Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 10 Δεκεμβρίου 2020

Περισσότερα νυχτερινά δρομολόγια στην Ευρώπη συμφώνησαν ÖBB, DB, SBB και SNCF


 Οι κρατικές σιδηροδρομικές εταιρείας της Αυστρίας (ÖBB), της Γερμανίας (DB), της Σουηδίας (SBB) και της Γαλλίας (SNCF) υπέγραψαν συμφωνία για στενότερη συνεργασία για την ανάπτυξη υπηρεσιών νυχτερινών τρένων σε όλη την Ευρώπη, ξεκινώντας με τέσσερις νέες συνδέσεις Nightjet.


Οι νέες υπηρεσίες θα συνδέσουν 13 ευρωπαϊκές πόλεις:


-Δεκέμβριος 2021: Βιέννη – Μόναχο – Παρίσι και Ζυρίχη – Κολωνία – Άμστερνταμ.


-Δεκέμβριος 2023: Βιέννη / Βερολίνο – Βρυξέλλες / Παρίσι.


-Δεκέμβριος 2024: Ζυρίχη – Βαρκελώνη.


-Οι υπηρεσίες Ζυρίχη – Άμστερνταμ και Ζυρίχη – Βαρκελώνη είχαν προηγουμένως ανακοινωθεί από την ÖBB και την SBB τον Σεπτέμβριο, μαζί με μια υπηρεσία Ζυρίχης – Ρώμης, η οποία σύμφωνα με την ÖBB θα ξεκινήσει επίσης τον Δεκέμβριο του 2024.

Η συμφωνία υπογράφηκε από τους Διευθύνοντες Συμβούλους των σιδηροδρομικών εταιριών. Στη συμφωνία μετείχαν επίσης ο υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας, κ. Andreas Scheuer, η ομοσπονδιακός υπουργός Δράσης της Αυστρίας για το κλίμα, το περιβάλλον, την ενέργεια, την κινητικότητα, την καινοτομία και την τεχνολογία, κα. Leonore Gewessler και ο Γάλλος υφυπουργό μεταφορών, κ. Jean- Baptiste Djebbari.


Οι νέες υπηρεσίες είναι το πρώτο βήμα για την αναδημιουργία ενός δικτύου Trans Europe Express (TEE), μια ιδέα που πρότεινε ο κ. Scheuer τον Σεπτέμβριο ως διάδοχος του αρχικού δικτύου TEE που ιδρύθηκε από γαλλικούς, γερμανικούς, ελβετικούς, ολλανδικούς και ιταλικούς σιδηροδρόμους το 1954.


www.metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου