισε την εγγραφή των 68 νέων μηχανοδηγών στο Σωματείο μας και μετά απο 1 χρόνο έστελνε επιστολή στο συνέδριο της Π.Ο.Σ. λέγοντας ότι κακώς ψήφισαν στις εκλογές του;
  •  Ή μήπως αυτός που δήλωσε -το περίφημο- σε συνεδρίαση ΔΣ "είναι παράνομη η προσφυγή σε εκλογές!". Είναι παράνομες οι εκλογές, επειδή δεν θα έβρισκε την ψήφο του!
  • ή αυτός που εξυμνεί την μείωση των ασφαλιστικών εισφορών με την παράλληλη εκχώρηση της επικουρικής ασφάλισης σε ιδιώτες, επειδή θα...πάρουν οι εργαζόμενοι αύξηση. Ο ...κομμουνιστής του ΠΑΜΕ να λέει τέτοια πράγματα.

Η πραγματική κατάντια  κάποιου είναι να μην καταλαβαίνει ότι δεν γίνεται αποδεκτός στον κλάδο του και να προσπαθεί να διασπάσει το Σωματείο του. 

Οι μηχανοδηγοί τον έχουν κρίνει. Ο ίδιος αποφεύγει τις συνελεύσεις όπως ο διάολος το λιβάνι. Πως να τολμήσει άλλωστε να εμφανιστεί. Εκεί δίνονται απαντήσεις. 

Απαντήσεις λοιπόν 

  • Σε ποια άλλη εταιρεία στην Ελλάδα, που έχει ενταχθεί στις πληττόμενες επιχειρήσεις και έχει εκατομμύρια ζημιών,  έχει συμφωνηθεί να μην εφαρμοστεί εκ περιτροπής εργασία και αναστολή της σύμβασης των εργαζομένων. Σε καμία. Ακόμα και γνωστή αεροπορική εταιρεία που έχει λάβει εκατοντάδες εκατομμύρια των Ευρώ ως Κρατική ενίσχυση, έχει θέσει το 80% του προσωπικού της σε αναστολή. Και οι εργαζόμενοι ζουν με 534 Ευρώ το μήνα. Αυτή είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ. Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ αυτή η πολιτική ΑΝΑΤΡΑΠΗΚΕ.
  • Σε ποια άλλη εταιρεία που έχει ενταχθεί στις πληττόμενες επιχειρήσεις και έχει εκατομμύρια ζημιών, συμφωνήθηκαν αυξήσεις 60 Ευρώ και 100 Ευρώ το μήνα. Μια θέλουμε, όχι δεύτερη.
  • Σε ποια άλλη εταιρεία  που έχει ενταχθεί στις πληττόμενες επιχειρήσεις και έχει εκατομμύρια ζημιών, οι εργαζόμενοι διατηρούν ΟΛΑ τα δικαιωματά τους και βελτιώνονται όροι της ισχύουσας ΣΣΕ. ΑΝ κάποιος δεν ξέρει να διαβάζει την ΣΣΕ, είναι λογικό να παραπληροφεί τους εργαζόμενους ότι δήθεν υπάρχει συνάφεια για τα πτυχία τους, όταν αυτό αφορά όσους προσληφθούν απο εδώ και στο εξής, ενώ η ΠΕΠΕ θα συμφωνήσει για συγκεκριμένα πτυχία (ενδεικτικά αναφέρουμε) που θα αφορούν μηχανικούς-μηχανολόγους-ηλεκτρολόγους-πληροφορικάριους  ΤΕΙ-ΑΕΙ
  • Σε ποια εταιρεία που εξαγοράστηκε τα τελευταία 30 χρόνια στην Ελληνική αγορά, οι εργαζόμενοι της εντάχθηκαν στους ΙΔΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ με αυτούς που ισχύουν στην εταιρεία που τους εξαγόρασε. ΜΟΝΟ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνέβη αυτό. Ακόμα και κερδοφόρες τράπεζες διατηρούσαν 2 εργασιακά καθεστώτα. 
  • Τι σημαίνει άραγε ότι ο Νόμος υπερισχύει των Συλλογικών Συμβάσεων και έτσι δεν σημαίνει τίποτα η γραπτή αποδοχή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι δεν θα ισχύσει η αναστολή συμβάσεων εργασίας και η εκ περιτροπής εργασία. Αν είναι έτσι γιατί ζητάμε να υπογράφονται Συλλογικές Συμβάσεις. Ας μείνουμε όλοι στην Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας. Αυτήν την πλουσιοπάροχη που υπογράφει ο Κιουτσούκης. Η λογική του παραλόγου απο τον γραφικό. Και τέλος 
  • Τι είχαν οι εργαζόμενοι στην πρώην ΕΕΣΣΤΥ και το έχασαν. Τι ακριβώς έχασαν γιατί δεν μπορούμε να καταλάβουμε καλά. Τίποτα δεν είχαν.Είχαν όμως  αποτυχημένους συνδικαλιστές και φτωχή στήριξη στα εργασιακά ζητήματα. Ποιος λογικός άνθρωπος φεύγει απο το τραπέζι της διαπραγμάτευσης όταν έχει προσκληθεί και πάει στον ΟΜΕΔ; Ποιος Νομικός τον συμβουλεύει να κάνει αυτό το πρωτάκουστο, να φύγει απο την διαπραγμάτευση της ΣΣΕ και να προσφύγει στον ΟΜΕΔ και μάλιστα με μια εταιρεία απέναντι που θα παρουσιάσει ζημιές εκατομμυρίων! Αλήθεια τώρα, αν είμαστε τεχνίτες και είμαστε στο ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ,  θα ζητούσαμε εξηγήσεις για αυτήν την απόφαση του ΔΣ τους. Φύγανε απο την συζήτηση της ΣΣΕ και πήγανε στον ΟΜΕΔ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ τα μέλη τους! 
  •  Οι εργαζόμενοι στην πρώην ΕΕΣΣΤΥ, είχαν ενταχθεί σε μια εταιρεία που είχε εν ισχύ ΣΣΕ,  μετά απο εξαγορά (όπως έχει συμβεί σε τόσες άλλες) και ανέμεναν εδώ και 1 χρόνο (καθώς δεν ήθελαν να τους εκπροσωπήσουν τα 2 Σωματεία που είχαν υπογράψει την ισχύουσα ΣΣΕ) τον εκπρόσωπο της ΓΣΕΕ να τους οδηγήσει στην γή της επαγγελίας, μαζί με την Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών. Τους προτάθηκε απο τα 2 Σωματεία που είχαν υπογράψει την ισχύουσα ΣΣΕ, να μεσολαβήσουν για να ενταχθούν στην ΣΣΕ και είπαν όχι. Μαζεύτηκαν υπογραφές οι οποίες αξιοποιούνται με κάθε τρόπο και για σκοπούς άλλους απο αυτούς που ζητήθηκε να συγκεντρωθούν. Εδώ και ένα χρόνο δεν είχαν τίποτα. Απο χτες αποκτούν συγκροτημένα δικαιώματα. Ποιες αμοιβές έχασαν ακριβώς και δεν θα μπορέσουν να διεκδικήσουν. Αυτές που ίσχυαν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ πριν έρθουν σε αυτήν ; Υπάρχει  δηλαδή νομική άποψη για αυτές τις αιτιάσεις; Και αν υπάρχει γιατί δεν έχουν γίνει αγωγές μέχρι σήμερα. Άλλωστε κανείς δεν εμποδίζει όσους υποστηρίζουν όλα αυτά, να προσφύγουν δικαστικά. Σε δημοκρατική χώρα ζούμε. ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ της νέας ΣΣΕ ΔΕΝ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ...κάτι που δεν είχε ποτέ, αλλά κάτι που ΤΟΥ ΕΤΑΞΑΝ εργατοπατέρες της ΚΑΚΙΑΣ ΩΡΑΣ. 
  • Γιατί όλοι αυτοί που κλαίνε υποκριτικά για τους νέους τεχνίτες (αλλά λαμβάνουν τριπλάσιους μισθούς) δεν φρόντισαν να τους εντάξουν στην ΣΣΕ της ΕΕΣΣΤΥ το 2018 ; Που ήταν τότε οι εργατοπατέρες. Εξαφανισμένοι. Και το 2018 έχοντας υπογράψει μηδενική ΣΣΕ στην τότε ΕΕΣΣΤΥ κατήγγειλαν την ΣΣΕ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως εργοδοτική. Και μετά όταν ήρθαν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζητούσαν να ενταχθούν στην ΣΣΕ που κατήγγειλαν γιατί έπερναν μεγάλες αυξήσεις. ΙΛΑΡΟΤΡΑΓΩΔΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ! 
  • Οι εργατοπατέρες στην τεχνική βάση εμφανίστηκαν στο τέλος του 2019 και πουλούσαν παραμύθια τόσο στους νέους εργαζόμενους όσο και στους παλιούς τεχνίτες. Παραμύθια. Και τους άφησαν με μισθούς πείνας όλο το 2020. Παραμυθάδες, συνδικαλιστικοί απατεώνες που έπαιξαν με τις ζωές νέων ανθρώπων και με τις λάθος επιλογές τους βοήθησαν ουσιαστικά τον εργοδότη να πάρει αποφάσεις σε βάρος των συμφερόντων τους. Κομματικά απολειφάδια που κάθε μήνα είχαν διαβεβαιώσεις ότι "αλλάζει η Διοίκηση" και θα κάνουν κουμάντο τώρα αυτοί. Τόσο τους κόβει, αυτά λέγανε τα κομματόσκυλα στα μηχανεργοστάσια . Μπλε-πράσινα-κόκκινα. 
  •  Απο 1η Γενάρη οι νέοι τεχνίτες πέρνουν ΑΥΞΗΣΗ 100 Ευρώ το μήνα. Και αυτή  ΔΕΝ  την υπέγραψαν οι εργατοπατέρες που τους βγάζουν λογίδρια αλλά αυτοί που απο πέρυσι παλεύουν ουσιαστικά για αυτούς. Και την λαμβάνουν σε μια περίοδο που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει εκατομμύρια ζημιών και η Ελληνική Οικονομία βρίσκεται σε ύφεση 12% και ΟΧΙ σε ανάπτυξη. 
Ποιοι έχασαν απο την νέα ΣΣΕ 

Έχασαν οι εργατοπατέρες  της κακιάς ώρας, οι ηττημένοι της κάλπης  των Σωματείων στον σιδηρόδρομο, γιατί τώρα δεν υπήρξαν  Σωματεία απο τις συγκοινωνίες να τους σώσους. 
Αυτή είναι η πικρή αλήθεια για αυτούς
Η συνδικαλιστική ηγεσία στον σιδηρόδρομο, έχει εκλεγεί μετά τα όσα έγιναν στο τελευταίο συνέδριο της Π.Ο.Σ. 
ΌΛΟΙ οι σιδηροδρομικοί ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.  Η σημερινή ηγεσία δεν έχει την εμπιστοσύνη τους, έχει προκύψει απο ένα συνέδριο που έγιναν πολλά. Που αποκλείστηκαν σιδηροδρομικά Σωματεία με ιστορία όπως αυτό των σταθμαρχών, κόπηκαν αντιπρόσωποι των μηχανοδηγών,  για να ψηφίσουν Σωματεία που είχαν εγγραφεί στην Π.Ο.Σ. 3-4 μήνες πριν το συνέδριο. και να διαμορφωθεί το σημερινό αποτέλεσμα. 
Νομότυπα ασφαλώς. Ανήθικα επίσης. 
Όταν χάνεις οφείλεις να αποδέχεσαι την ήττα σου στην δημοκρατία και να περιμένεις την επόμενη κρίση των συναδέλφων. Όχι να κάνεις μεθοδεύσεις για να μετατρέψεις την ήττα σε νίκη.
Τα αποτελέσματα αυτών των μεθοδεύσεων ζούμε σήμερα, με νεοσύστατα συνδικάτα να βγάζουν ανακοινώσεις που θα ντρέπονταν να γράψουν ακόμα και οι εκπρόσωποι της Τρόικας. Κατάντια απο τα κομματόσκυλα που βάζουν την υπογραφή τους απο όλα αυτά. Μάθανε 30 χρόνια στον κομματικό και κυβερνητικό συνδικαλισμό και δεν μπορούν να κάνουν τώρα τίποτα.  

Ποιοι ΚΕΡΔΙΣΑΝ απο την νέα ΣΣΕ

Κέρδισαν ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Νέοι - παλιοί, τεχνίτες, συνοδοί, διοικητικοί, μηχανοδηγοί, ΟΛΟΙ. 

Ποια εκκρεμότητα υπάρχει 

Η επιστροφή των 100 συναδέλφων που οι συμβάσεις τους δεν ανανεώθηκαν μετά τον Αύγουστο του 2019.  Όσο οι γραφικοί θα ασχολούνται με το να "καταγγείλουν"  την νέα ΣΣΕ, τα 2 Σωματεία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ που την υπέγραψαν, πρέπει να ασχοληθούν με αυτό το ζήτημα και να πιέσουν την Διοίκηση να τηρήσει την δέσμευση της. 

Συνεχίζεται.....το 2021.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου